Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4081 Skrevet 30. mars 2011 Stol ALLTID på en komatiger Spinning er veldig artig, jeg får svetta og pusta, uten at jeg bruker ALL energi på koordinasjon eller frustrasjon. En givende instruktør og litt gira musikk, så går timen som en lek! Utfordringen er at jeg et lite øyeblikk føler meg supersprek, og tror at jeg er "King of the Road" når utesyklingen begynner. Og går på tidenes smell - HVERT ÅR. For sykkelformen er helt håpløs - det er spinningformen som er ok (og det er helt tydelig to vidt forskjellige kondisjonssystemer ). Fordelen er dog at sykkelformen bare kan bli bedre...
Suzy Skrevet 30. mars 2011 #4082 Skrevet 30. mars 2011 Stol ALLTID på en komatiger Spinning er veldig artig, jeg får svetta og pusta, uten at jeg bruker ALL energi på koordinasjon eller frustrasjon. En givende instruktør og litt gira musikk, så går timen som en lek! Utfordringen er at jeg et lite øyeblikk føler meg supersprek, og tror at jeg er "King of the Road" når utesyklingen begynner. Og går på tidenes smell - HVERT ÅR. For sykkelformen er helt håpløs - det er spinningformen som er ok (og det er helt tydelig to vidt forskjellige kondisjonssystemer ). Fordelen er dog at sykkelformen bare kan bli bedre... Ha, ha! Det der er så sant - og det samme gjelder for løping. jeg tror jeg ahr kondis fordi jeg har syklet spinn - NOT true
vimse Skrevet 30. mars 2011 #4083 Skrevet 30. mars 2011 Spinning er sikkert kjempefin trening, men ikke noe for meg gitt Zumbaen derimot
Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4084 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Zumba er altfor mye armer og bein Men nuh - hjemover! Effektiv dag på jobb i dag synes jeg *klapp på skuldra* Endret 30. mars 2011 av Roadrunner
Chica Skrevet 30. mars 2011 #4085 Skrevet 30. mars 2011 Ja til både spinn og zumba! Men nå har jeg bare prøvd Zumba en gang, og da ble ikke treningseffekten så bra siden jeg kavet endel. Det hadde sikkert blitt bedre om jeg hadde prøvd mer. Men nå som jeg har liten tid til å trene prioriterer jeg spinning, og da helst intervallspinning. Hadde årets første (!!!!) time på søndag, og skal på årets andre imorgen. Har gledet meg helt siden søndag Og snart går det an å sykle utendørs igjen! Håper virkelig lille snuppa vår trives i sykkelvogna hun fikk forrige uke!
Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4086 Skrevet 30. mars 2011 Jobbet litt overtid, vasket to maskiner klær, ryddet litt, sløvet litt og forsøkt å forberede morgendagen litt. Ser ut til at treningsvenninna har blitt syk, og måtte se ann hva hun gjør i morra. Og da blir jo jeg også litt usikker... Er meldt øspøs og da kan det være jeg dropper arrangementet til Bedriftsidretten (hadde blitt VÅT), og heller tar spinninga. Eventuelt omvendt, at jeg stikker på arrangementet rett etter jobb, og dropper spinninga senere. Får gruble litt og se hva som skjer i morra tenker jeg. Ellers, benket foran tv'en og ser Luksusfellen igjen. Og har faktisk ikke ord... Sorry! Snart senga, blir godt! (trøtt fuggel gitt ) God samvittighet etter en effektiv dag på jobb, føler jeg har fått unna et par viktige oppgaver og det gjør godt! Håper flyten fortsetter i morra!
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2011 #4087 Skrevet 30. mars 2011 For en gangs skyld ser jeg Luksusfellen jeg også. Og for et forbruk han har...
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mars 2011 #4088 Skrevet 31. mars 2011 Kikker innom med en morgen Håper du får en fin dag, uansett hva du måtte bestemme deg for i kveld
Roadrunner Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4089 Skrevet 31. mars 2011 Mårnings! Litt vrak da klokka ringte i morges, men ser ut til at en god dusj har hjulpet litt. Ikke heeeeelt zombie her i det minste! Men har drømt og herjet noe helt forskrekkelig i natt... Slitsomt når man skal rekke ALT i løpet av 7 timer søvn Jevnt og trutt regn i dag, og jeg trøster meg med at det i alle fall ikke kommer som Avventer litt beskjed fra treningsvenninne, og så får jeg ta en avgjørelse etterhvert på hva ettermiddagen bringer. Har ikke regntøy, så utendørsaktivitet vil medføre klissvåt fuggel ??
mocci Skrevet 31. mars 2011 #4090 Skrevet 31. mars 2011 God morran! Jeg så også Luksusfellen igår, syns han fyren var helt heslig, godt at jenta tok til fornuften og forlot ham.
Roadrunner Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4091 Skrevet 31. mars 2011 Mårnings mocci! Det forholdet der kunne jo bare ikke vare... Da de gikk i butikken og handlet så jeg forholdet stupe utfor en kløft. Han oppførte seg jo som en trassig 4-åring! "Jeg er tørst!" Fasinerende vesen...
Scorpina Skrevet 31. mars 2011 #4092 Skrevet 31. mars 2011 Nei, spinning kan de ha for min del. Enda godt man er forskjellig, ikke sant
Roadrunner Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4093 Skrevet 31. mars 2011 Ja til både spinn og zumba! Men nå har jeg bare prøvd Zumba en gang, og da ble ikke treningseffekten så bra siden jeg kavet endel. Det hadde sikkert blitt bedre om jeg hadde prøvd mer. Men nå som jeg har liten tid til å trene prioriterer jeg spinning, og da helst intervallspinning. Hadde årets første (!!!!) time på søndag, og skal på årets andre imorgen. Har gledet meg helt siden søndag Og snart går det an å sykle utendørs igjen! Håper virkelig lille snuppa vår trives i sykkelvogna hun fikk forrige uke! Gleder meg faktisk til å kunne sykle litt mer utendørs, blant annet til og fra jobb innimellom. Er ikke lange turen, men bli jo litt gratis trim i det minste. Men sånn koordinert og koreografert trening som Zumba (og det meste annet som foregår i sal), der styrer jeg unna altså. Finnes ikke koordinert dette fjørkre'et her
Suzy Skrevet 31. mars 2011 #4094 Skrevet 31. mars 2011 Jeg så også Luksusfellen igår, syns han fyren var helt heslig, godt at jenta tok til fornuften og forlot ham. Det samme tenkte jeg - hjelpe meg for en dust. Nå ser jeg på Gullungene og ler meg nesten ihjel!
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4095 Skrevet 1. april 2011 Mårnings! Fuggel'n endte med en ganske sløv torsdag i går, og verken spinning eller bedriftsidrett. Noen dager blir bare litt sånn, og jeg endte med å sende en LANG epost til ei veldig god venninne. Måtte bare lette litt på trykket, og hun kjenner meg så godt. Er enkelt å "bruke" henne i slike situasjoner, for jeg slipper å forklare alt. Hun vet... Men i dag er det hele litt bedre, og jeg er nesten våken (merk: nesten). TGIF!! Ingen anelse om prosjektleder'n dukker opp i dag, må bare vente og se. Men så lenge han står som offline på intern-chat'en så er det jo et godt tegn... Selv om det kanskje er litt tidlig å konkludere noe ennå (han er normalt ikke like tidlig på'n som meg...). Ellers? Litt hodepine (ikke flink nok til å drikke vann om dagen..) og veldig klar for helg!
Suzy Skrevet 1. april 2011 #4096 Skrevet 1. april 2011 God morgen fuglen. Det er lov å være litt slakk av og til og noen ganger er det ikke mulig å få med seg alle planer Ikek flink nok på vannet sjøl - og generelt litt sliten. Vi får bare henge på og håpe vi våkner til over helga
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4097 Skrevet 1. april 2011 Fremdeles optimistisk i forhold til Prosjektleder-besøk - dette lover egentlig ganske bra Vet sikkert i løpet av en halvtimes tid Ellers trøtt, og fredagsklar. Og fremdeles litt melankolsk etter i går kveld. Stearinlys, litt nedstemt, og Celine Dion med All By Myself - ingen god kombinasjon (men egentlig veldig god i går...). Nok om det For etter det jeg har forstått så kommer a-ha sin DVD og CD fra konserten 4.desember i dag! En ting er i alle fall brennsikkert - denne fuggel'n skal på Platekompaniet rett etter jobb i dag! Og da vet jeg vel hvor fredagskvelden forsvinner... I tillegg skal Morten Harket være gjest hos Skavlan, og det må jo sees (selv om jeg er både fasinert og forferdet over hva som kan komme ut av munnen på den fyren der)
Suzy Skrevet 1. april 2011 #4098 Skrevet 1. april 2011 Herrefred! Det er en MYE viktigere kar som komemr til Skavaln i dag da gitt! Cat Stevens!!! Åh jeg elsker ham! Fantastisk mann med fantastisk musikk. Lurer på når det går i reprise? Jeg får jo ikke sett det i kveld.
Scorpina Skrevet 1. april 2011 #4099 Skrevet 1. april 2011 Du kan se det på nett-tv Suzy. Man kan si mye om NRK, men de har en genial nettside og masse stoff på nett-tv'n sin.
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4100 Skrevet 1. april 2011 NRK har genial nett-tv for sånne ting ja. Heldigvis! Og vi har fått besøk på huset Bare sett et lite glimt, men jeg vet i alle fall at han er her. Så blir vel kanskje lunsjen neste mulighet? Frustrasjon og glede hånd i hånd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå