Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4121 Skrevet 3. april 2011 Tror ikke jeg skal love det samme Litt pøbel vettø! Men er forberedt på da Krysser fingrene for at ledelsen holder ut 2.omgang i dag i alle fall!
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4122 Skrevet 3. april 2011 Ooooohhh! Dette lover bra altså! 3-0! Fremdeles ikke fått tak i strikketøyet da Kanskje vanne blomster først?
Gjest Purple Haze Skrevet 3. april 2011 #4123 Skrevet 3. april 2011 Tror ikke jeg skal love det samme Litt pøbel vettø! Men er forberedt på da Krysser fingrene for at ledelsen holder ut 2.omgang i dag i alle fall! Her blir det storeslem på begge "våre" lag!
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4124 Skrevet 3. april 2011 Her blir det storeslem på begge "våre" lag! Moro! Hvorfor er ikke jeg på stadion i dag da? Jaja, kommer flere muligheter
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4126 Skrevet 3. april 2011 Kom en trønder inn og kuppet hele fotballdiskusjonen her gitt! Men okei, Sauen! Start vant jo, så da kan vi heie litt på RBK også
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2011 #4127 Skrevet 3. april 2011 Takk! Jeg er redd RBK trenger mange som heier nå. De har ikke akkurat startet sesongen bra...
Suzy Skrevet 3. april 2011 #4129 Skrevet 3. april 2011 Her har jeg ikke en dritt å bidra med, ser jeg
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4131 Skrevet 3. april 2011 Ikke dårlig med live-oppdatering i boka!
Skravla Skrevet 3. april 2011 #4132 Skrevet 3. april 2011 Her har jeg ikke en dritt å bidra med, ser jeg Ikke jeg heller. Fotball er for meg mindre enn det minst spennende jeg vet...
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2011 #4134 Skrevet 3. april 2011 What? Nå må gutan se til å skjerpe seg altså.
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4136 Skrevet 4. april 2011 Stakkars Sauen... Har du fått sove i natt? Mandag igjen og ny uke med nye muligheter. Komme meg på jobb nå kanskje?
Suzy Skrevet 4. april 2011 #4138 Skrevet 4. april 2011 God morgen Birdy! Håper humøret er på vei oppover - selvom det er mandag - og at du ikke er så aller verst våken på morran *Serverer*
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4139 Skrevet 4. april 2011 Mårnings! Humøret er ikke verst det gitt (bedre enn fredag ) og jeg er i grunn ikke så verst våken heller. Men jeg klarte det kunststykket å glemme pc'en hjemme i dag. Innså det da jeg gikk inn døra på jobb, og måtte bare sette meg i bilen igjen og kjøre hjem. DA er det fordel å ikke bo så langt unna gitt Så er kanskje en liten overdrivelse at jeg føler meg våken? Støl i armer, skuldre og bryst etter treningsøkta i går, egentlig bare deilig. Selv om det var en liten ufordring å få på seg bh'en i morges Litt usikker på om det blir trening eller studier i dag (heller nok mot sistnevnte, innser jo at eksamen nærmer seg...), og i morra skal jeg ut og spise med et par venninner. Blir koselig! Ellers kan det meldes om (morgentåken er i ferd med å lette) og 4-5 grader. Satser på en ny fin vårdag!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. april 2011 #4140 Skrevet 4. april 2011 God mandag Ser ut til at vi har samme været i dag. Krysser fingra for masse sol - herlig! Stølhet er sånn god-vondt. Litt plagsomt, men også en påminnelse om at en faktisk har brukt muskler. Føler meg rent stolt som er støl etter tennis på lørdag Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå