Roadrunner Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4361 Skrevet 25. april 2011 Snart hverdag igjen nå. Regner med du er helt klar for det? Blir aldri helt klar tror jeg... Men bare 4 dager igjen før helg, så det skal nok gå bra Og penger trengs jo! Du klar? Vel hjemme igjen?
Roadrunner Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4362 Skrevet 25. april 2011 Hvis jeg nå løfter baken fra sofaen og setter på oppvaskmaskinen, samt tar en sveip med støvsugeren, så slipper jeg å bruke flere kalorier på å tenke på det jeg burde gjort... Det er jo "bare" å komme igang, så er det fort gjort! Og forresten: Heia Start!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2011 #4363 Skrevet 25. april 2011 Blir aldri helt klar tror jeg... Men bare 4 dager igjen før helg, så det skal nok gå bra Og penger trengs jo! Du klar? Vel hjemme igjen? Er vel så klar som jeg kan bli. Skulle gjerne hatt en dag eller to fri til, men det går fort til helg igjen nå! Jepp, hjemme igjen nå
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2011 #4364 Skrevet 25. april 2011 Og forresten: Heia Start!!! Jeg ga opp å heie på FKH - de ligger jo under 4-0! Er det mulig?! Det er rett og slett flaut. Start gjør det jo knallbra i år! Leder serien og greier
Suzy Skrevet 25. april 2011 #4365 Skrevet 25. april 2011 Kjiiipt at det er siste frikveld nå, men ingenting varer evig gitt... Gratulerer med nybil da gitt! Wow så gøy
Roadrunner Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4366 Skrevet 25. april 2011 Start ligger under foreløpig, så jeg vet ikke helt jeg. Men så langt har det vært SUPERMORO med serien! Håper bare virkelig at det fortsetter altså Takk for det Suzy! Er stas med ny bil i komminga! Gleder meg stort til første skikkelige prøveturen
Roadrunner Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4367 Skrevet 25. april 2011 Liker ikke denne fotballkampen jeg... Også tape mot Sarpsborg 08 da!!! Er're mulig?
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2011 #4368 Skrevet 25. april 2011 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at serien er veldig åpen i år. Alle slår jo alle. Untatt FKH da, de har ikke akkurat åpnet sesongen bra
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4369 Skrevet 26. april 2011 God morgen! Smått hektisk første timen i dag, men nå satser jeg på at det skal roe seg litt igjen Må jo få fylt vannflaska og sagt hei til folk og fe! Ellers litt trøtt i dag, kjenner at jeg var litt for flink til å være sent oppe i påska. Kom meg i seng i høvelig tid i går, men lå en liten stund før jeg fikk sove. Og plutselig ringte vekkerklokka - usannsynlig tidlig! Trengs en solid dose i dag tror jeg....
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2011 #4370 Skrevet 26. april 2011 Serverer fjøskaffe jeg, så våkner du sikkert. Og her var det fotballprat ja. Endelig noe å juble for her i Trøndelag også.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. april 2011 #4371 Skrevet 26. april 2011 Litt mer for å få fuggel`n i gang etter påske! God morgen forresten Håper det ikke var alt for ille å komme på jobb igjen. Jeg syns det stort sett er blåmandag hver ny arbeidsuke, nå kom den bare på tirsdag i stedet Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4372 Skrevet 26. april 2011 Fjøskaffe er krutt! Og at det måtte 5 serierunder til før det ble jubel i de trønderske strøk er vel ikke helt daglig kost? Men bedre sent enn aldri!
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4373 Skrevet 26. april 2011 Du sier noe, PH... Det fine med blåmandag på tirsdag er at vi er en dag nærmere helg, sånn nesten uten å merke det! Mye bedre når det går den veien, enn når man føler det er torsdag på en onsdag... For da er uka plutselig en dag lengre Litt stiv i rygg og skuldre i dag, noe sier meg at kroppen gjerne vil ha ei treningsøkt igjen snart. Er altfor lenge siden sist det ble ei skikkelig økt på treningssenteret! Må nok prioriteres... Ellers ganske godt driv så langt
Suzy Skrevet 26. april 2011 #4374 Skrevet 26. april 2011 God morgen fugl! Litt blåmandagtirsdag for noen og enhver på en slik dag... Det er innmari vanskelig å komme seg inn på gode vaner og skikkelige systemer når det er fri, så da blir det vanskelig å sovne på kvelden og enda verre å komem seg opp igrunnen... Men uka er kort
Roadrunner Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4375 Skrevet 26. april 2011 Plutselig er klokka snart 15 jo! Litt småstyr på jobb i dag, og dermed går klokka. Men klager ikke på det jeg altså! Har fått ordnet forsikringa, slik at det er klart for ny bil (foregripe begivenhetenes gang? Jeg? ). Jeg har også sendt melding til selger, bare for å si at jeg er tilbake i Kristiansand, men kan komme en ettermiddag eller til helga om ønskelig (tålmodig? Jeg? ). Tror det blir en liten tur på butikken etter jobb i dag, det trengs! Kjøleskapet sulter...
Scorpina Skrevet 26. april 2011 #4376 Skrevet 26. april 2011 *iler til med et heidundrende HEIA T.I.L sånn på tampen* Men det er så typisk lokalavisa...vi ligger på 2. plass, og har såviiidt kommet i gang med sesongen og da kliner de til med "Ja, nå vinner vi hele sulamitten dere!" HER kan man snakke om å virkelig foregripe begivenhetens gang Nuvel, nok foppballpreik...
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4377 Skrevet 27. april 2011 Synes svaret til Brann-treneren var skikkelig bra jeg, da han fikk spørsmål om han trodde dette holdt helt til mål (var vel etter 2. serierunde, da Brann lå helt i toppen). Han svarte noe sånt som: "Jo, det skal godt gjøres å tape dette på de siste 28 serierundene..." Ellers... Auuuuuu! Ble en lang og fin rusletur med ei venninne i går, 2,5 time i finfint vær og supert terreng. Men fuggel'n klarte da selvfølgelig å snuble, og gikk på hodet (les: knærne) i bakken så det sang. To forslåtte, hovne og skikkelig ømme knær, og litt stiv gange i dag... Ikke særlig festlig altså! Fikk renset skrubbsårene og hatt på litt sårsalve i natt, så de ser i grunn veldig bra ut (fikk egentlig altfor lite sår i forhold til hvor vondt det er ). Men det er ømt "inni" der! Jaja, får satse på at dette var vårens uhell (vinterens bestod i en hjernerystelse et par uker før sydenturen, da kan vel dette være vårens, et par uker før storbyweekend...). Men ellers unormalt våken (ble sent i seng i går, tok lang tid før jeg fikk sove, men allikevel våknet jeg før vekkerklokka i dag og følte meg våken! ) og satser på at onsdagen blir grei. Satser på en rolig ettermiddag i dag tror jeg, kanskje lese litt pensum?
Gjest Purple Haze Skrevet 27. april 2011 #4378 Skrevet 27. april 2011 God morgen Uff, så uheldig du skulle være da Håper knærne blir fort bra igjen. Slikt er skikkelig vondt, rett og slett Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 27. april 2011 #4379 Skrevet 27. april 2011 Du får bruke knærne for alt de er verdt da. Klage din nød til PL og få litt trøst.
Roadrunner Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4380 Skrevet 27. april 2011 Er ikke helt sikker på om PL sitt inntrykk av meg nødvendigvis blir bedre altså. Først en skikkelig klomsete fuggel og så en sutrete fuggel etterpå Men om han mot formodning skulle dukke opp her i løpet av uka (ikke noen indikasjoner på at det skjer), så skal jeg nok klare å få nevnt det Men er noe herk altså! Og trapper er ikke noen god venn i dag... Mer ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå