Roadrunner Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #4601 Skrevet 17. mai 2011 Velkommen hjem.... Overhører studier og eksamen. Tusen takk, Skravla Overhører studier og eksamen jeg også... Snart senga
vimse Skrevet 17. mai 2011 #4602 Skrevet 17. mai 2011 Velkommen hjem igjen Regner med det kommer bilder og sånt en eller annen vei
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4604 Skrevet 18. mai 2011 Mårnings! Trøtt fuggel i dag gitt, men har sovet som en stein i natt (når jeg endelig sovnet). Utrolig godt å kante i sin egen seng igjen! Lå ganske lenge før jeg fikk sove, men til slutt gikk jeg inn i et slags koma. Og det var ikke noe særlig moro da klokka til slutt ringte Men men, sånn er det bare... Heldigvis bare tre dager så er det helg!
Daria Skrevet 18. mai 2011 #4605 Skrevet 18. mai 2011 Det er fordelen med fridager midt i uka -helgen kommer så fort
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4606 Skrevet 18. mai 2011 Trengs absolutt med en kjapp helg nå gitt! Både for å få døgnrytmen litt i vater igjen, og for å få jobbet iherdig med pensum. Snau uke til eksamen, og begynner virkelig å merke "panikken" her nå... Usj! Men må vel overføre litt bilder innimellom også... Se om de ble brukanes Utsikten fra kuppelen på Peterskirken, følelsen da vi gikk inn i Colosseum, romfølelsen i Peterskirken, det historiske suset over Pantheon +++ Så mye å fordøye!
fairygirl Skrevet 18. mai 2011 #4608 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Lykke til med eksamenslesing, RR Og ikke glem at du stod paa testeksamenen du gjennomfoerte ;-) Jeg har troen paa deg Endret 18. mai 2011 av fairygirl
Sauen Shaun Skrevet 18. mai 2011 #4609 Skrevet 18. mai 2011 Velkommen hjem igjen. Godt å ha Fuggel'n tilbake her.
mocci Skrevet 18. mai 2011 #4610 Skrevet 18. mai 2011 Welcome back Bippe! Høres ut som dere har hatt en fortreffelig tur!
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4611 Skrevet 18. mai 2011 Er godt å være tilbake igjen også! Savnet dere vettu Hadde internet på hotellet, men det ble ikke mye brukt gitt. Ikke superstabilt og ikke så mye tid vi slang på rommet utenom skift, dusj og søvn Så da blir det meste utsatt til man kommer hjem. Full fart på jobb i dag, og litt ekstra arbeidsoppgaver som plutselig daler ned i skjul. Men jeg prøver å få en viss oversikt her, og tar det så godt jeg kan på strak arm. Skulle tro jeg hadde vært borte ei uke, ikke en hel mandag... Men jeg er ikke klar for overtid denne uka, så må bare prøve å måke unna så mye som mulig på dagtid.
Suzy Skrevet 18. mai 2011 #4612 Skrevet 18. mai 2011 Velkommen hjem igjen fuglen! Høres himmelsk ut med Roma .. wow... Men bra å ha deg her igjen
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4613 Skrevet 18. mai 2011 Var rett og slett himmelsk ja! Føler i grunn jeg har litt kink i nakken, etter å ha kikket oppover i timesvis. SÅ mye flotte tak (gulv også, og vegger, og nisjer og .... Men spesielt takene var imponerende med sine hvelvinger, malerier og utsmykkinger). Man blir rent mettet på inntrykk... Litt synd at det var dønn fullt av folk i det sixtinske kapell, for det ble litt kaotisk. Men det var sinnsykt flott! To timer igjen av dagen, og jeg går i ring... Herlig... Godt man har galgenhumor her, det trengs i dag!
Roadrunner Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4615 Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk, Sauen! Det trengs i dag! Koordinatoren for ymse prosjekter har dratt på ferie, og her går vi noen stykker og prøver å koordinere restene. Litt frustrerende kan du si... Jeg må derfor forsøke å få unna så mye som mulig i dag, slik at jeg kan ta litt av disse prosjektene i morra og fredag, og være tilgjengelig i det minste. Skal jo ikke på jobb til tirsdag, så prøver å koordinere meg selv så godt jeg bare kan her. Drøy time igjen!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mai 2011 #4616 Skrevet 18. mai 2011 Velkommen hjem! Storbyferie er bare fantastisk, og jeg kan tenke meg at den evige stad var en stor opplevelse Håper du får brikkene til å falle på plass på jobb etter hvert også! Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4617 Skrevet 19. mai 2011 God morgen! Arbeidsdagen gikk unna i går, plutselig var det tid for å komme seg hjemover. En kjapp tur innom butikken før jeg dro innom en tidligere kollega og skravlet litt. Kjempekoselig! Hjemme igjen rundt kl 18, og fikk vasket litt klær og surret litt rundt. Godt for alt som er gjort, selv om det ikke akkurat ble skrekkelig mye lesing... I dag har jeg vært flink igjen - sykler til jobb! Var ganske bestemt i forkant, men vaklet litt i morges. Fikk litt dårlig tid, men bestemte meg for at det fikk bli sykkelen siden det så ut til å bli fint vær. Og jeg angrer ikke, det er jo superdeilig! Og skal det bli noe "trening" disse dagene før eksamen så er jeg redd det må bli sykling til og fra jobb... Klar for kamp i kveld, og nå SKAL hjemmelaget vinne! Har fått med meg ei venninne på stadion, og vi SKAL sørge for at det blir seier. Det som begynte så bra de første kampene, har jo blitt litt kjipt etterhvert... Beklager Sauen, men i kveld vinner de gule og svarte er servert!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. mai 2011 #4618 Skrevet 19. mai 2011 God morgen Så herlig at du fikk syklet til jobb! Det er jo så deilig Når har du eksamen? Fotballkamp blir sikkert spennende. Det er noe eget ved å faktisk være på stadion, fram for å se det på tv God torsdag
Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4619 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen er til tirsdag... Så jeg vet hva jeg skal gjøre i helga! Har takket nei til ymse andre ting i helga, og har en plan om å pløye gjennom så mye som mulig og få repetert så godt jeg bare kan. Men føler meg langt fra klar! Veldig deilig å sykle til jobb ja (rart hvordan denne dørstokkmila er så lang hver gang, for det burde ikke være noen grunn til det.) Er jo superdeilig når man bare kommer igang (og sola skinner ). Og jeg har jo ikke lange turen... Må bare få kjøpt nye batterier til sykkelcomputeren, sånn at jeg kan måle litt fremgang. Kanskje før kampen i kveld? Nei, får visst bare hive meg rundt her... Pliktene kaller!
Skravla Skrevet 19. mai 2011 #4620 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen er til tirsdag... Så jeg vet hva jeg skal gjøre i helga! Har takket nei til ymse andre ting i helga, og har en plan om å pløye gjennom så mye som mulig og få repetert så godt jeg bare kan. Men føler meg langt fra klar! Gjett om jeg kjenner igjen den da.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå