Roadrunner Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4401 Skrevet 29. april 2011 Den gamle bilen ja... Tror jeg kanskje prøver å selge den på Finn.no først, for å se om noen har lyst til å gi noen lapper for den. Hvis ikke det skjer, så blir det nok en tur til opphøggeriet i løpet av juni tenker jeg. Vrakpant + halve årsavgiften er bedre enn ingenting, tross alt (selv om det er småtrist...). Har en kollega som har jobbet innen bilbransjen, blant annet med lakkonservering etc. Han har tilbudt meg å gå over bilen med skikkelig lakkfinish, både rens og forsterking, slik at den holder seg fin lengre. Og til en mye rimeligere pris enn andre firmaer/byråer Knall! Så nå skal jeg bare vaske den litt, og få tatt den godt innvendig, så blir den kanskje tatt til uka. Snille mennesker altså! Nærmer seg lunsj, og kjenner jeg har skikkelig fredagsmodus i dag. Ikke veldig effektiv Mer ? Litt mer krutt til tiger'n?
Suzy Skrevet 29. april 2011 #4402 Skrevet 29. april 2011 Nå har tiger'n fått nok krutt og venter bare på mat Også har jeg vært ute og kjøpt meg bunadsstøvler
Roadrunner Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4403 Skrevet 29. april 2011 Grattis med bunadsstøvler! Er det type tradisjonelle bunadsko, eller er det en annen type? Siden du kaller det støvler... *nysgjerrig* Fuggel'n har fått mat, vaffel og en hyggelig kommentar fra sjefen av typen: "Så flink du er " Hyggelig! Et par timer igjen nå, så er det helg!
mocci Skrevet 30. april 2011 #4404 Skrevet 30. april 2011 Stas med ny bil i hus da. Så snille kollegaer du har da, veldig greit å stelle godt med lakken.
Roadrunner Skrevet 30. april 2011 Forfatter #4405 Skrevet 30. april 2011 Helg! Lørdag! Herlig! LITT kjipt å sitte med nesa i pensumboka, men trøster meg med at det bare er noen små uker til eksamen er unnagjort, og da kan sommeren nytes skikkelig. Og jeg må innrømme at jeg sitter ute i sola med pensumboka i dag... Kanskje ikke det mest effektive, men guri så deilig! Rett og slett FANTASTISK vær! Noterer meg forresten at 5 av 6 orkideer står i blomst her nå, ikke verst Men - UT i sola igjen! Nyt helgen videre!
Suzy Skrevet 30. april 2011 #4406 Skrevet 30. april 2011 God ettermiddag i sola! Syns du er skikkelig disiplinert som leser i finværet. Jeg har vært ute og syklet med nysykkelen og konstatert at trening er påkrevd (fy så dårlig form). Grattis med bunadsstøvler! Er det type tradisjonelle bunadsko, eller er det en annen type? Siden du kaller det støvler... *nysgjerrig* Se i boka mi, så får du nærmere forklaring Og nyt sola og dagen fine fuglen
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2011 #4409 Skrevet 2. mai 2011 God morgen. Regner med at du hadde en fin konsert i går. Og serverer dobbel dose fjøskaffe til det jeg regner med er en trøtt fuggel i dag.
Suzy Skrevet 2. mai 2011 #4410 Skrevet 2. mai 2011 God morgen. Regner med at du hadde en fin konsert i går. Og serverer dobbel dose fjøskaffe til det jeg regner med er en trøtt fuggel i dag. God ide Sauen God morgen, når morgenen først kommer RR
Roadrunner Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4411 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan får du orkideer til å blosmtre da 1. Kjøp nye orkideer med blomster/knupper på = blomstrende orkidè 2. Når orkideen har avblomstret, la den stå lyst (ikke direkte sol), vann sånn passe (jeg pleier å la de stå i kummen og trekke vann en times tid en gang i uka), og litt gjødsel dann og vann. Plutselig bare skjer det noe, og nye knupper dukker opp Ikke på alle orkideene da, har en som bare kommer med blader og luftrøtter... 3. Spør noen som har litt mer peiling enn fuggel'n
Roadrunner Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4412 Skrevet 2. mai 2011 Hei på deg ... Heeeeey Supra! Står til? Alt bra?
Roadrunner Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4413 Skrevet 2. mai 2011 God morgen. Regner med at du hadde en fin konsert i går. Og serverer dobbel dose fjøskaffe til det jeg regner med er en trøtt fuggel i dag. Konserten var veldig bra! Fantastisk show, bra låter, masse folk og god stemning! Første halvdel var definitivt best synes jeg, med masse action. Litt teknisk trøbbel ødela litt etter pausen (ett nummer som måtte tas på sparket), og det var ikke helt det samme trøkket over showet. Men totalt sett en veldig bra kveld! Fornøyd fuggel! Og trøtt fuggel... Selv om jeg foreløpig føler meg nesten oppegående. Var hjemme rett før kl 04 i natt, og stupte i seng. Vært våken siden 0930, så ikke skrekkelig mye søvn i natt, men det klarer seg foreløpig i alle fall. Blir nok en tidlig kveld i kveld i alle fall! Deilig med hjemmekontor da
Roadrunner Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4414 Skrevet 2. mai 2011 God ide Sauen God morgen, når morgenen først kommer RR God morgen! Ehhh... God formiddag! Ehh.... God natt? er ikke feil i dag tror jeg! Selv om jeg foreløpig er ganske oppgeående (enn så lenge). Men fornøyd fuggel er i live! (hvorfor fungerer ikke Multisitat på IE 9?? Har sletta småkaker så det spruter etter, men Multisitat fungerer ikke
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mai 2011 #4415 Skrevet 2. mai 2011 Så artig med konsert! En kollega av meg var der også, og hun syns det var knallbra
Roadrunner Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4416 Skrevet 3. mai 2011 På jobb igjen, trøtt men fattet (tror jeg). Bittelitt regn i lufta her i morges, men ser ikke ut til at det blir de helt store mengdene... Tror naturen kunne trengt ei skikkelig rotbløyte nå gitt, det er tørt! Hmmm... begynte på denne meldingen for en drøy time siden, men plutselig måtte jeg gjøre litt annet. Og nå er jeg jo helt ute av "flyten". ?
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2011 #4417 Skrevet 3. mai 2011 God morgen Håper flyten kommer tilbake, og at tirsdagen blir bra!
Suzy Skrevet 3. mai 2011 #4418 Skrevet 3. mai 2011 God morgen fuglen! Skjønner det der med flyten gitt - jeg har en tendens til å begynne på innlegg her og mailer og noe annet samtidig og plutselig står jeg med en haug løse tråder og ikke får tak på noe. Føkk.. Men det går seg til. Håper du begynner å komme i vater igjen etter konsert og alt.
Roadrunner Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4419 Skrevet 3. mai 2011 Heldigvis ikke helt ute av vater, og satser på å hente meg inn igjen ganske greit etterhvert. Men trøtt? Åo jess! Prøver å planlegge uka litt her også, se hvordan ettermiddagene blir... Trening i dag eller i morra? Arrangement med bedriftsidretten til torsdag? Lese i dag eller i morra? Klesvask? Handle? Blir uten bil fredag til lørdag, siden snill kollega skal pleie lakken litt Men det skal nok gå finfint! Snau time til lunsj, ikke feil!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2011 #4420 Skrevet 3. mai 2011 Håper du har fått oversikt over uka, og fått litt struktur og plan på ting Fornøyd med ny-bilen, eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå