Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir nok reddet av masse lån her også :jepp:

Men inn kommer jeg ikke (nå har jeg sikkert blitt stengt i systemet på grunn av spamming :sjenert: ). Så nå gidder jeg rett og slett ikke mer, finner senga og boka, og satser på nye muligheter i morra tidlig. Jeg er NYSGJERRIG! :fnise:

Sikkert ikke mye trafikk på Altinn i morra grytidlig... :natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett år burde holde for å se en tendens ja - men det kan jo være med den som med stoffskifte. Jeg fikk jo diagnose lavt stoffskifte og ble medisinert, men jeg har ikke gått ned ett gram etter at jeg fikk medisiner, selv om jeg sannsynligvis har lagt på meg en del på grunn av det lave stoffskiftet :roll: Det er ikke helt rettferdig gitt.

Men er det noe i veien for å gå på den sprøyta over lengre tid?

Merket ikke et gram på vekten når jeg begynte med tabletter.....

Skrevet

Virker Altinn nesten 24 timer etter at startskuddet gitt? :klo:

NOPE! :murvegg:

Leste i kommentarfeltet til en artikkel at folk ikke hadde kommet inn i natt heller (tror ikke det var allverdens trafikk da...). Festlig!

*prøver å finne tuben med tålmodighet*

Skrevet

Merket ikke et gram på vekten når jeg begynte med tabletter.....

Ikke sant - point proven :jepp:

Virker Altinn nesten 24 timer etter at startskuddet gitt? :klo:

NOPE! :murvegg:

Leste i kommentarfeltet til en artikkel at folk ikke hadde kommet inn i natt heller (tror ikke det var allverdens trafikk da...). Festlig!

*prøver å finne tuben med tålmodighet*

JØSS!

Jeg kom inn i går kveld jeg - uten noen vansker i det hele tatt. Så merkelig det var :vetikke:

Jeg får igjen en god slump, pluss at jeg har blitt lignet i feil skatteklase hele året, så jeg er ganske fornøyd i dag :nigo:

Tror jeg skal kjøpe meg en skikkelig sykkel for litt av pengene, så kan jeg raser runt i skogen her og få trent litt morsomt :hoppendeglad:

Trenger du hjelp til å smøre på ryggen?

Skrevet
:kaffekopp: God morgen!
Skrevet (endret)

Jeg kom inn i går, men nå er det sperret igjen.

Endret av Skravla
Skrevet

Jeg trenger et helt smøreteam tror jeg... :murvegg:

Why me??? :trist:

:fnise:

Skrevet

De slipper først inn de som får igjen og så gradvis de med baksmell.... dess høyere baksmell, jo lengre ventetid. :hoho:

Ble du beroliget?

Skrevet

De slipper først inn de som får igjen og så gradvis de med baksmell.... dess høyere baksmell, jo lengre ventetid. :hoho:

Ble du beroliget?

Nå var du slem Skravla. :fy_fy:

Skrevet

:ler:

Veldig beroliget! :bond:

Men hadde de gjort det på den måten, så hadde jeg liksom forventet at man fikk logget på først (for å identifisere graden av baksmell). Tror ikke jeg har registrert IP-adressen min hos Altinn altså (ei heller IP-adressen på jobb...) :klo: Skjønner itte'no jeg :sukk: Og hører flere og flere som "skryter" av at det fungerte så bra i går ettermiddag/kveld. NEI, det gjorde ikke det! :kjefte:

Og egentlig irriterer det meg aller mest at jeg faktisk lar meg irritere av dette :frustrert:

:ler:

:kaffekopp: anyone? :sjenert:

Skrevet

:fnise: Stakkar stressa fuggel :fnise:

Det går nok bra skal du se.

Skrevet

Ja, tar gjerne en :kaffekopp: jeg. :jepp:

Skrevet

Er egentlig ikke så skrekkelig stressa (bare glad jeg ikke har noe med Altinn sine systemer å gjøre sånn egentlig), bare litt nysgjerrig. Og litt småhissig på at det kan gå så inn i granskauen i dass. :sjenert:

Leser på brreg.no at:

70 prosent av Norges befolkning har nå tilgang til altinn.no, og kan sjekke selvangivelsen. Vi arbeider kontinuerlig med å få åpnet løsningen for flere grupper av nye brukere. Hvilke grupper av brukere som det nå gradvis åpnes for, velges ut tilfeldig.

Er det oss som får mest igjen som det blir åpnet for sist?`

Oss i "distriktene"?

Eller bare småstressa fjørkre med tynnslitt tålmodighet? :sjenert:

Jeg er altså en av de heldig utvalgte som får lov til å veeeeeente :filer:

Ellers grei dag i dag tror jeg. Litt vondt i magen (men ikke tatt noe ennå, så det lover jo i grunnen bra). Ingen store treningsplaner, bare pusle hjemme og lese litt. Spinningplaner i morra tenker jeg. OG spa-opphold er bestilt :danser: Uansett hva Altinn sier :fnise:

Skrevet

Har ikke de 70%'ene snart sjekka penga da? :klo:

Bedre lykke når jeg kommer hjem kanskje? Ny IP-adresse nye muligheter.. Hvis ikke så må jeg snart sette min lit til postbudet tror jeg (men så var det dette med å være e-aktør da...).

Uansett, arbeidsdagen har gått bra, jeg har vært snill, folk har stort sett vært snille, og nå vil jeg komme meg avsted. Se om jeg kan finne en liten bursdagsgave til mams kanskje? :jepp:

Nyt ettermiddagen! :sol:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du får sjekka altinn når du kommer hjem da. Det er skikkelig frustrerende når slik ikke funker. En får tro de har lært til neste år, selv om jeg ikke akkurat holder pusten...

Også krysser jeg fingra for at du også går i pluss. Alltid kjekt med litt i bakhånd til en ferietur eller noe sånn :)

Skrevet

Jeg slapp inn! :hoppe:

Og nå vet jeg hvorfor jeg var blant de tålmodig ventende: "vi som har regna feil på DinePengers skattekalkulator og som trodde vi skulle få mye mer igjen, men som allikevel ikke har grunn til å være misfornøyd tross alt" :fnise:

Får altså godt igjen, heldigvis! Men et par av regnestykkene på DinePenger.no tror jeg at jeg må ha satt opp i fylla (selv om jeg ikke drikker...). Trodde jeg skulle få igjen massemasse på bakgrunn av de tallene, men SÅ moro ble det ikke gitt. Jaja, penger igjen uansett :nigo:

Skrevet

Jaja, selv om det ble litt feil så fikk du i alle fall igjen :nigo:

Skrevet

Niiice :tommelopp: Penger tilbake, er penger tilbake!!! :jepp:

Skrevet

Nettopp!

Og jeg kan absolutt ikke klage på 23 drøye lapper :nigo: Legg til litt feriepenger, så blir det nok studier til høsten også (og vips var de skattepengene borte :kosteskaft: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...