Suzy Skrevet 30. mai 2011 #4741 Skrevet 30. mai 2011 God morgen! Godt å høre at du har fått hvilt ut likevel - selv om du ikek visste det sjøl Litt ?
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4742 Skrevet 30. mai 2011 Er visst nesten litt tilstede her i dag ja, ikke dårlig det! Også på en mandag... er sjelden feil Er i grunn litt fasinert... Har en kollega som nærmest konsekvent er negativ. ALT er galt, kan tolkes negativt eller kan vris og vendes til det er negativt. Vedkommende har også en liten tendens til å passe på at jeg gjør deler av jobben min, og driver meg til tider SPRØ. Er det mulig???? Jaja, dagens lille utblåsning
Suzy Skrevet 30. mai 2011 #4743 Skrevet 30. mai 2011 Sånne kollegaer er alltid en glede... NOT Tror ikke det er mye annet å gjøre enn å ignorere så mye som overhode mulig slike mennesker. De har det med å trekke ned folk, samme hva. Jeg kjenner det nærmer seg lunsj - iskald på fingrene og sulten i magen
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4744 Skrevet 30. mai 2011 Argh!!! Jeg kan bli LITT overgitt altså! (som om ikke tidligere nevnte kollega utgjør nok festligheter en mandag...) Smått kaos på jobb om dagen, med renovering av ymse lokaler etc. Og de som styrer oppussinga har nødvendigvis ikke tenkt på alt, og kommer gjerne i ettertid for å fortelle meg at de bare gjorde de eller de endringene. Jeg liker ikke å få sånne ting i ettertid, for da er "skaden" eventuelt allerede skjedd. Jeg vil være med på prosessen dersom det berører mitt ansvarsområde/arbeidsfelt. OPPGITT!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #4745 Skrevet 30. mai 2011 Regner med det var godt å komme hjem fra jobb i dag og få ting litt på avstand! Håper dagen i morgen blir bedre Og sånne mennesker som kun er negative, pleier jeg å sette pent på plass...."har du ikke noe positivt å bidra med, så tenker jeg vi avslutter samtalen nå"....sagt i min mest sukkersøte stemme
vimse Skrevet 30. mai 2011 #4746 Skrevet 30. mai 2011 En blåmandag kanksje? Da pleier de påfølgende dagene å bli knallbra
Roadrunner Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4747 Skrevet 30. mai 2011 Satser på at det bare går oppover! Egentlig var det ikke sånn skrekkelig blåmandag heller, humøret stort sett bra, og fin sykkeltur til og fra jobb. Fått gjort endel hjemme i ettermidag (renset sluket på badet, tørket støv, vasket alle skapfrontene på kjøkkenet, ryddet bort skolebøker og papirer ++ Godt for alt som er gjort! Ser ut til at det blir ganske ruskete vær i morra, men så skal det bli sommerlige tendenser her Jeg er KLAR! Og i morra ser de det ut til at jeg kommer til å gå fra Fast Inventar til B-kjendis.. Og jeg som egentlig trivdes greit som Fast Inventar...
vimse Skrevet 30. mai 2011 #4748 Skrevet 30. mai 2011 Kan vel være godt å føle litt på kjendisstatusen også vel?
Scorpina Skrevet 30. mai 2011 #4750 Skrevet 30. mai 2011 <holder seg til bronsealderen > Apropos oreokake; har du forsøkt oreokake i sitronversjonen? DEN er god den! Mmmmmmmmm....syrlig og safffftig! Schnadder og definitivt verdt å prøve! Du finner den hos detsoteliv.no
mocci Skrevet 31. mai 2011 #4752 Skrevet 31. mai 2011 Ååå den sitron utgaven av Oreo kake hørtes fantastisk namme namme ut!
Roadrunner Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4753 Skrevet 31. mai 2011 Så ikke dum ut den der nei! God morgen forresten! Skikkelig i dag, vått og grått ute. Ble bilen til jobb i dag, og jeg har en tanke om å komme meg på trening i ettermiddag. Bare hjemom og spise litt først Trening trengs nå! Ellers satser jeg på en litt mer informativ og bedre dag i dag, håper rusket fra i går løser seg. Kjenner jeg kan bli OPPGITT rett og slett...
Roadrunner Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4754 Skrevet 31. mai 2011 Bare innom egen bok for å skrive innlegg nr 5000! Da var det slutt på tilværelsen som Fast inventar, fuggel'n har rykka opp til B-kjendis.
Suzy Skrevet 31. mai 2011 #4755 Skrevet 31. mai 2011 Gratulerer!! Kjendis faktisk Stiiilig - nå hadde du sikkert vært lenger opp i hierarkiet om du ikke hadde byttet "fjes", men det er jo ikke alle som kan henge rundt som en og samme pus til evig tid Ikke noe sykkel her heller - var opphold da jeg dro på jobb og jeg var veldig i tvil, men nå høljer det ned gitt og jeg er litt lettet over at jeg tok banen likevel. Litt ?
Sauen Shaun Skrevet 31. mai 2011 #4756 Skrevet 31. mai 2011 Gratulerer med kjendis-status. Håper du får ryddet vekk alle frustrasjoner fra i går, slik at denne dagen blir fin.
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mai 2011 #4757 Skrevet 31. mai 2011 God morgen Gratulerer som kjendis! Registrerte at jeg også ble det her en dag, og om vi ikke hadde byttet bruker, hadde vi vært eeeeenda mer kjent Håper arbeidsdagen blir bedre i dag. Slik tærer på humør og arbeidslyst altså. Ha en fin tirsdag, RR
Roadrunner Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4758 Skrevet 31. mai 2011 Begynte på et svar her, men så har det gått i ett gitt. Kaos på huset om dagen, men jeg har i alle fall fått tatt tak i litt av det som frustrerte i går, og tror vedkommende forstod at det var kjekt å ta det opp med meg FØR det ble et problem. Så satser på en bedre dialog videre (prøver å tenke på alt, men ikke så lett alltid...). Ellers skjer ting ganske plutselig her, og jeg føler arbeidsdagen er veldig ustrukturert og rotete. Men like greit, så har jeg en unnskyldning for å gå i ring Godt det er "fredag" i morgen! Brukerbytte ja... Følte det forrige brukernavnet mitt var veldig situasjonsbetinget, og dagboka etc var veldig preget av vektreduksjon. Var egentlig veldig godt å starte på nytt, med et nick som kan være litt mer varig Så ingen store planer om mer nickbytte eller dagboksletting! Snart lunsj her!
Scorpina Skrevet 31. mai 2011 #4759 Skrevet 31. mai 2011 Rart med der derre ang nick... Jeg har brukt dette nicket i snart...tja, 13-14 år og nå føler jeg at det er mye som en del av meg.
Suzy Skrevet 31. mai 2011 #4760 Skrevet 31. mai 2011 Samme her - jeg har hatt dette nicket siden jeg begynte her og da er det liksom meg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå