Suzy Skrevet 12. mai 2011 #4561 Skrevet 12. mai 2011 Litt misunnelig på weekendtur sjøl jeg gitt... Blir vel bare litt herlig det tenker jeg! Jeg må dra til indre østlandet og legge fliser lissom...
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4562 Skrevet 12. mai 2011 Indre østland i midten av mai trenger ikke være dumt
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4564 Skrevet 12. mai 2011 Ready for take off! Tror jeg... Har ikke startet pakking, ikke lagt frem det jeg skal ha med, ikke ladet kamera, ikke slettet minnekort etc. Men er det ikke det man har fredagskvelden til?
Daria Skrevet 12. mai 2011 #4565 Skrevet 12. mai 2011 Du har da goood tid ennå *pakker alltid sent kvelden før avreise*
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2011 #4566 Skrevet 12. mai 2011 Man rekker da alltid å få pakket det man skal. *pakker også i siste liten* Har det vært noe kontakt med PL i dag da?
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4567 Skrevet 12. mai 2011 Ikke noe kontakt med PL i dag gitt... Men han ringte på jobb i går da, det gjorde jo ingenting Og snappet opp et lite rykte om at det kommer en gjeng i morra, i forbindelse med prosjektet. Men jeg aner ikke om PL er en av disse, eller om det er andre som kommer denne gangen. Er jo lov til å krysse fingrene? Nå er vaskemaskinen snart klar for kveldens tredje økt, heldigvis bare enkeltplagg som trenger en liten gjennomskylling. Godt for alt som er gjort. Tenkte jeg skulle finne frem kofferten etterpå, og komme litt i hakk her.
fairygirl Skrevet 12. mai 2011 #4568 Skrevet 12. mai 2011 Lykke Til med pakking og forberedelse til tuuuuuuur, RR!! :duskedame:
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4569 Skrevet 12. mai 2011 Tusen takk! Burde kanskje hatt litt mer reisefeber?? Og burde i alle fall ha ryddet litt her - kaos! Men en ting av gangen Har klisset inn en ansiktsmaske i fjeset, så bør kanskje komme meg i dusjen etterhvert også
Skravla Skrevet 12. mai 2011 #4570 Skrevet 12. mai 2011 Når drar du? Pakking er kjapt og greit kvelden før.
Scorpina Skrevet 12. mai 2011 #4571 Skrevet 12. mai 2011 Jeg VET den var småklein den der altså... Men fikk følgende svar da: Kan jo bli gær'n av mindre! Og hva svarer man NÅ?? Du svarer så klart.. "OK, du er dum - jeg er dum. Let's stick together for aaaaaall eternity!"
Scorpina Skrevet 12. mai 2011 #4572 Skrevet 12. mai 2011 Ready for take off! Tror jeg... Har ikke startet pakking, ikke lagt frem det jeg skal ha med, ikke ladet kamera, ikke slettet minnekort etc. Men er det ikke det man har fredagskvelden til? Trenger du å pakke så himla mye da? Ta med deg de tre P'ene; P-piller, pass og pilletter Forøvrig høres det sååååå naist ut med storbyweekend!! Hadde jeg vært freidig nok skulle jeg jaggu sneket meg inn i kofferten din og blitt med Husk, masse bilder (som vi får se) okeeeeeeey!!??
Suzy Skrevet 12. mai 2011 #4573 Skrevet 12. mai 2011 Du har da goood tid ennå *pakker alltid sent kvelden før avreise* Enig - pakker sjelden før i siste liten
Roadrunner Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4574 Skrevet 12. mai 2011 Reiser hjemmefra tiiiidlig lørdag morgen (sånn omtrent i sekstiden tenker jeg). Så har jo en laaaaang fredagskveld foran meg... Men 3 maskiner klær er vasket, oppvaskmaskinen har kjørt et lite program og fuggeln er nyvaska Så da tror jeg egentlig at jeg roer'n ned i kveld og satser på å gjøre resten i morra Kan jo sette et kamerabatteri til lading i kveld? En tur innom nettbanken for å betale et par regninger, og jeg innser at jeg er BLAKK før skattepenger og feriepenger kommer gitt Kanskje ikke så rart? Godt vi har lommepenger på Mastercard *lurer fælt på om det kommer "noen" i morra...*
mocci Skrevet 13. mai 2011 #4576 Skrevet 13. mai 2011 Får håpe noen dukker opp med sitt blide og kjekke åsyn.
Roadrunner Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #4577 Skrevet 13. mai 2011 God morgen! Her trengs heksebrygg i dag, etter at jeg våknet kl 03:30 (mye koselig fuglekvitter rundt 04:30 forresten... ) og ikke fikk sove igjen. Har slumret i drøye to timer før klokka til slutt ringte. Ergo ikke allverdens søvn i natt. Lå og ladet opp til sykkelturen til jobb, men 2 minutter før klokka ringte startet regnværet. Skikkelig regnbyge = fuggel'n feiger ut og tar bilen. Jaja.. Tanken var i alle fall god TGIF!!! Ettermiddagen og kvelden blir preget av pakking, rydding og pusling. Føler ikke jeg har kontroll i det hele tatt, men samtidig har jeg et veeeeeeldig avslappet forhold til det hele. *kremt* Kan da umulig gå bra Reiseleder'n må jo snart ta ansvar! Venninna jeg reiser med har vært veldig lite utenlands, og knapt flydd ut av Norge, så jeg er fullstendig reiseleder Kanskje på tide å gjøre seg fortjent til oppgaven? Fredag den 13., medarbeidersamtale, et håp om at "noen" dukker opp, en vraktrøtt fuggel og et regnvær som ser ut til å gi seg ganske fort. Kjapp statusrapport! Mer ?
Suzy Skrevet 13. mai 2011 #4578 Skrevet 13. mai 2011 Jeg bråvåknet halv fem av et gigasnork fra sidemannen - MEN jeg sovna igjen fort altså Ikke gøy å sove for lite - og særlig i dag da gitt. Men du kommer nok i mål skal du se. Og håper noen dukker opp
Skravla Skrevet 13. mai 2011 #4579 Skrevet 13. mai 2011 Jeg våknet ti på fire, og sovnet halv seks..... Kjipern.... var alt for mange tanker som surret rundt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå