Roadrunner Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4241 Skrevet 13. april 2011 Har roet meg bittelitt da, er ikke helt halvhysterisk på en rosa sky lengre. Men det har kanskje sammenheng med at det ikke er så mye å se til fyren? Og ikke kommer han denne uka heller (andre fra prosjektet kommer, men han kunne ikke - jeg har spurt litt rundt ). Men men, har jo behagelig og koselig stemme da...
Roadrunner Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4242 Skrevet 13. april 2011 Mornings! Du har hatt omtrent like bra søvn som meg i natt ser jeg. Jeg har riktignok ikke løpt fra skumle typer i natt. Men stadige oppvåkninger med hodepine og vond nakke fører til vrak-sau. Men samtaler mellom Fuggel og PL kan jeg like. Ei utrolig slitsom natt faktisk! Har løpt og løpt og løpt og løpt... Gjennom kjøpesentre, togstasjon, over torg og gjennom smug (det var visst København, men er ikke sikker på at det ligner så mye...). Og de typene? De var superskumle! Fett hår i tjafser, brune tenner (de få tennene som var), ondskapsfulle smil ++ Stress! Høres ikke noe godt ut med hodepine og vond nakke, forresten. Bedre nå? Eller sitter det i? til vraksau...
Suzy Skrevet 13. april 2011 #4243 Skrevet 13. april 2011 Uff mareritt er virkelig ikke bra - det kan sete en ut hele dagen, er min erfaring. Se på FB-veggen din nå forresten
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2011 #4244 Skrevet 13. april 2011 Takk. tilbake til Fuggel'n. Hodet er bedre, så jeg overlever nok dagen.
Roadrunner Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4245 Skrevet 13. april 2011 FB-veggen er sjekket Må man registrere seg, eller holder det at man mottar nyhetsbrev? Vil anta at det er mer trøkk i din by, men hadde ikke gjort noe om det ble litt trøkk her også
Suzy Skrevet 13. april 2011 #4246 Skrevet 13. april 2011 FB-veggen er sjekket Må man registrere seg, eller holder det at man mottar nyhetsbrev? Vil anta at det er mer trøkk i din by, men hadde ikke gjort noe om det ble litt trøkk her også Det holder å motta brev - så kan du plukke etterhvert
mocci Skrevet 13. april 2011 #4247 Skrevet 13. april 2011 Daglige samtaler med PL, det kan man like. Uff med sånn fælt mareritt, håper du har ristet av deg den ekle følelsen.
Skravla Skrevet 13. april 2011 #4248 Skrevet 13. april 2011 Takk for tips fra Suzy. Jeg har meldt meg på for min by.
vimse Skrevet 13. april 2011 #4249 Skrevet 13. april 2011 Jeg måtte inn og snoke, av ren nysgjerrighet Og kjente igjen noen lilla ponchoer fra i vinter
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #4250 Skrevet 13. april 2011 Håper du har kommet deg etter en slitsom natt med mareritt! Sånne drømmer kan sitte i kroppen lenge. Jeg har hatt kavete drømmer om mye rart i det siste, og kan ha en ekkel følelse i kroppen i flere dager etterpå. Usj! Bilen på verksted og klar for spa-tur til helgen, håper jeg? Ha en fin kveld, søta
Roadrunner Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4251 Skrevet 13. april 2011 Det holder å motta brev - så kan du plukke etterhvert Spent på om det dukker opp noe bra! Daglige samtaler med PL, det kan man like. Uff med sånn fælt mareritt, håper du har ristet av deg den ekle følelsen. Heldgvis ikke noe som ble sittende i i hele dag, stort sett glemt galskapen nå. Men trøtt i dag kjenner jeg... Takk for tips fra Suzy. Jeg har meldt meg på for min by. Krysser fingrene for gode tips! Jeg måtte inn og snoke, av ren nysgjerrighet Og kjente igjen noen lilla ponchoer fra i vinter Høh? Håper du har kommet deg etter en slitsom natt med mareritt! Sånne drømmer kan sitte i kroppen lenge. Jeg har hatt kavete drømmer om mye rart i det siste, og kan ha en ekkel følelse i kroppen i flere dager etterpå. Usj! Bilen på verksted og klar for spa-tur til helgen, håper jeg? Ha en fin kveld, søta Jeg er SÅ inderlig klar for spa-tur! Timingen er bare helt perfekt (som den egentlig var i høst også, utrolig nok). Trøtt, sliten og lei, og veldig klar for å koble av og bare nyte litt. Senke skuldrene, skravle og bli stelt litt med. Vi satser på tidlig avreise på lørdag sånn at vi får en lang og fin dag i spa'et Ikke hørt noe angående bilen, men satser på at jeg får en liten statusoppdatering i morra. Og så må jeg kanskje høre med en kollega om jeg kan sitte på igjen i morra? Litt lesing, og litt blomstervanning etc etterhvert, men ellers ganske rolig
