Supramundane Skrevet 17. februar 2011 #3701 Skrevet 17. februar 2011 Robotstøvsugeren er fantastisk! Eneste ulempen er at den ikke støvsuger trappene. Men den har faktisk vett nok til å ikke falle utenfor trappene heller, den står og vipper litt på kanten før den suser avgårde og støvsuger den etasjen den er plasser i 1. Hvor kan jeg kjøpe den? 2. Hvor mye koster den? 3. HURRA!
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3702 Skrevet 18. februar 2011 1. Hvor kan jeg kjøpe den? 2. Hvor mye koster den? 3. HURRA! 4. Hvordan takler den dørstokker? Høres rett og slett ut som "løp og kjøp"!
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3703 Skrevet 18. februar 2011 Robotstøvsuger ja - sikkert fint om man har litt plass å støvsuge, men hos oss ville det vært helt latterlig God morgen! Lønn i banken og fredag - er det mulig å få en bedre dag???
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3704 Skrevet 18. februar 2011 Robotstøvsuger ja - sikkert fint om man har litt plass å støvsuge, men hos oss ville det vært helt latterlig Er vel egentlig det samme her, den hadde vel bare danset rundt et bordbein eller tre (og jeg hadde brukt kortere tid på å støvsuge skikkelig enn den hadde). Men tanken er ikke dum da, den gangen man kanskje får stor plass God morgen! Lønn i banken og fredag - er det mulig å få en bedre dag??? Veldig bra dag Mistenker dog at neste fredag blir hakket bedre, selv om man da er godt uti lønnsperioden...
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2011 #3705 Skrevet 18. februar 2011 God morgen Fredag og praktisk talt helg! Og bare en liten uke til avreise. Det er til å av. Ha en fiiiiin dag
Chica Skrevet 18. februar 2011 #3706 Skrevet 18. februar 2011 Er vel ca 50m2 hver etasje her. Må dra fram den vanlige støvsugeren innimellom, men langt sjeldnere etter at vi fikk robotstøvsugeren. Den kostet 3000kr på Komplett.no, og den suser over små dørstokker i allfall. Og ikke minst - den får mannen til å rydde Pleier å starte den opp når vi går på trilletur på formiddagene jeg, så er den kjørt tilbake til plassen sin når vi kommer hjem, og stue og kjøkken er fri for smuler og støv. Må bare huske å ikke skru på alarmen da vi har bevegelsessensor. Fikk telefon fra Sektor første gangen jeg prøvde det De ville så gjerne rykke ut siden vi ikke var hjemme, men siden det var bevegelsessensoren på stua som hadde løst ut alarmen mente vi at de ikke trengte det, for vi hadde forklaringen selv
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3707 Skrevet 18. februar 2011 Må jo innrømme at det høres brukanes ut med en sånn liten selvgående hjelper altså... Jeg har surret litt rundt meg selv i dag, og ikke vært ekstremt effektiv. Men lagt inn en liten sluttspurt her nå, og begynner å bli veldig klar for helg kjenner jeg! Skal treffe ei venninne rett etter jobb, og så blir det vel rolig kveld i sofaen i kveld tenker jeg. Goodie! Ha en strålende kveld, folkens!!!
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3709 Skrevet 18. februar 2011 God helg! En koselig Ikea-vims med venninne etter jobb, og nå er sofaen inntatt. Rolig kveld i kveld tenker jeg, og så satser jeg på ei treningsøkt i morra tidlig før det blir lesing. Høres i alle fall ut som en plan foreløpig Og så litt mer trening på søndagen kanskje? Og lesing?
Scorpina Skrevet 18. februar 2011 #3710 Skrevet 18. februar 2011 Håper du har hatt en fortreffelig kveld ilag med venninna di Selv satser jeg på å ha en relativt rooolig helg (foruten om litt dugnadsarbeid men pytt...)
Roadrunner Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3711 Skrevet 18. februar 2011 Venninna dro hjem etter Ikea-vimsen, så nå har jeg hatt en sløv kveld på sofaen i heimen. Tenkte jeg skulle tømme oppvaskmaskinen nå, og komme meg tidlig i seng. Så kan jeg komme meg avsted på treningssenteret i morra tidlig, og få ei god økt! Trengs!
Scorpina Skrevet 18. februar 2011 #3712 Skrevet 18. februar 2011 Vær nå litt kompis også tar du ei økt eller så for meg òg - oki??
Supramundane Skrevet 18. februar 2011 #3713 Skrevet 18. februar 2011 Hva trener du når du trener styrke, RR?
Roadrunner Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3714 Skrevet 19. februar 2011 God morgen! Kom meg tidlig i seng igår, og dermed våknet jeg tidlig i dag (rett over kl 07) - HERLIG! Lest på senga, spist god frokost, og nå sitter jeg klar i treningstøyet og venter på at treningssenteret skal åpne. Deilig! Godt spørsmål, Supra! Jeg fikk et helkroppsprogram av en instruktør, som jeg forsøker å jobbe meg gjennom. Biceps (hammer-curl), triceps, skuldre, bryst (benkpress med manualer), sittende roing, nedtrekk, utfall, planken, situps på fitnessball, legg ++ (tror det var det meste - gjenstår å nevne at det stort sett er snakk om 3 serier av hvert - 8-12 repetisjoner). Jeg er absolutt ikke flink nok til å trene styrke, men prøver... Innimellom... Går av og til på styrketimer på treningssenteret, det er veldig effektivt! De fleste øvelsene jeg listet opp over har jeg trent i flere år (til og fra). Men gjennomgangen med instruktøren medførte noen små justeringer, som gjør at jeg nå gjør øvelsene riktigere, og dermed faktisk måtte gå ned på belastning på flere av øvelsene (både biceps, nedtrekk og roing har jeg redusert belastningen på...). anyone?
Suzy Skrevet 19. februar 2011 #3715 Skrevet 19. februar 2011 anyone? Ja takk! For en effektivitet og morgenfriskhet her inne altså! Oppe klokka sju på en lørdag Slår meg ned og nyter jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. februar 2011 #3716 Skrevet 19. februar 2011 God morgen Blir jo helt matt av å lese om deg som våkner kl 7 en lørdag, og sitter klar i treningstøy kl 9 og venter på at treningssenteret skal åpne! Ha en fin lørdag
Roadrunner Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3717 Skrevet 19. februar 2011 Herlig med litt energi altså! Kom meg på treningssenteret (var ikke noe motivasjonsproblem i dag kan du si...), og fikk kjørt ei god styrkeøkt. En LANG dusj etter treninga, og en tur innom solarium på vei hjem. Ikke dumt rett og slett! Fikk levert ny lottokupong og kjøpt litt ferske reker også, og nå er jeg vel tilbake i sofaen igjen. Tenkte kanskje jeg skulle få lest litt smått nå, jobbet med litt oppgaver og bare pusle. Og så oppdaget jeg at det er totalt pelskrise her, så det må iverksettes noen drastiske tiltak (har latt det skure og gå litt - siden jeg uansett skulle ta det før jeg reiser). Neste lørdag er det beach'en som gjelder! Kooooooser meg i dag kjenner jeg!
fairygirl Skrevet 19. februar 2011 #3718 Skrevet 19. februar 2011 en sprek Fuggel som koser seg, liker vi Ha en fortsatt fiiiin helg, RR og lykke til med fjørpussinga
Roadrunner Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3719 Skrevet 19. februar 2011 Satser på en tidlig kveld i kveld også (litt lesekos på sengekanten hører med), og en tidlig treningsøkt i morra. Da skal jeg være fornøyd! Hatt en sløv dag etter en energisk start, men deilig det i grunn. Bare tatt det rolig og kosa meg. Ikke dumt!
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2011 #3720 Skrevet 20. februar 2011 Du er vel på treningssenteret nå. Håper du får en fin dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå