Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3881 Skrevet 16. mars 2011 Etter over 3 timer med banning over samme drittjobben i dag, så ser det ut til at det er et lite lys i tunnelen. Ooooooo store lykke! Mye som ikke er optimalt i dag heller, men nå får jeg i alle fall et resultat som er brukanes. STOR fremgang.. Bare et drøyt døgn etter at jeg startet med herket (som EGENTLIG burde være en kjapp og grei sak...). Hormonene ligger og ruger i bakgrunnen, men de lammer ikke helt heldigvis. Men ligger ann til å skippe treninga i dag kjenner jeg, få gjort litt i heimen før besøk til helga. Det TRENGS! Og studiene bør også få litt oppmerksomhet... Men AKKURAT NÅ råder det en viss optimisme i RR-leiren
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2011 #3882 Skrevet 16. mars 2011 Optimisme på en hormondag høres virkelig bra ut.
mocci Skrevet 16. mars 2011 #3883 Skrevet 16. mars 2011 Aha, funnet det magiske ordet, uten tvil en kjekk kar ja!
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3884 Skrevet 16. mars 2011 Huff, føler nesten jeg "henger ut" stakkaren her, men det er jo egentlig bare positive ting som blir sagt! Litt skryt fra sjefen og et par kollegaer idag, etter at herkeoppgaven har løst seg på et brukanes vis. Fremdeles forbedringspotensiale, men ikke noe som haster, og ikke noe jeg kommer til å styre med denne uka. Nå fungerer det! Et par andre ting jeg satser på å få gjort i dag (mens jeg holder hormonene sånn passe i sjakk), og da bør jeg kunne være fornøyd med onsdagen. Så gjenstår bare hjemmefronten... Mer ?
Scorpina Skrevet 16. mars 2011 #3885 Skrevet 16. mars 2011 Mer ? Yes, ma'm!! Har jobba som en tyrk i dag. Betalt ut massssse penger. Man kan jo bli sliten av det
fairygirl Skrevet 16. mars 2011 #3886 Skrevet 16. mars 2011 Mer ? Takk, som byr Her har jeg skrevet til den store gullmedaljen :gjeiper: og kunne trenge en tår Og for optimisme og skryt i RR-leiren!!
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2011 #3887 Skrevet 16. mars 2011 Tar en jeg også (bombe ) Sitter her og gomler osteloff nå. Hviler ut etter en effektiv handletur. Og skal snart begynne å få orden på rotet her hjemme.
Scorpina Skrevet 16. mars 2011 #3888 Skrevet 16. mars 2011 Tar en jeg også (bombe ) Sitter her og gomler osteloff nå. Hviler ut etter en effektiv handletur. Og skal snart begynne å få orden på rotet her hjemme. Mmmm..hadde du gidda ta mitt rot også når du er ferdig med ditt???
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2011 #3889 Skrevet 16. mars 2011 Mmmm..hadde du gidda ta mitt rot også når du er ferdig med ditt??? Er stygt redd for at du må fikse ditt rot selv. Jeg har nok med mitt...
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3890 Skrevet 16. mars 2011 Yes, ma'm!! Har jobba som en tyrk i dag. Betalt ut massssse penger. Man kan jo bli sliten av det Høres skrekkelig slitsomt ut faktisk! Takk, som byr Her har jeg skrevet til den store gullmedaljen :gjeiper: og kunne trenge en tår Og for optimisme og skryt i RR-leiren!! Høres i grunn slitsomt ut med all skrivingen også. Endelig slutt på juleferien? Hjelper med litt optimisme i RR-leiren! Tar en jeg også (bombe ) Sitter her og gomler osteloff nå. Hviler ut etter en effektiv handletur. Og skal snart begynne å få orden på rotet her hjemme. Effektiv handletur er bra! Må komme igang med hjemme-puslingen jeg også, er MYE som må gjøres her før helga (venninnebesøk fra fredag til søndag, jentekveld her på lørdag). Men gleder meg til helga, så da skal det vel gå greit å få leiligheten på stell også Må bare ikke sitte for lenge i , da kommer jeg aldri i gang..
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mars 2011 #3891 Skrevet 16. mars 2011 Kommet i gang med husarbeidet enda, eller ble sofaen for fristende? Ha en fin kveld
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2011 #3892 Skrevet 16. mars 2011 Håper du har kommet like godt igang som meg. Her er oppvasken borte vekk, rene klær er på plass i skapet, vaskemaskina er igang og alle papirer på plass i permene sine.
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3893 Skrevet 16. mars 2011 Har så smått begynt, men NUH blir det skikkelig tempo over sakene. Støvsugeren skal til pers! En liten arbeids- og motivasjonsliste: - støvsuge alle gulv - tørke støv av bord, benker og hyller - vaske gulv i gangen, badet, kjøkkenet (og kanskje svinge innom stua?) - kaste halvvissen rosebukett - tømme oppvaskmaskinen - bytte batteri i begge røykvarslerne (ikke spør - men i stedet for 1.desember som ALLE andre har som røykvarslerbatteribyttedag, så har jeg bursdagen min... Et par dager på overtid med andre ord) - vanne blomster - legge sammen tøy (bytter sengetøy i morra, så det er fresh til helga, men kan jo klargjøre tørkestativet i dag). - rydde ymse ting som slenger rundt - +++ Oii... Den lista ble lengre enn ventet gitt! *hiver seg rundt*
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3894 Skrevet 16. mars 2011 En liten arbeids- og motivasjonsliste: - støvsuge alle gulv - CHECK - tørke støv av bord, benker og hyller - vaske gulv i gangen, badet, kjøkkenet (og kanskje svinge innom stua?) - kaste halvvissen rosebukett - CHECK - tømme oppvaskmaskinen - CHECK - bytte batteri i begge røykvarslerne - CHECK - vanne blomster - legge sammen tøy (bytter sengetøy i morra, så det er fresh til helga, men kan jo klargjøre tørkestativet i dag). - rydde ymse ting som slenger rundt - +++ Jaja, det går da fremover i det minste Og UTROLIG godt å få støvsuget bort en GOD haug aggressive kaniner... Fatter ikke hvem som roter det til her, jeg har jo vært på ferie!
vimse Skrevet 16. mars 2011 #3895 Skrevet 16. mars 2011 Men du, kan du ikke bare kose deg med litt hverdagsfantasi om ismannen da? Er jo deilig å bare fantasere seg vekk innimellom Og trikset med å minske aktiviteten av aggressive hybelkaniner er å støvsuge oftere.
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3896 Skrevet 16. mars 2011 Men du, kan du ikke bare kose deg med litt hverdagsfantasi om ismannen da? Er jo deilig å bare fantasere seg vekk innimellom Hva tror du jeg gjør'a? Jeg har vel snart mastergrad i umulig dagdrømming og hverdagsfantasier Er dog enkelte ting som fungerer bedre enn å telle sauer når man skal sove... Og trikset med å minske aktiviteten av aggressive hybelkaniner er å støvsuge oftere. (eneste fornuftige svaret på sånne usakelige kommentarer)
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3897 Skrevet 16. mars 2011 En liten arbeids- og motivasjonsliste: - støvsuge alle gulv - CHECK - tørke støv av bord, benker og hyller - vaske gulv i gangen, badet, kjøkkenet (og kanskje svinge innom stua?) - CHECK - kaste halvvissen rosebukett - CHECK - tømme oppvaskmaskinen - CHECK - bytte batteri i begge røykvarslerne - CHECK - vanne blomster - CHECK - legge sammen tøy (bytter sengetøy i morra, så det er fresh til helga, men kan jo klargjøre tørkestativet i dag). - rydde ymse ting som slenger rundt - +++ Bretting av klær tror jeg utsettes til i morra... Litt rydding og støvtørking gjenstår, men ryggen er ikke superfornøyd nå. Så tror kanksje jeg begynner nedtrapping her gitt Men det føles MYE renere her nå altså! Deilig
Chica Skrevet 16. mars 2011 #3898 Skrevet 16. mars 2011 Nedtrapping høres ikke dumt ut Holder på å varme opp til kveldens skriveøkt jeg, meeeeeget lite motivert kjenner jeg...
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3899 Skrevet 16. mars 2011 Nedtrapping høres ikke dumt ut Holder på å varme opp til kveldens skriveøkt jeg, meeeeeget lite motivert kjenner jeg... Nedtrapping gikk overraskende greit gitt
Roadrunner Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3900 Skrevet 16. mars 2011 Luksusfellen! Et aldri så lite høydepunkt (skadefryd er jo også en fryd... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå