Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3921 Skrevet 17. mars 2011 Og her er svaret: Jeg kjøpte meg en is så det gikk bra Da har jeg fremdeles et godt påskudd for en ny reise ja… *prøver å ikke tolke i det hele tatt, innbiller seg at det ikke er noe å tolke*
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2011 #3922 Skrevet 17. mars 2011 Glemte forresten å si god morgen til flørte-Fuggel'n. Likte den avslutninga på e-posten din.
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2011 #3923 Skrevet 17. mars 2011 Og her er svaret: *prøver å ikke tolke i det hele tatt, innbiller seg at det ikke er noe å tolke* Ikke dumt svar det der...
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3924 Skrevet 17. mars 2011 Jeg vet at det stort sett handler om dumme valg i Luksusfellen. Men jeg orker ikke se det likevel. For meg er det ikke underholdning å se andre mennesker havne i problemer selv om det er aldri så selvforskyldt. Men jeg er veldig for at programmet sendes, for det kan være en vekker for andre. Hvis det kan oppdra andre (og spesielt ungdom) til å tenke økonomisk fornuftig, så er det glimrende. Så jeg har ikke noe imot programmet, jeg orker bare ikke se elendigheten selv. Jeg blir bare stresset og uvel av det... Ser tankegangen din, Sauen Jeg håper også at programmet kan være med på å gi unge mennesker en vekker (gjerne noen godt voksne også...), slik at de slipper å havne i samme situasjonen. Og jeg synes programmet er laget på en fin måte, med konstruktive råd, og dyktige økonomer. Men noen av deltakerne tar kaka (glemmer ikke ei blond jente som ikke ville gjøre NOEN tiltak for å bedre økonomien, ikke jobbe, ikke selge bilen, ikke kjøpe mindre klær til ungene, ikke selge møbler/elektronikk, ikke ikke ikke... Så spør økonomene: "Hva foreslår du at vi kan gjøre for å få økonomien opp av avgrunnen da?" Svaret var kort og greit: "Kanskje ta opp et lån til?") Trodde jeg skulle dette av stolen... Var imponert over tålmodigheten til økonomene der gitt (og kjæresten til dette kvinnemennesket)...
mocci Skrevet 17. mars 2011 #3925 Skrevet 17. mars 2011 Se så....fine tilbakemelding da. Her er det masse rom for tolkning, kjenner at jeg lett kan spinne dagdrømmer på dine vegne, kjenner at det kiler i magen allerede.
fairygirl Skrevet 17. mars 2011 #3926 Skrevet 17. mars 2011 E-post sendt... La med følgende avsnitt etter de faglige spørsmålene: Godkjent? O'hoi! Flørt med humor; en slager!! IS er helt klart en universal god begrunnelse til alt Men RR er enda bedre begrunnelse! God, du! Lykke Til!! p.s. Dette ble skrevet tidlig idag, men ble tydeligvis ikke sendt ... imellomtiden ser jeg at de andre er enige og svaret tibake var jo kjempelett å dagdrømme på ...
Supramundane Skrevet 17. mars 2011 #3927 Skrevet 17. mars 2011 Og her er svaret: *prøver å ikke tolke i det hele tatt, innbiller seg at det ikke er noe å tolke* :popcorn: :popcorn:
Scorpina Skrevet 17. mars 2011 #3928 Skrevet 17. mars 2011 Love is in the aaaaaaaaaaaair toniiiiiiiiiiiiiiiiiiight Ps: Det er godt med krem til is også.....og kremen kan dere sprute på hverandre og så slikke av. Ikke sant?!?!??
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3929 Skrevet 17. mars 2011 Se så....fine tilbakemelding da. Her er det masse rom for tolkning, kjenner at jeg lett kan spinne dagdrømmer på dine vegne, kjenner at det kiler i magen allerede. Og jeg (smått hormonell) tenker at dette helt sikkert bare en vanlig, nøytral og høflig måte å svare på, uten noe som helst å spinne videre på. Og det er kanskje like greit? Men kiler jo bittelitt da (egentlig ikke på grunn av denne meldingen, men bare litt sånn generelt...) O'hoi! Flørt med humor; en slager!! IS er helt klart en universal god begrunnelse til alt Men RR er enda bedre begrunnelse! God, du! Lykke Til!! p.s. Dette ble skrevet tidlig idag, men ble tydeligvis ikke sendt ... imellomtiden ser jeg at de andre er enige og svaret tibake var jo kjempelett å dagdrømme på ... Tror kanskje jeg "fronter" is som begrunnelse foreløpig altså...
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3930 Skrevet 17. mars 2011 :popcorn: :popcorn: Er redd det kan bli mye på deg hvis du skal vente på dette.... Love is in the aaaaaaaaaaaair toniiiiiiiiiiiiiiiiiiight Ps: Det er godt med krem til is også.....og kremen kan dere sprute på hverandre og så slikke av. Ikke sant?!?!?? Døh! Jeg er på jobb! Da passer det litt smådårlig med totalt latterkick og skitne tanker altså!
Gjest Purple Haze Skrevet 17. mars 2011 #3931 Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde garantert tolket vettet av meg over det svaret! Lag en tråd på samlivsforumet: "Liker han meg?" evnt "Hvordan tolker dere dette svaret?" Men jeg mener bestemt at han flørter med deg, og jeg har veldig ofte rett altså
fairygirl Skrevet 17. mars 2011 #3932 Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde garantert tolket vettet av meg over det svaret! Lag en tråd på samlivsforumet: "Liker han meg?" evnt "Hvordan tolker dere dette svaret?" Men jeg mener bestemt at han flørter med deg, og jeg har veldig ofte rett altså Jeg og!! kanskje best å ikke skremme fuggel'n for mye? Men dette er jo så gøøøøy Litt vikariende krydder i hverdagen for dagbokleserne også liksom :gjeiper: til
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3933 Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde garantert tolket vettet av meg over det svaret! Lag en tråd på samlivsforumet: "Liker han meg?" evnt "Hvordan tolker dere dette svaret?" Jaaaaa!! Selvfølgelig! *iler inn i samlivsforumet* Eller kanskje ikke... Men jeg burde kanskje stille spørsmålet: "Er jeg gravid?" Jeg har jo tross alt tenkt småinteressante tanker... Men jeg mener bestemt at han flørter med deg, og jeg har veldig ofte rett altså Ingenting er bedre enn om du har rett (og om han mener bittelitt med flørtingen også...). Men jeg er litt flinkere til å være pessimistisk her, og tenker at han helt sikkert bare svarer så høflig han kan, siden jeg nærmest har trengt han opp i et hjørne. Jeg og!! kanskje best å ikke skremme fuggel'n for mye? Men dette er jo så gøøøøy Litt vikariende krydder i hverdagen for dagbokleserne også liksom :gjeiper: til Dere er nå søte da! Og krydder i hverdagen er jo sjelden feil Skal nok mer til for å skremme meg også. Jeg er bare litt forsiktig med å tolke i vildens sky (okei, så er jeg ikke SÅ flink til å unngå tolking, men jeg prøver å ikke sette ord på det engang, for å ikke kave meg ut på dypt vann....), tror jeg *kremt* Men først og fremst må han jo ta turen hitover igjen snart da (har dog ikke hørt om allverdens...), for tviler på at jeg skal ditover med det første.... På den helt andre siden: Jeg har vært superflink i ettermidag! - laget og spist middag (okei, ble noe kjapt og gæli, men dog....) - oppvaskmaskinen kjører med litt av hvert, snart ferdig - nytt sengetøy på senga, også på gjestesengetøyet til helgegjesten - lagt sammen klesvasken på stativet - skittent sengetøy vasket og hengt opp - hjemmelagde knekkebrød står i ovnen, er snart ferdigstekt - betalt regninger i nettbanken - treningsbag'en er pakket - senere blir det 90 min intervallspinning Effektiv!
vimse Skrevet 17. mars 2011 #3934 Skrevet 17. mars 2011 for e-post, både sendt og mottatt Tolk og fantaser i vildens sky du Ps: Det er godt med krem til is også.....og kremen kan dere sprute på hverandre og så slikke av. Ikke sant?!?!?? :jeps! Jeg hadde garantert tolket vettet av meg over det svaret! Lag en tråd på samlivsforumet: "Liker han meg?" evnt "Hvordan tolker dere dette svaret?" Men jeg mener bestemt at han flørter med deg, og jeg har veldig ofte rett altså Det er jo IKKE tvil om at han bedriver hyggelig tone her, spennende
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3935 Skrevet 17. mars 2011 Får drømme litt videre kanskje... For jeg orker ikke se ut - det kommer !! Det har jeg IKKE bestilt altså! Store, ekle (og forhåpentligvis våte) filler (som jeg håper forsvinner fortere enn de kommer). Jaja, er vel kanskje siste krampetrekning? Men altså... Hvorfor så bestemt på at han flørter, PH? (og forsåvidt Fairy og vimse?). What do you se? Jeg er jo nysgjerrig...
Roadrunner Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3937 Skrevet 17. mars 2011 (endret) :popcorn: Begynner å bli lei av popcorn? Sliten i kjeven av all tygginga? *mobbehumør* En skikkelig tung treningsøkt i dag, kroppen hadde INGENTING å gi! Helt sykt... Det skulle jobbes beinhardt, men jeg hadde ikke sjans til å komme skikkelig opp i puls. Jaja, litt er bedre enn ingenting Og nå venter rent sengetøy Oooo lykke! Og fredag i morgen! Endret 17. mars 2011 av Roadrunner
Supramundane Skrevet 17. mars 2011 #3938 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er overhodet ikke sliten, jeg kan følge med på flørtingen deres i mange år, jeg. 1
Suzy Skrevet 18. mars 2011 #3939 Skrevet 18. mars 2011 Fløring er kjempegøy å følge med på - så dette er ikke NOE problem Klart han flørter. Spørsmålet er selvsagt om han flørter vennskapelig og hyggelig uten å tenke mer, eller om han flørter med interesse. Men sånt merker man jo vanligvis ganske fort. Har du en sånn "dere mot verden" feeling når dere sitter i møter, sosiale sammenhenger - altså tuller dere og skjønner hverandre, mens andre ikke er så på innsiden? Holder han blikk ekstra lenge? Ser han på deg når du ikke ser (eller han tror du ikke ser)? Smiler han mye, tuller og spøker mye og "tøffer" seg litt for deg?.. ja det skinner som sagt ofte gjennom om det er interesseflørt. Vi venter i spenning ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå