Suzy Skrevet 27. april 2011 #4381 Skrevet 27. april 2011 Å fytte! Stakkars deg altså, det der hørtes bare ikke godt ut i det hele tatt må jeg si. Nå syntes jeg synd på deg igrunnen. Trøsten er at det sikkert går fort over Litt deilig å tenke på at vi er halvveis i jobbuka alt
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4382 Skrevet 27. april 2011 Litt medfølelse gjør godt altså! Knærne er ikke så veldig gode, og jeg har fått litt bemerkninger om jeg har tatt ryggen eller gjort noe annet galt. Men siden det ikke er så mye skrubbsår å se, så er det ikke så mange som ser at det er knærne (men da kan jeg jo fortelle det ). Jaja, satser på at det går fort over! Og det er absolutt ikke feil å være halvveis i jobbuka! Jeg er uforskammet våken til en tirsonsdag å være, men klager ikke på det. Deilig å ikke være helt vrak! Seminar i morra, så da forsvinner hele dagen utenfor kontoret. Kan sove litt lengre, og er ferdig i høvelig tid. Passer meg i grunnen bra tror jeg Men bedriftsidrettsarrangementet må nok utgå, tar ikke sjansen hvis jeg ikke er merkbart mye bedre i beina. Ha'kke stort der å gjøre nå gitt!
mocci Skrevet 27. april 2011 #4383 Skrevet 27. april 2011 Oida må holde deg på bena jente. Satser på at knærne er fullt operative om ikke så lenge.
vimse Skrevet 27. april 2011 #4384 Skrevet 27. april 2011 Du får svippe innom når du henter bilen da på knærne dine
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4385 Skrevet 27. april 2011 Gjett hvem som skal hente bil i morra! Må skulke seminaret litt, men det gjør INGENTING
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4387 Skrevet 27. april 2011 (endret) Stas Litt skommelt, nå blir det plutselig enda mer virkelig... Masse penger forsvinner ut, jeg må sette igang prosessen med å selge gamlebilen (hvis noen vil ha den...), jeg har ringt forsikringsselskapet, ordnet med bombrikka etc. Det går plutselig unna i svingene! Endret 27. april 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 28. april 2011 Forfatter #4389 Skrevet 28. april 2011 God morgen! Deilig med en litt rolig start på dagen i heimen, og ikke minst å kunne sove en liten time ekstra! Luksus! Men nå skal jeg snart avsted, og regner med at timene kommer til å gå ganske fort. Spesielt siden jeg må gå tidlig også, for å rekke banken før den stenger. Full fart og stormende jubel Blir nok litt kleint med KG i dag, men kommer plutselig sterkere tilbake! Og forresten.... Det er fredag i morgen!
Suzy Skrevet 28. april 2011 #4390 Skrevet 28. april 2011 God seminardag birdy! Alltid deilig med rolige morgener og alltdi kos med seminar - man lærer en hel del somregel. Og fredag i morgen = halleluja
Scorpina Skrevet 28. april 2011 #4391 Skrevet 28. april 2011 Jammen jenta mi dahh... Du må jo benytte anledningen nå. Kjøre på med ALLE tiltak!! Iom du har vært sprek og vandra ut i skauen og så forslått deg må du jo be om litt "kyndig hjelp" hos PL. Sende en melding om at f.eks PL: Hvordan går det med det forresten?? RR: Åh, skulle ønske jeg kunne si bra men...men (legg inn et lite søtt hikst og/eller sukk her) <hikst og/eller sukk> jeg, har litt vondt her og der... PL: ÅÅÅÅÅJJ!! Noe jeg kan hjelpe med? RR: Vel altså, jeg har slått knærne, rumpa, låret og masse annet etter å ha vært i skogen og nå altså bare MÅ jeg kommet meg til kiropraktor". PL: Look no further! Jeg kommer ilende og skal nok kna, knø, massere og masse annet for å få deg tilbake til form igjen. See?????? Så enkelt kan det gjøres Nei, men nå er det lunch!!
Roadrunner Skrevet 28. april 2011 Forfatter #4392 Skrevet 28. april 2011 Scorpis, jeg sitter på seminar! Det passer veldig dårlig med latterkrampe her jeg sitter En times tid til jeg skal legge i vei
Suzy Skrevet 28. april 2011 #4393 Skrevet 28. april 2011 Åh Scporpis - du er by far den beste sjekkeren jeg vet!
Scorpina Skrevet 28. april 2011 #4394 Skrevet 28. april 2011 Du er inne på noe der Suzy... Jeg brukte neeeesten samme teknikk når jeg skulle få inn "storfesken"; aka min mann Vi hadde surra rundt en stund (les: 2-3 måneder) og blitt kjent med hverandre på...ja, alle måter so to speak, og nå var jeg klar for å få "dette" (as in forhold) på plass. Enten BLE det noe, eller så ble det IKKE noe. Som sagt så gjort; jeg dro til gubbeluren en kveld. Han tok i mot meg med åpne armer. Smask-suss-und-zu-weiter. Vel inne og godt i gang med prating og masse latter, blir jeg alvorlig og sier "Du, den greia vi nå har, ja eller ikke har. Hva sier du at vi bestemmer oss for om det skal gå noen vei?" Dud'n ser på meg, smiler litt forlegent og svarer "mmm...joo". Jeg avbryter midt i mmm'inga og sier "Vil du ha meg eller ikke? Nå har du sjansen!" Da setter han seg helt inntil meg, tar meg i hendene, susser meg lett på munnen og sier "KLART jeg vil ha deg!!" The end... Dvs; historien fortsetter jo I desember i år feirer vi 19 år ilag. Mmmm....som årene flyr Jatta, jatta. Nuvel, nok walkin' down memory lane
Gjest Purple Haze Skrevet 28. april 2011 #4395 Skrevet 28. april 2011 Håper seminardagen har vært bra, og at knærne er mye bedre nå! Forøvrig @ scorpis`sjekketriks
Roadrunner Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4397 Skrevet 29. april 2011 Det ble litt sent i går, men bilen er vel fremme! Finfin tur tilbake til leiligheten i går, koste meg skikkelig! Rart med ny bil, men slett ikke dumt kjenner jeg Kanskje det blir den på langtur til søndag? Hadde en tanke om å bruke opp gamlebilen litt først, men er jo moro å kjøre inn nybilen også Snart komme meg i fillene og dra på jobb kanskje? Ps: fremdeles av taktikken til Scorpis altså Pss: Det er FREDAG! 1
Roadrunner Skrevet 29. april 2011 Forfatter #4399 Skrevet 29. april 2011 Vel installert på jobb, og har etterhvert kommet litt igang også (snart...). Ikke så rent lite trøtt i dag kjenner jeg (LITT sent å komme i seng rundt kl 23, og ikke få sove med det første, etter en laaang dag...), men heldigvis ikke totalt nedsnødd. Skal holde ut, og er superklar for HELG! Tar en rolig kveld i heimen i kveld, slappe av og få vasket et par maskiner med klær. Så blir det nok litt pensumlesing i morra, før jeg setter kursen mot foreldrehjemmet igjen og en middag og litt sløvings der. Søndag bærer det avsted på konsert, gleder meg! Blir mye kjøring, og lang dag (hjemme igjen langt på natt - eller tidlig morgen om du vil - vil anta rundt kl 03-04). Men blir stas! Mer ?
Suzy Skrevet 29. april 2011 #4400 Skrevet 29. april 2011 God morgen fuglen - så kult med ny bil på plass da gitt!! Det er alltid gøy med noe nytt - samme hva det er for noe. Hva gjør du med den gamle? Jeg er også trøtt i dag men ikke fordi det ble så veldig sent i går - mest fordi det ble for sent dagen før og litt sent i går og nå er det bare såvidt jeg er våken.... Stønn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå