Sauen Shaun Skrevet 4. april 2011 #4141 Skrevet 4. april 2011 God morgen! Beklager spamminga i går kveld. Men jeg har sovet godt til tross for nedturen rett før sengetid. Også er det her også.
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4142 Skrevet 4. april 2011 Ingenting å beklage, sauen! Koselig med litt spamming innimellom!
Scorpina Skrevet 4. april 2011 #4143 Skrevet 4. april 2011 Hehe...hehe...skulle jo spammet litt jeg òg med "HEIA TIL"-uttalelser og slikt Nuvel, uavgjort er bedre enn tap selv om TO poengdelingskamper på rad begynner å holde nå. 3-poengere er det vi ser fram til nå ja!!! Ok, dagens (og muligens ukens) foppball uttalelser fra denne kanten Guhh så kjedelig det er å skulle glemme noe og så komme på det på vei inn døra på jobb!!!! Jeg har glemt nøkkelkortet til jobben noen få (heldigvis) ganger hjemme, og har ikke oppdaga det før jeg skal til å dra det gjennom sprekka. Men jeg har ikke satt meg i bilen og kjørt hjem for å hente det (selv om jeg bor 15 min kjøring fra jobb) Nei, jeg har heller gått til IKT-ansvarlig for å klage mi nød over hvor "stressa" jeg har vært på mårran og trenger et lånekort. Han er visst tydeligvis vant med det (vi er ca 150 mennesker totalt på bygget) og har gitt meg et uten noe mer om og men... Herlighet så jeg babler... Nei, serverer litt mer - lunch snart!!
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4144 Skrevet 4. april 2011 Lunsjen unnagjort! Og jeg har et par ting jeg må prøve å finne ut av... Må vel bare hive meg over telefonen og håpe på det beste tenker jeg. Ellers en ganske rolig dag på jobb, og det har i grunn vært veldig greit Mer ?
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4145 Skrevet 4. april 2011 Herreminhatt så trøtt og kaputt da! Ble en time ekstra på jobb idag (kommer tilbake til akkurat det), men ellers ingen spesiell grunn til at jeg skulle kollapse totalt her. Har laget litt mat og fått spist, men nå er det helt tomt her. Burde lest, burde puslet litt i heimen eller burde i det minste gått en tur. Men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker noe som helst. Har aller mest lyst til å legge meg, men er bittelitt tidlig akkurat det vel Oh my! Jobb ja Fuggel'n er godt i gang med å koke suppe på en spiker igjen Egentlig har det ikke skjedd noe som helst, annet enn en liten chat (via internt program) med prosjektleder'n. Jeg har nemlig hatt en liten agenda for meg selv i dag, der målet var å skaffe meg god oversikt over min del av prosjektet. Jeg har importert og eksportert, og virkelig jobbet meg gjennom (egentlig opprettet min egen oversikt i et excel-ark, men tok med litt ekstra informasjon når jeg først var igang...) en solid tabell i excel. Fikk til slutt en fin oversikt (syntes jeg i alle fall selv), og var i grunn ganske stolt. Men ingen visste jo hva jeg hadde gjort! Den selvfølgelige løsningen var å involvere prosjektleder'n. Nevnte for ham hva jeg hadde forsøkt å gjøre, og spurte om han kunne tenke seg å se gjennom arbeidet mitt for å se om det holdt mål, og for å vurdere om andre også kanskje kunne ha nytte/glede av galskapen. Han ville gjerne se gjennom, så jeg sendte det hele avsted. Viste seg at han var veldig fornøyd (og egentlig litt imponert?) og lurte fælt på hvordan jeg hadde fått det til. Han mente dette måtte ut til "folket", siden det er flere som vil ha nytte av galskapen min. Rett og slett kjempefornøyd med tilbakemeldingen jeg altså (selv om jeg visste at jeg hadde gjort en ganske god jobb, så vet man jo aldri helt. Kunne jo være systemet kunne gjort samme jobben ved hjelp av et par kommandoer ). Som sagt, egentlig bare suppe på en spiker dette, men fikk i alle fall mitt humør oppover (og chat'en med prosjektleder'n tok litt tid, så da ble klokka litt ekstra før jeg kom avsted for dagen... ) Men altså, hva skal jeg gjøre med denne nedsnødde skrotten her da? Myser som en tulling her jeg sitter, og er i ferd med å syke ned i horisontalen på sofaen Bare bli her? anyone?
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4146 Skrevet 4. april 2011 (endret) Blir senga her hvert øyeblikk... Fuggel'n er kaputt rett og slett Sov godt! Spent på hva t-dagen tirsdag kan bringe når mandagen avsluttes på dette viset Endret 4. april 2011 av Roadrunner
vimse Skrevet 4. april 2011 #4147 Skrevet 4. april 2011 Den bringer For tenk hvilken energi du har ladet i dag med
Suzy Skrevet 4. april 2011 #4148 Skrevet 4. april 2011 Den bringer For tenk hvilken energi du har ladet i dag med Enig!
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4149 Skrevet 5. april 2011 Mårnings! Relativt våken sånn med tanke på at det er tirsdag. Men fremdeles ikke heeeeelt der: eller der Men, akkurat det er vel kanskje å håpe på for mye på en tirsdag Skal ut og spise med et par venninner etter jobb i dag, og gleder meg skikkelig. Lenge siden jeg har sett begge to, og det er alltid koselig når vi treffes. Blir kos! (okei, så klarer jeg visst litt allikevel ) Kanskje komme igang med arbeidsdagen? Mer ?
mocci Skrevet 5. april 2011 #4150 Skrevet 5. april 2011 Så koselig med PL chat da. Hørtes jo helt genial ut den løsningen din, klart den må ut til massene! Flinke Bippe!
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4151 Skrevet 5. april 2011 Tusen takk, mocci! Det ble til slutt ganske oversiktlig og greit det regnearket mitt i går, og det gir rom for sorteringer på alle tenkelige måter. Så ja, i grunn ganske fornøyd. Er ikke noe stort kunststykke, men noen må jo gjøre det.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. april 2011 #4152 Skrevet 5. april 2011 God morgen Litt mer til på t-dagen? Tenker det blir koselig med venninnemiddag i dag. Håper dere koser dere masse! Ha en fin dag
Suzy Skrevet 5. april 2011 #4153 Skrevet 5. april 2011 God morgen RR! Koselig med venninnemiddag i dag - det blir sikkert helt topp og koselig med prosjektkos i går Du er sabla dyktig, det er jeg sikker på, så det var sikkert veldig bra det du leverte og med veldig god oversikt så er det meste enklere. Håper det blir litt prosjektjobb i dag også da
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2011 #4154 Skrevet 5. april 2011 Håper du får chattet litt med PL i dag også.
fairygirl Skrevet 5. april 2011 #4155 Skrevet 5. april 2011 Håper du får chattet litt med PL i dag også.
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4156 Skrevet 5. april 2011 Dere er nå søte da! Holder ut med mitt babbel, og suppekoking på ingenting. Er så godt å kunne øste ut litt av hvert og få så hyggelig tilbakemelding! Ikke chattet med PL i dag, men.... han ringte i stedet Møe hæppi med det jeg altså! Først endel fotballprat etter helgens serierunde (ikke så dumt å holde seg LITT oppdatert har jeg innsett ), og så en kjapp runde på det jeg hadde gjort i går. Nå har han sendt ut epost til berørte parter, der det informeres om at alle skal bruke mitt regneark som utgangspunkt, og sørge for å holde dette oppdatert. Ikke så hakkanes gale det tror jeg. Han trodde nok at jeg hadde løst det på en litt annen måte enn det jeg har gjort (men jeg kjenner ikke systemet godt nok til å få det til på egenhånd...), men var allikevel imponert over arbeidsinnsatsen jeg hadde lagt ned. Og uansett veldig koselig å høre stemmen da... <--- frustrert fjollesøt fuggel
Suzy Skrevet 5. april 2011 #4157 Skrevet 5. april 2011 (endret) Du er nå søt da RR --> Endret 5. april 2011 av Suzy
Scorpina Skrevet 5. april 2011 #4158 Skrevet 5. april 2011 *humrer lenge og vel over fjollesøt fuggel som flakser så fjøra fyker* (ble mange f'er der ja...) Jeg er av den litt mer utålmodige sorten (akk ja...) og hadde ikke helt tatt til takke med små, små drypp her og der; men slengt ut et åte og håpa på et...hmmm, bitt Meeen, jeg skjønner jo det er lett for meg å skrive/si dette som ikke sitter midt i det!!
Suzy Skrevet 5. april 2011 #4159 Skrevet 5. april 2011 *humrer lenge og vel over fjollesøt fuggel som flakser så fjøra fyker* (ble mange f'er der ja...) Jeg er av den litt mer utålmodige sorten (akk ja...) og hadde ikke helt tatt til takke med små, små drypp her og der; men slengt ut et åte og håpa på et...hmmm, bitt Meeen, jeg skjønner jo det er lett for meg å skrive/si dette som ikke sitter midt i det!! Samme her Men det er vel lett å si ja for oss
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4160 Skrevet 5. april 2011 Jeg er egentlig litt sånn utålmodig jeg også... Og hadde han vært nærmere, og sjansen for litt mer kontakt hadde vært her, så hadde jeg nok hoppet litt mer i det. Men synes det blir litt komplisert med at det både er kollega, at han er langt unna (og at vi dermed veldig sjelden sees), ++ . Vi hadde jo ganske mye samarbeid før jul, men det var jo først mot slutten av det samarbeidet at jeg skjønte hvor landet lå for min egen del... Så foreløpig prøver jeg å glede meg over de små dryppene, og innerst inne kanskje prøve å få fyren ut av systemet? Er jo bare komplisert og kjipt, og gir en skikkelig berg-og-dalbane i følelseslivet... Men, ække så enkelt gitt. I en ideel verden: Fuggel'n: Døh! Jeg innrømmer det, jeg er betatt. Lyst til å finne på noe en dag? PL:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå