Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pusse fjøra ja, jeg må vel heller brette valker og rynker og få fjernet noen lag med støv, sand og jord :hoho: Ikke lukter jeg blomster heller, enda jeg har holdt på med det store deler av dagen :vetikke:

Snart ny uke :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusse fjøra ja, jeg må vel heller brette valker og rynker og få fjernet noen lag med støv, sand og jord :hoho: Ikke lukter jeg blomster heller, enda jeg har holdt på med det store deler av dagen :vetikke:

Snart ny uke :bolledeig:

Brette valker er da en naturlig del av fjørpussen! :ler:

Tellekantene må jo på plass igjen... :opplyser:

Skrevet

Mårnings Bippe! :vinke: Håper du får en fiiin mandda. :) Herlig å lese om koselig is møte. ;)

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke og nye muligheter. Jenta er litt trøtt, men ellers på plass ved pulten. Bare 5 dager til vi sitter på flyet - skikkelig digg! :hoppe:

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :sol:

Skrevet

Mårnings Sauen! :kaffekopp:

:sol: hos deg i dag? Her er det foreløpig ganske skyet, men tror de har lovet litt :sol: etterhvert :nigo:

Skrevet

Her er det helt strålende i dag. :sol: Egentlig litt kjipt at jeg har planer om å være inne mesteparten av dagen. Det er sånne dager som er best ute på plattingen...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Strålende sol her, men fortsatt noe vind. Håper jeg ikke blåser over ende på sykkelen :ler:

Og tenk, bare 5 dager til storbyweekend! :hoppe:

God mandag :)

Skrevet

God morgen!

Ikke så god på dagbokoppfølging om dagen, men har litt mye å tenke på selv - bare så du ikke tror jeg har meldt meg helt ut...

Meen jeg serverer gjerne en kopp :kaffekopp:

og ønsker deg en strålende dag!

Skrevet (endret)

:hallo:

Mårnings! :kaffekopp:

Ett ord kan oppsummere gårsdagen ganske greit: LANG! Det gikk i jevnt driv på jobb, og plutselig var klokka der. Ordna flere ærend på vei hjemover (masse som måtte gjøres og som det var veldig godt å få gjort), fikk lagt dekkene i bilen og spist god middag hos mine foreldre og slappet litt av. Så bar det avsted igjen, og etter et par kjappe telefoner fikk jeg avtalt overlevering av dekk. Det gikk kjapt og greit, og kjøper virket heldigvis fornøyd med bilen så langt. Fant til slutt ut at jeg skulle stikke kjapt innom et kjøpesenter i nærheten, for å se om frisøren hadde ledig drop-in time. Og joda, der var alt klappet og klart! Satt i frisørstolen til 2 min over stengetid, men da var ettervekst farget og et par centimeter klippet. Skikkelig deilig å få det gjort! :nigo: Var ikke hjemme før nærmere 21:30 til slutt, og travet rett i dusjen (masse klipperester og litt fargerester måtte bort fant jeg ut). En kjapp tannpuss og litt pusling i heimen før fuggel'n stupte under dyna. Trøtt, men ganske fornøyd med en effektiv ettermiddag :jepp:

Har drømt et lass fjas (og fjoll) i natt, og var helt vrak da klokka ringte... Have mercy!Tror det begynner å krype litt reisefeber under huden, det begynner å gå opp for meg at det faktisk bare er noen små dager igjen. Og jeg har en stor runde klesvask som må tas før den tid, samt pakking, trening, rydding etc. *trekker pusten dypt og prøver å dytte skuldrene litt nedover*

Ellers, skikkelig gladnyhet i går: Fuggel'n har blitt tante igjen! :hoppendeglad::bolledeig:

For øvrig skulle jeg syklet til jobb i dag, var supermotivert. Men måtte ordne et ærend for jobb i går ettermiddag, og glemte at jeg burde kjøre innom jobb i går kveld for å sette fra meg ting og tang jeg transporterte. Tenkte ikke på det før jeg var vel hjemme (og skulle klargjøre for sykling i dag), og da ble det heller bilen i dag også. Jeg sykler ikke avsted (uten pakkebærer forøvrig), med diverse utstyr i pappesker på styret eller i en svær sekk :ler: Men i morra kan det kanskje bli litt sykling? :klo:

*trekker pusten*

Ble langt dette gitt... Også på en tirsdag da... :ler:

Ønsker en finfin dag, og håper det er litt mindre vraktendenser hos øvrige naboer :Nikke:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: <--- bare å forsyne seg :nigo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

God morgen trøtte fugl!

Du verdens for en dag du hadde i går, men så effektiv da gitt. Det er deilig med slike dager også. Godt å få unna massevis som ligger på hele tiden :jepp:

Flinka!

Bare fire dager til tur da gitt :hoppendeglad:

En kopp? :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Du verden, for en travel og effektiv mandag! Jammen fikk du utrettet mye :)

Gratulerer med nytt tantebarn :nigo:

Ikke rart reisefeberen melder seg nå, bare 4 dager igjen, jo :hoppe:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Går litt rundtommegrundt om dagen ja, må innrømme det! Men som dere nevner, er SÅ godt å få unna ting som bare ligger i bakgrunnen og stjeler energi. Nå har jeg vært en kjapp tur i nettbanken og fått ordnet et par ting der også, og har litt jeg må få gjort på jobb i dag. Klarer jeg å få til litt klesvask etter treningen idag, så tror jeg i grunn at jeg skal være ganske fornøyd med dagen i dag også!

Ja, og så har jeg sendt avsted en liten epost til PL... Vi sendte et par stykker i går også, bare ren GPP egentlig. Men koselig det! Så jeg tenkte kanskje at jeg kunne følge opp en av sakene fra i går, og høre hvordan det gikk... Og så kommenterte jeg et av fjase-emnene vi hadde oppe på fredag, og fikk dermed lagt ved linken fra boka til Skravla :sjenert: Litt klein hinting? :flau:

:kaffekopp:

Skrevet

Gratulerer tante Fuggel'n! :klemmer:

Skrevet

:hoho::strix:

Og gratulerer som tante! :hoppe: Bør jeg vite hvem det er tro :klo:

Skrevet

Ble så nysgjerrig på tickeren din, så jeg snek meg inn for å se om jeg kunne finne ut av hvor du skal. Og når jeg først lusker rundt, kan jeg jo late som om jeg har litt oppdragelse og hilse pent :fnise:

Gratulerer med tantebarn :blomst:

Skrevet

Ble så nysgjerrig på tickeren din, så jeg snek meg inn for å se om jeg kunne finne ut av hvor du skal. Og når jeg først lusker rundt, kan jeg jo late som om jeg har litt oppdragelse og hilse pent :fnise:

Gratulerer med tantebarn :blomst:

Hei Daria!

Så koselig at du svinset innom! Har jo omgås litt innimellom bøkene her :nigo:

:velkommen:

Men tror kanskje du må lete ganske godt, og er ikke så sikker på om jeg har skrevet hvor ferden går :ler: Men kan jo sende en PM om ønskelig?

Skrevet

:hoho::strix:

Og gratulerer som tante! :hoppe: Bør jeg vite hvem det er tro :klo:

:flau:

Jeg VET den var småklein den der altså... Men fikk følgende svar da:

Hmm tror at single menn også er smarte jeg forresten…

:rodme:

Kan jo bli gær'n av mindre!

Og hva svarer man NÅ??

:bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...