Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kaffekopp: Innom og serverer fjøskaffe til trøtt Fuggel.
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! Bøtter på med :kaffekopp: så du holder ut dagen. Kjedelig med for lite søvn på en slik dag da. Men med mulighet for glimt av en viss person, går vel dagen som en lek, tenker jeg :fnise:

Og jeg tror nok at reiselederen fikser oppgaven kjempegreit. Du er da reisevant, og så lenge en har styr på det en skal ha med seg, får en ta resten som det kommer :)

Etter som jeg kanskje blir fraværende her resten av dagen og helga, så ønsker jeg deg gooooood tur nå! Håper det blir en knallfin tur :klem:

Skrevet

Ser dårlig ut med tanke på PL-besøk i dag gitt.

Men men, kanskje like greit her jeg går med øyelokka på knærne :sove: Men sendte avsted en liten epost da, for å avklare noe prosjektgreier (og fikk ønsket god helg samtidig).

En ekstra tanke til Sauen i dag, da det plutselig dukket opp Toblerone her :nigo: Både gull, sort og hvit (sånn mixpose). Ingen dum start på en TRØTT fredag!

Kommer helt sikkert til å trøtt-klage i hele dag... Synes bittelitt synd på meg selv (selv om det ikke er NOE grunn til det sånn egentlig), går helt i vrak her. Annenhver bokstav som kommer på skjermen fra tastaturet er feil, og ting går saaakte... :sukk: Fuggel'n virker ikke! :fnise:

Sove litt? Ja takk... :natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det ER lov å klage, selv om man "bare" er trøtt. Å være så trøtt er rett og slett fysisk vondt! Kanskje du har tid til en liten cowboystrekk etter jobb? :)

Skrevet

Kan være det blir et snev av Cowboystrekk i dag, selv om jeg normalt prøver å unngå det. Er redd nattesøvnen får seg en trøkk da gitt (jeg er ganske var for middagslurer...). Men vi får se! Henger da nogenlunde sammen foreløpig, og det nærmer seg etterhvert lunsj. Etter lunsj er det medarbeidersamtalen, og da er vi plutselig igang med ettermiddagen. Innom et par butikker etter jobb kanskje? Skulle virkelig hatt en grei cardigan... Noen forslag?

Skrevet

Hmm.. har funnet helt ok cardigan på HM et par ganger også har de en sånn standard en på Inwear som kommer i alle mulige farger og som passer til det meste - den er ikke dyr heller, mener jeg å huske.

Skrevet

Takk for tips, Suzy!

Inwear vet jeg ikke om er i umiddelbar nærhet (kan ikke huske å ha sett butikken her i det hele tatt faktisk - men det sier vel kanskje mer om hvor oppmerksom jeg er og ikke nødvendigvis butikken...). Tror det blir en kjapp tur innom HM, Lindex, Kappahl og Cubus før jeg drar hjemover. Har bare en cardigan og den er småsliten. Skulle gjerne hatt en ny før turen (jepp, jeg er som alltid tidlig ute og har full kontroll... :bond: ) for å kunne bruke på litt kjøligere tidspunkter uten å ta på meg allværsjakka. Jeg har faktisk alltid hatt snaut med jakker, det samme problemet dukker opp HVER gang. Har et par allværsjakker og et par collegejakker (mer fritids- og hverdagsbruk - ikke så fine akkurat), men litt mer ok cardigantype er det kleint med...

Småkvalm på Toblis før lunsj - dette lover bra :sukk:

Skrevet

Småkvalm på Toblis før lunsj - dette lover bra :sukk:

....også Toblis da :forvirret: Jeg har alltid forundret meg over de som kjøper GIGAschwære Toblis'er i taxfree'n også gomler de på de derre trekantsjokkisene på flyet. Er ikke så glad i den nei.

Men nå har du vel fått i deg lunch som gjør at formen er litt bedre? :):klem:

Skrevet

....også Toblis da :forvirret: Jeg har alltid forundret meg over de som kjøper GIGAschwære Toblis'er i taxfree'n også gomler de på de derre trekantsjokkisene på flyet. Er ikke så glad i den nei.

Men nå har du vel fått i deg lunch som gjør at formen er litt bedre? :):klem:

Toblis er jo bare NAM! Spesielt den hvite. :sikle:

Skrevet

Toblis fungerer! :jepp:

Går til og med ann å bli småkvalm på Toblis en fredag i mai :sjenert:

Men altså... Ble en times ekstra jobbing i ettermiddag, er selvfølgelig noe som dukker opp rett før jeg skal gå. Men tror det ordnet seg, og jeg dro avsted. Fant en sort enkel cardigan hos Kappahl, og fikk 25% avslag også :nigo: Ikke dumt! Nå er kofferten fremme, jenta har pakket det meste (tror jeg?) og jeg har en plan om få bort litt pels før jeg finner senga. Trøtt ja!

Pass

Lommebok

Euro + Mastercard

Billetter

Hotellbekreftelse

Kamera x2

Ymse klær

Sandaler

Toalettartikler inkl solkrem

Allværsjakke

Regnponcho

Tja, burde ha det meste da? Legg til litt makeup, og et par brett med paracet, så er vel langhelgen sikret tenker jeg :nigo:

Sove snart?

Skrevet

God tur og kos deg masse. :reise:

Skrevet

God tur og kos deg masse masse :strix:

Skrevet

Tusen takk :)

Skal kooooose meg storveis!

Skrevet

God tur!

Hvilken storby er heldig og får besøk av deg?

Skrevet

Nå regner jeg med at Fuggel'n har landet i en vakker storby. Kos deg masse! :klemmer:

Skrevet

Hm....har ikke sett noe til Fuggel'n enda..!! Hmpff...

;)

Ha en SUPERDUPER flott tur!! :klem:

Skrevet

Regner med at du har vett til å KOOOOSE deg :nigo:

Og setter igjen en liten storbykopp :kaffekopp:

:fnise:

Skrevet

:strix:

I'm bækk!!!!

Har hatt noen helt FANTASTISKE dager!!! Hvilken flott by! Lange dager, MASSE å se og oppleve, stort sett knallvær (litt regn søndag ettermiddag og ei skikkelig regn/tordenbyge natt til mandag), sliten skrott, godt humør, sentralt hotell, MYE turister, ok mat (okei, litt skuffa over de kulinariske opplevelsene, men vi fikk da i oss litt "næring" :nigo: ), uendelig med severdigheter, goooood tiramisu, litt lite søvn, ganske habil kartleser (undertegnede har gjort så godt hun har kunnet, og har klart seg ganske bra om jeg får si det selv. Et par bommerter, men det var gjerne i øyeblikk da blodsukkeret var historisk lavt). STORFORNØYD! :bolledeig:

Men godt å være hjemme igjen også kjenner jeg. Gleder meg ENORMT til min egen seng! :natti:

:velkommen: MarianneE! Så koselig å se "nye" folk her inne! :hoppendeglad: Turen gikk til Roma, og som du/dere kanskje har skjønt, så har vi hatt det helt supert :jepp: Anbefales!

Men hverdagen kommer plutselig igjen, enten man vil eller ei... Ei uke til eksamen, og jeg begynner å bli smått stressa. Nå blir det lesing fremover, og hele helga blir i studiemodus. Litt taxfree-godis hjelper kanskje på motivasjonen? :sjenert:

:veslejenta:

Skrevet

Velkommen hjem.... :hoppendeglad:

Overhører studier og eksamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...