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #4252 Skrevet 13. april 2011 Høres ut som en sårt tiltrengt spa-helg for deg! Du får nyte og slappe av så godt du kan. Bare to små dager, så kan du koble helt ut og få godt stell
Roadrunner Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4253 Skrevet 13. april 2011 To små dager! Nå er Luksusfellen unnagjort hvert øyeblikk, og jeg tror jeg skal begynne å tenke på natta. Trøtt som ei strømpe! Får sitte på med kollega i morra også, så da skal det nok ordne seg
Roadrunner Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4254 Skrevet 14. april 2011 God morgen! Torsdag, t-dag, vrakdag, men snart helg! Lå i en halv evighet før jeg fikk sove i går og det merkes i dag ja... Litt mye som surrer rundt oppi hodet om dagen? Men nok klaging. Jeg er våken, jeg har kommet meg på jobb (snill kollega) og jeg har en plan om å bli med på bedriftsidretten i ettermiddag. Været ser ut til å bli bra (med 2 blå i morges var kaldt gitt) og jeg krysser fingrene for at jeg får en telefon fra verkstedet i løpet av dagen. Kanskje det blir gjensyn med bilen i ettermiddag? ?
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2011 #4255 Skrevet 14. april 2011 Tar en kopp fuggelkaffe også jeg. Kaffekjerringa hiver seg over både fjøskaffe og fuggelkaffe og all slags kaffe... Krysser det som krysses kan for at du får tilbake bilen i dag.
Suzy Skrevet 14. april 2011 #4256 Skrevet 14. april 2011 Håper virkelig du og bilen blir gjenforent i dag Det er noe dritt å måtte klare seg uten når man ikke har så mange alternativer og er temmelig avhengig av den. En kopp ? Jeg er trøtt i dag jeg og
Roadrunner Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4257 Skrevet 14. april 2011 Pøser nedpå... Smått hektisk start på dagen og jeg prøver å finne ut av ting jeg ikke helt har peil på. Men det innebefatter litt chat og epost med PL, så jeg klager ikke så veldig Det er , vi nærmer oss de røde tallene på gradestokken og det kryper mot helg Ikke feil! Og for de som måtte være veldig interessert så går det et sammendrag/utdrag av en viss konsert på NRK i morra kveld
Suzy Skrevet 14. april 2011 #4258 Skrevet 14. april 2011 Jeg vet at den konserten går og er litt irritert faktisk - har så lyst til å se det (hadde vært gøy å se konserte og faktisk se dem) for jeg var jo også der, vet du. Men jeg skal på Danskebåten igjen Får se om det er noen reprise på den
Roadrunner Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4259 Skrevet 14. april 2011 Den ligger kanskje ute hos NRK en måneds tid? Som så mye annet? Hvis ikke har de Deluxe-utgaven på Platekompaniet (dobbel cd pluss DVD) til 159 kroner (det kaller jeg billig!). Og et tredje alternativ er jo evt å sende adressen til en Fuggel-venn som kan sende avsted en liten kopi Men du var da vitterlig på vei hjem fra varme strøk den helga? Eller "var du der" mer på 80-tallet (klarer ikke helt sånne skjulte budskap på en t-dag... )
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2011 #4260 Skrevet 14. april 2011 God morgen Håper vraktendensene gir seg ut over dagen. Chatting med PL er vel ikke det verste man kan bedrive på morgenen Krysser fingre for at du får igjen bilen kjapt! Kjedelig å være avhengig av andre når man er vant til å komme seg rundt på egen hånd. Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå