Skravla Skrevet 10. mai 2011 #4541 Skrevet 10. mai 2011 Og jeg vet at Daria blir supergrønn av reisemålet.....
Roadrunner Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #4543 Skrevet 10. mai 2011 Avslørte på PM hvor turen går, og det var en ganske grønn Daria som åpenbarte seg ja Fått et par tips på veien også, ikke dumt Gleder meg! Blomstervanning, klesvask, trening og middag - og vips går ettermiddagen mot kveld. Hvor blir timene av?
Roadrunner Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #4545 Skrevet 10. mai 2011 Begynner å bli reisefeber her også, skal innrømme det. Er jo bare noen små dager igjen, og jeg finnes ikke forberedt egentlig. Masse som må gjøres de neste dagene! Inklusiv litt lesing... Det er rart hvor fjollete og hæppi man kan bli bare rette personen (og mange andre kjempekoselige mennesker selvfølgelig, men akkurat nå var det den ene jeg ville referere til da.. ) trykker Liker på FB Huff... 1
Skravla Skrevet 10. mai 2011 #4546 Skrevet 10. mai 2011 *iler inn* Han er jo så kjekk..... Skjønner deg godt jeg.
vimse Skrevet 10. mai 2011 #4547 Skrevet 10. mai 2011 Han må bare få seg noen flere bilder i profilen
Skravla Skrevet 10. mai 2011 #4548 Skrevet 10. mai 2011 Han må bare få seg noen flere bilder i profilen
Roadrunner Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #4550 Skrevet 11. mai 2011 God morgen! Gooooood samvittighet i dag - endelig har jeg fått trimmet sykkelen litt Deilig! Så nå sitter jeg her og nyser, småfryser, hoster og harker Mye gruff som løsnet på vei til jobb i dag gitt... Var skikkelig tungt opp kneika, men satser på at det kan gå seg til etterhvert. Over halve strekningen er nedoverbakke til jobb (ditto oppoverbakke hjem igjen ), men godt å ikke være helt "kjørt" før jobb også da Men uansett - jeg syklet! *fornøyd* Får hive meg rundt her, få unna det som må gjøres en onsdag i mai er servert!
Suzy Skrevet 11. mai 2011 #4552 Skrevet 11. mai 2011 God morgen birdy! Lurer på om jeg er verdens treigeste som ikke skjønner hvem PL er via FB... Flinka som sykler da gitt. Gruer for hjemveien i dag sjøl, men man blir jo ikke sprekere av å utsette heller, så det får jo bare gå... Litt på morran?
Roadrunner Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #4553 Skrevet 11. mai 2011 PM er sendt Suzy, med et lite hint. Så kan du jo se hva du finner ut, hvis ikke kan du får mer hint vettu. Har ikke så lange sykkelveien, så egentlig er det flaut å ta bilen... Men jeg har en plan om å sykle i snitt minst 2 ganger hver uke, og ta det derfra. I morra blir det bilen igjen siden jeg skal rett på bedriftsidrettsarrangement, men satser på sykkelen igjen fredag. Så blir det to ganger denne uka allikevel gitt er sjelden feil gitt!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #4556 Skrevet 11. mai 2011 Så bra at du sykler i dag! Det spiller ingen rolle at det ikke er så langt, all bevegelse er bra Ha en fortsatt fin dag
Roadrunner Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #4557 Skrevet 11. mai 2011 Det er min tanke også - alt er bedre enn ingenting! Og det ER jo egentlig ganske deilig når man først kommer igang Plutselig er det bare 40 minutter igjen her jo! Dagen har gått unna... ___________ Og før jeg fikk trykket Post på innlegget så var klokka passert 15. Hjem!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #4558 Skrevet 11. mai 2011 Det er kjempedeilig å sykle til og fra jobb! Jeg har fått helt blod på tann, og nå føles det bare feil de dagene jeg tar bilen. Og selv om det ikke er så langt, er det absolutt bedre enn å sette seg i bilen Ha en fin ettermiddag og kveld
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4559 Skrevet 12. mai 2011 Mårnings! Torsdag, det betyr snart fredag og snart helg! Og snart storbyweekend! I'm ready! (tror jeg...) Ble bilen i dag, siden jeg skal rett avsted etter jobb. Men har en plan om å ta sykkelen fatt i morra igjen Kan ikke sluntre unna helt! Mye oppi toppen om dagen, og aner meg at det i alle fall kommer til å være slik til etter eksamen... ?
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mai 2011 #4560 Skrevet 12. mai 2011 God morgen Tenk, nå er det straks klart for weekendtur! Jeg er skikkelig misunnelig, men unner deg det selvsagt Tenker du får en knalltur Ikke rart du har mye å tenke på, med både eksamen og ferietur på trappene. Tenker det blir godt når det blir sommer og litt roligere tider Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå