Sauen Shaun Skrevet 22. mai 2011 #4662 Skrevet 22. mai 2011 Takk takk! trengs Akkurat laget meg litt kjapp middag også, og så satser jeg på ei økt til etterpå. Gir meg nok litt "tidlig" i kveld, sånn at hodet får tid til å lande. Kjenner at jeg begynner å forstå litt mer av pensum, og at endel av det jeg nå leser faktisk er kjent. Men så er det andre deler som er noe skikkelig herk! Skrotten er visst en ganske avansert sak gitt... *banner litt og hiver seg over nyrer og urinveier - herkestoff* anyone? Her er blodsukkeret stabilt høyt om dagen Etter eksamen er det skjerpings! Har også litt hvit Toblis, Sauen At nyrer er kompliserte saker vet jeg. Men bortsett fra det skal jeg holde meg langt unna pensumet ditt. *rapper litt hvit Toblis* Begynner i grunn å føle meg smått skrullete her jeg Men det var i bukspyttkjertelen at sædcellene ble laget? Og urinutskillelsen var i brisselen? Er biceps et hormon? *går tilbake til foredraget mitt, det er ihvertfall stoff jeg kan*
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4663 Skrevet 22. mai 2011 Har gitt meg for kvelden nå... Slappe av bittelitt før jeg skal stupe i seng. Jobb i morra, "fri" på tirsdag (øhhh... eksamen er vel kanskje ikke helt fri...) og så er det tre dager og helg igjen. Passer meg fint! Og som om ikke det er nok, så er det bare tredagers uke neste uke også (torsdagen er fri, og jeg spanderer en feriedag på fredagen ). Handle litt etter jobb i morra, og så lese resten av kvelden. Kommet gjennom notatene en kjapp gang i dag, så i morra blir det litt ekstra fokus på ymse områder (immunsystemet, nervesystemet og hormonsystemet krever i alle fall oppmerksomhet!).
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4666 Skrevet 22. mai 2011 Du får bare ha en jukselapp Er vel best at jeg lærer galskapen, skal jo liksom kunne dette... Ikke være en racer på jukselapper
vimse Skrevet 22. mai 2011 #4667 Skrevet 22. mai 2011 Men det er sikkert ingen som vet om jukselappen
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4668 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Men det er sikkert ingen som vet om jukselappen vimse om at sånt er strengt ulovlig! *host* *kremt* ... Endret 22. mai 2011 av Roadrunner
Skravla Skrevet 22. mai 2011 #4670 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Innom med en medfølende lese Endret 22. mai 2011 av Skravla
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4671 Skrevet 22. mai 2011 Takk for det, Skravla! Trengs! Avslutta for kvelden nå, har startet oppladningen mot en ny mandag (og mer lesing i morra ettermiddag). @ vimse
Suzy Skrevet 23. mai 2011 #4673 Skrevet 23. mai 2011 God morgen fugl! Håper du ikke har panikk for morgendagen, men føler du har litt oversikt nå. Jeg har skikkelig tro på deg - ryddig og struktureret som du er Har du lesedag i dag også, eller er du på jobb? Ha en fin dag uansett - og her er litt tigerkrutt til å starte dagen med:
Roadrunner Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4675 Skrevet 23. mai 2011 Solide greier med både tigerkrutt og fjøskaffe gitt! Er nok på jobb, men satser på lesing i kveld. På en måte litt godt å være på jobb, få litt annet å bryne hjernen på. På den annen side skulle jeg gjerne vært hjemme og lest, kjenner jeg TRENGER det! Føler ikke jeg har kontroll, men litt sitter nok i bakhodet etterhvert. Og litt er bedre enn ingenting Snille venninner har holdt av kvelden i morra, og vil gjerne invitere på jentekveld eller ut og spise. SÅ koselig! Ble litt rørt her jeg... De fant ut at det var en fin anledning til å få skravlet litt igjen, feire at fuggeln er ferdig med eksamen. Koselig! Mye rare ord i hodet i dag gitt... Småskrullete kanskje? Ikke veldig konsentrert på jobb da...
Gjest Purple Haze Skrevet 23. mai 2011 #4676 Skrevet 23. mai 2011 For noen gode venninner, som vil ta deg med ut å feire - vel fortjent! Lykke til med siste innspurt og eksamen
Roadrunner Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4677 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk for det, PH! Nå bærer det hjemover hvert øyeblikk, bare en kjapp tur innom butikken først. Middag - lesing - legge seg tidlig - stå opp tidlig - unnagjøre eksamen - FERDIG! *siste innspurt på jobb*
fairygirl Skrevet 23. mai 2011 #4678 Skrevet 23. mai 2011 (endret) For ikke å glemme: Ut og feire med gode venninner!! :danser: Lykke til med innspurten, Fuggel'n Endret 23. mai 2011 av fairygirl
Skravla Skrevet 23. mai 2011 #4679 Skrevet 23. mai 2011 Lykke til i innspurten og lykke til i morgen. Koselig med venninne-feiring også da.
Scorpina Skrevet 23. mai 2011 #4680 Skrevet 23. mai 2011 Juhuhhh (jøss, faktisk første gangen jeg bruker denne) - håper du får en kjempekoselig skrævle-kveld med venninner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå