Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, en burde hatt en uke fri etter at en har vært på ferie, for å ta seg inn igjen :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var lang reise hjem ja, tipper det var godt å komme hjem til seg selv igjen!

Velkommen hjem!

:klemmer:

Skrevet

Åh det finnes ikke noe kjipere enn flytrøbbel - da datteren og jeg var på USA-tur kom vi hjem tolv timer etter vi egentlig skulle og helt fjerne... Fytte...

Men jeg vedder på at du er brun som ei nøtt og har hatt det knallfint :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt :kaffekopp: til den hjemkomne fuggel. Håper arbeidsdagen går greit, og at du ikke er helt jetlaged og utafor :)

Skrevet

Welcome home! :klemmer:

Kjedelig med forsinkelser da. Gleder meg til å høre om turen. :)

Skrevet

God morgen!

Tilbake på jobb, og nesten fungerende. Ikke dårlig det synes jeg? :ler:

Bare LITT kjipt å få høre at prosjektlederen hadde vært her i går :trist: Hadde bare det flyet vært i rute!!! :kjefte: Men lite å gjøre med sånt gitt... :sukk:

Ellers, turen var helt suveren! Kan virkelig anbefales!!! Paradis på jord? Åo jess!

Stranda strekker seg så langt øyet kan se, vannet er passe temperert (omtrent 27 grader?), det finnes ikke skjell, tang, gress, krabber eller maneter (vi så ei krabbe...), bare hvit sand. Vinden gjør at man ikke blir for varm, har knapt svettet i løpet av hele ferien. Litt regn har vi hatt (en hel dag, samt litt byger), men det har vi fint overlevd. Deilig mat (har smakt tidenes beste biff!), herlige desserter, god drikke (savnet litt frisk frukt da, var ikke så mye ferskpresset juice etc, i alle fall ikke på vårt hotell), rent vann i springen (som smakte godt, dog ikke veldig kaldt - men et kjøleskap på rommet hjalp til), ingen pågående stranselgere, tigging, souvenirselgere eller synlig fattigdom. Ryddige trafikkale tendenser, fantastiske solnedganger, flotte klippeformasjoner (på andre sida av øya), utrolig festlig rundtur med jeep, +++ Hvor skal man begynne?

Lengter tilbake! (kikker ut på pissregnet...)

Kommer nok noen bilder på FB og blogg i løpet av en dag eller to... :nigo:

Skrevet

God morgen turisten :)

Det høres virkelig ut som en perfekt ferie. Jeg er veldig klar for bilder på fb av søte deg!

Har ikke du en ny tur å se frem til i horisonten?

Skrevet

Jeg gleder meg til bilder :strix:

:jepp:

Skrevet

Kommer nok noen bilder på FB og blogg i løpet av en dag eller to... :nigo:

Gleder meg til å se bilder....men... :sjenert: (kan jeg bli lagt til vennelista di??? :sminkedokke:

Skrevet

Gleder meg til å se bilder....men... :sjenert: (kan jeg bli lagt til vennelista di??? :sminkedokke:

PM er sendt :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres bare helt fantastisk ut! Jeg vil også dit :) Og gleder meg til å se bilder :hoppe:

Skrevet

:veslejenta:

Prøver å skrape sammen litt overskudd og energi - har en plan om å komme meg på spinning. Det trengs! Ryggen er ikke særlig i vater etter to dønn sløve uker, så er på tide med litt fysisk utskeielse kjenner jeg. Men skulle GJERNE holdt sofaen! :veslejenta: Godt det er fredag i morgen...

Ellers fikk jeg både sendt litt epost og skravlet litt med prosjektleder'n i dag, det var jo ikke feil... Selv om jeg fremdeles er LITT frustrert over at han var på kontoret vårt i går :sukk: Men men, shit happens! Og han nevnte da at det var godt å ha meg tilbake, så ikke helt feil. :nigo: (koker suppe på en spiker :ler: )

:trene::veslejenta: <--- valgets kval

Skrevet

*sparker bak i retning spinning* :daane::fnise:

Du, atte, hvor mye kostet turen sånn ca, og var det all inclusive?

Jeg ble jo helt forelsket av de bildene dine :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlige bilder! Jeg ble jo fullstendig reisesyk :)

Aner jeg en liten crush på en viss prosjektleder her, eller? :lur:

Jeg hadde garantert valgt sofa`n om jeg var deg, men så er jeg en sofapotet også da :gjeiper:

Skrevet

Egentlig har jeg lagt meg nå... *kremt*

Men først en kjapp tur innom KG.

Flinke jenta har vært på spinning og kjørt ei skikkelig god økt. Gjorde godt! Masse god samvittighet, og snart klar for bingen. Godt det er fredag i morra :jepp:

Nå bodde ikke vi spesielt billig, vimse, og vi reiste i vinterferien... Så det gikk litt penger (og ingen måltider var inkludert...). Men vi betalte ca 18.000 hver :sjenert: Men var helt herlig! Ikke brukt skrekkelig mye lommepenger, kanskje 4.000 hver? Inklusiv alle måltider, drikke, litt småshopping, rundtur med guide etc. Så litt penger blir det jo... Men gjorde godt! :hoppe:

Bare en liten mys på prosjektleder'n, PH... :flau: I mangel av noe annet liksom... :ler:

Men nuh: :natti:

:klemmer:

Skrevet (endret)

:kaffekopp:

Mårnings!

Skikkelig lakenskrekk i går, og fikk ikke sove da jeg endelig fant dyna. Siste gangen jeg så på klokka var den 00:32... Sovnet vel kanskje rundt 01-01:30, og det er jo litt i seneste laget når vekkerklokka ringer 0545... Men utrolig nok er jeg ikke totalvrak i dag :daane: Noe sier meg at jeg kommer til å gå på en smell søvnmessig :ler: Men fungerer foreløpig, og klager ikke :nigo:

:snø: ute, men det er midten av mars og det betyr at det er vår snart uansett. Heldigvis! Og så er det jo fredag :hoppendeglad: Fredag er aldri feil!!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Å herre for noen bilder - jeg blir hel sjuk på sol og sommer.. Det der ser virkelig ut som paradis!

Vi har snakket om å kaste oss avgårde til Thailand igjen om ca ett år, men det virker jaggu lenge til nå når jeg ser disse bildene.. Stønn :ler:

Håper du får tatt deg skikkelig inn igjen i løpet av helga nå og kommer litt i system igjen.

Serverer en sånn :kaffekopp: for sikkerhets skyld.

Skrevet

Det verste er nesten at bildene ikke yter stedet rettferdighet. Det var virkelig suverent, koste meg helmaks! *drømme*

Tenkte jeg skulle en kjapp tur innom en gullsmed etter jobb i dag, og høre om de har anledning til å komme med en takst/verdivurdering av smykket jeg kjøpte på tur. Hadde jo vært moro om jeg ikke ble grundig lurt, og i alle fall ikke har kjøpt noe helt verdiløst. Har ikke brukt de store pengene, men kjekt å få fagfolk til å se på saken allikevel synes jeg. Så blir det handling, middagslaging og husarbeid (det er i alle fall planen...).

Være effektiv i dag? :klo:

Er jo fredag da...

Skrevet

*sitter med ryggen til vinduet i protest*

:snø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...