Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du setter deg i alle fall inn i ting før du handler, det skal du ha! :klappe: Jeg har ingen dokumentasjon på mine ytringer, kun egenerfaring og rykter :fnise: Men det så jo ikke så galt ut det du hadde klippet da :riste:

Jeg ville egentlig ha en volvo c30 sist, og fant en fin sportsutgave stående i Tønsberg, men mannen mente den var for liten, og jeg ble bare SÅ skuffet :sur: Så sier søs at jeg måtte se litt på andre merker også, og så endte jeg opp med en slik :ler: Litt forskjellig størrelse og komfort for å si det sånn :ler: Jeg :hjerte: den, den er stor og god, jeg er veldig glad i store biler :jepp:

Min neste bil må bli enten en sånn eller en sånn :sjenert:

Du har i alle fall billige og enkle bildrømmer, vimse! :hoho: Og med den siste der glir du rett inn i konkurransemiljøet ditt også vil jeg tro :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Jeg kjører også Yaris, og syns den er kjempegod. Liten og utrolig billig i drift og veldig lite verkstedutgifter. Men den er jo ikke spesielt kul eller tøff da :ler:

Drømmebilen min er en Audi Q5 eller enn TT :jepp:

Håper du har det knall på spa i helgen, får pleid kropp og sjel og slappet masse av :klem:

Skrevet

Vi har også Yaris og er veldig fornøyd med bilen! :jepp:

Foruten å ha mer plass enn størrelsen skulle tilsi, være kjapp og lett manøvrerbar, har den fiffige oppbevaringsløsninger inni bilen; ekstra hanskerom rett foran rattet, en liten skuff under passasjersetet og koppholdere som kan dyttes inn, osv. Me like :nigo:

Håper du koser deg nå, RR! (regner da egentlig med det :danser: )

Skrevet

Jeg måtte inn og snoke, av ren nysgjerrighet :sjenert::hoho:

Og kjente igjen noen lilla ponchoer fra i vinter :fnise:

Hos meg? Søren a Vimse - du får venne deg med meg altså - snok vil jeg ikke ha no av!

Skrevet

Jeg er ganske god på å snoke :fnise:

Skrevet

:vinke:

Jeg kjører også Yaris, og syns den er kjempegod. Liten og utrolig billig i drift og veldig lite verkstedutgifter. Men den er jo ikke spesielt kul eller tøff da :ler:

Høh! :glare: Snakk for deg selv, min røde Yaris er überkuul! :jepp:

Skrevet

Jeg er ganske god på å snoke :fnise:

Hey ... :snurt:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høh! :glare: Snakk for deg selv, min røde Yaris er überkuul! :jepp:

:fnise:

Den blir ikke noe mer kul, selv om den er rød ;)

Håper du har en deilig spa-helg, RR! :)

Skrevet (endret)

Jeg har en Skoda Fabia stv; krutegod på vinterføre faktisk. Med tanke på at vi har mye og lang vinter her oppe i steinrøysa er det et must! Jeg ble overrasket etter første snøhæ***vinter her oppe. Den er relativt gjerrig på drifstoff (og med de literprisene vi har her (oppe) er det et must!)

Neste bil derimot....*drømme*...det kunne jeg godt tenkt meg er Toyota RAV4, Honda CR-V...eller KIA faktisk. Nåja, enn så lenge får jeg surre rundt i Skodaen min. Den er 10 år i år og har bare kjørt litt over 120K som er ingenting for en bil! Heldigvis er den eu-godkjent fram til februar -13!! /også krysser vi fingre for at det ikke skjer noe greier i mellomtiden/

Om ikke tlf fra Hamar kommer i mellomtiden :fnise: (nåja, fikk jo sms i mårres om at jeg hadde vunnet....hele 30,-! Det holder til rundt 2,5 liter bensin :lol: )

Ønsker deg en FLOTT PÅSKE!! c005.gif

Endret av Scorpina
Skrevet

:nigo:

:daane:

:nigo:

Hatt en helt SUPER helg på SPA! Åååååå!

Dro tidlig i går morges, og var fremme før kl 11. Fikk rommet med en gang, så vi satte fra oss bagasjen og fikk skiftet i full fart. Surret rundt i spa'et frem til behandling i fem-tiden, og bare nøt livet maksimalt. Herlig! En times tid på rommet, før vi gikk ned i restauranten til 3-retters middag. Absolutt ikke feil! Totalt utslitte etterpå, dermed ble det en tidlig kveld. Sovna som en stein, og sov til klokka ringte i morges (vi kunne jo ikke risikere å sove bort dagen... :sjenert: ). På med klær og ned til frokost (har jeg nevnt at jeg eeeeeelsker hotellfrokost?). Opp igjen på rommet for å skifte og pakke, ned i resepsjonen og sjekke ut og så ned i spa'et igjen. Noen deilige, sløve timer, før en dusj og lunsjbuffet. Herlig! Hjemme igjen rett rundt kl 19, og har inntatt :veslejenta: Trøtt, sliten (på en god måte), og veldig fornøyd!

Blir tidlig i seng i kveld kjenner jeg, og heldigvis bare tre arbeidsdager til uka. Er ikke så veldig klar for jobb, er MYE mer klar for langhelg! Mer fri!!

Tror kanskje jeg skal innom et par bilforhandlere til uka, kikke litt og kanskje prøvekjøre litt? Og så satser jeg på at jeg før prøvekjørt bilen jeg ringte på før helga, i slutten av uka som kommer. Spennende! Og i morra får jeg vel kanskje taksten fra melger også? Og får avklart litt med banken :nigo: Ikke dumt!

:klemmer:

Skrevet

:ler:

Altså, snakker vi drømmebilen (finansiert av Norsk Tipping), så er vi et helt annet sted enn de bilene jeg ser på om dagen. Skulle fint funnet en duganes fin bil innen BMW, Audi eller andre snert'ne modeller. Men da har vi gjerne et LITT annet budsjett enn ca 150' :fnise: *drømmer*

Hvorfor ringte ikke Norsk Tipping i går forresten? *sjekker telefonen - noe feil med den?*

Og Suzy/vimse - jeg skjønner fremdeles ikke noe av dette "lilla poncho"-greiene altså! *nysgjerrig* Hmpf... :jolie:

:hoho:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en deilig spa-helg :jepp: Det er deg virkelig vel unt! Og jeg skjønner godt at du lengter etter langhelg. Det blir nok ikke feil nå :)

Blir spennende med tilbakemelding fra mekler, og biltitting :nigo:

Ha en fin kveld, RR :)

Skrevet

Spa-helg høres helt utrolig bra ut altså! Det kunne jeg jammen tenkt meg også... Litt missunnelig :sjenert:

Og Suzy/vimse - jeg skjønner fremdeles ikke noe av dette "lilla poncho"-greiene altså! *nysgjerrig* Hmpf... :jolie:

Du på se på FB-profilen min - under bilder, så finner du svaret og derfor er jeg nysgjerrig på Vimse. Kjenner jeg henne???? Hvem ER hun??? :sur:

Skrevet

Nei, jeg tror ikke du kjenner meg suzy, jeg ble bare så overrasket da jeg så de lilla ponchoene, for søs min har en sånn selv, ervervet i år ;)

Og grunnen til at jeg gikk inn og snoket var jo pga en eller annen kommentar om noe fb-greier her inne :)

I morgen er det mandag, og jeg har friiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :bolledeig::strix::bolledeig:

Skrevet

AhA! Da har søstra di og jeg kanskje sett hverandre ja :nigo:

Skrevet

Ja det spørs nok det da ;) Hun var i alle fall knallfornøyd med turen :jepp:

Skrevet

Høres ut som en deilig spa-helg :jepp: Det er deg virkelig vel unt! Og jeg skjønner godt at du lengter etter langhelg. Det blir nok ikke feil nå :)

Blir spennende med tilbakemelding fra mekler, og biltitting :nigo:

Ha en fin kveld, RR :)

Langhelg blir absolutt ikke feil!

Selv om den nok kommer til å gå litt vel fort...

Og du? Koser deg i hjemlige trakter? :klem:

Spa-helg høres helt utrolig bra ut altså! Det kunne jeg jammen tenkt meg også... Litt missunnelig :sjenert:

Du på se på FB-profilen min - under bilder, så finner du svaret og derfor er jeg nysgjerrig på Vimse. Kjenner jeg henne???? Hvem ER hun??? :sur:

Hvordan ble det med spa-opplevelsen på danskebåten da? Funka det?

Ahhhhh! Da begynner jeg å se en poncho-sammenheng her :ler:

Skrevet

God morgen! :sol:

Spa-opplevelsen på danskebåten var slettes ikke verst. Det var et veldig fint anlegg - dampbadstue, tørrbadstue med iskulp utenfor (det var digg!), to kulper med skiftende lys og stemingslys osv, dusjer med program (vår var mildt rislevann, vinter full storm og isvann sammen med varme osv osv), og det var et skikkelig avslappingsrom med varme steinbenker - sånne som er formet omtrent som fluktstoler. Herlig. Syns det var helt greit til 150 kroner. Det var ett drawback og det var at det var felles garderobe for kvinner og menn.

Det var låsbare skap til tingene våre og låsbare båser til å skifte i - men de var litt trange og man kunne jo ikke dusje helt naken, for vips sto det en kar der. Dessuten var det bare to dusjer og det var litt lite, tross alt, men alt i alt veldig fornøyd.

Håper arbeidsdagene dine går som en vind!

Og ponchomysteriet er herved oppklart :ler:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Høres ut som om danskebåten har mange av de samme elementene som Farris Bad :nigo: Ikke dumt! Men drawback med felles garderobe da, DET blir jo fort litt tungvindt...

Ikke skrekkelig mye arbeidslyst her i dag kjenner jeg, men lurer på om jeg skal få kastet meg rundt og gjort litt som har hengt over meg en stund. Noen oppgaver er greie å ta når det er litt rolig på jobb :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! Serverer :kaffekopp: til den arbeidende fuggel`n. Håper dagen går kjempefort, så du kan komme deg ut å nyte finværet. Aldeles nydelig nå :)

Her koser man seg på hjemlige trakter, vettu :)

Ha en fin mandag, RR :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...