Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du får en fin helg hos foreldrene dine, og får masse god pleie og omsorg! Riktig god helg, og god bedring :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså her er jeg noen dager borte også har det skjedd så masse her. Ble en del sider å oppsummere, men prosjektleder, flørting og hjernerystelse.

Jeg må vel legge igjen både Lucky you og god bedring! :klemmer:

:ler:

Skal ikke sove i timen her serru! :fnise:

Men sånn egentlig så har det ikke skjedd stort? Hjernerystelsen er jo reell nok, så den skal jeg ikke blåse av. Men prosjektlederen? Der er det vel bare mine grublerier tenker jeg :sjenert: Og flørting er det heller kleint med, bare spekulasjoner og drodling der også gitt. Men moro det da! :jepp: Får jo ikke mer moro enn man lager selv (og kjærlighetslivet til fuggel'n er jo ikke-eksisterende, så da får vi koke suppe på en spiker).

God helg, lilljan! :klem:

Håper du får en fin helg hos foreldrene dine, og får masse god pleie og omsorg! Riktig god helg, og god bedring :klem:

Sløv fredagskveld i alle fall! Kjempegode reker til middag, og nå er sofakroken inntatt. I morra tidlig skal jeg til frisøren, og så skal vi jobbe litt på formiddagen. Til slutt blir det et besøk hos vennepar på kvelden. Blir sikkert en fin lørdag!

Takk for gode ord, Purple Haze!

En riktig god helg til deg også! :klemmer:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Håper formen er bedre, og at du får en fiiiin lørdag :)

Skrevet

Hei RR! Har du hatt en fin lørdag? :klem:

Skrevet

En dag uten innlegg her??? Betyr forhåpentligvis at du har hatt en fin lørdag som planen var :)

Sitter mer skolebøkene og gjesper jeg, og siden det er mer KG enn lesing akkurat nå så kan jeg likegodt finne senga og heller være opplagt til imorgen...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Blir nesten litt bekymret når det blir så stille i boka di. Håper hodet er bedre, og at du har en fin helg :klem:

Skrevet

:klemmer:

Gode dere er altså!!! :strix:

Hadde en fin lørdag i går, det gikk i ett. Først var det frisøren - der jeg ble 1000 kroner fattigere i løpet av 3 timer, men veldig fornøyd med jobben som ble gjort. Så bar det videre til litt jobbing med mine foreldre, og det tok noen timer. Så var det hjem til en liten matbit, og en dusj, før jeg dro på besøk til vennepar. Og til slutt stupte i seng, ganske sliten. Og KG ble det kleint med gitt, var ikke i nærheten av et tastatur hele dagen :nigo: Men nå, I'm back!! :ler:

I dag blir det nok skikkelig sløvings tenker jeg, før jeg setter kursen mot leiligheten i ettermiddag. Bør vel ta det rolig treningsmessig noen dager til med tanke på hodet, så blir vel ikke de store sprellene i utgangspunktet. Kanskje få lest litt i morra?

Har folket her hatt en fin helg? :kaffekopp:

Skrevet

Frisørbesøk høres helt herlig ut. :tommel:

Sauen har ihvertfall hatt en deilig helg. Stille og rolig. Fint vær og endelig igang med noe som ligner trening igjen etter sykdommen. :hoppe:

Skrevet

En tastaturfri dag en gang i mellom er veldig bra - også for dunkede hoder :jepp:

Deilig med en rolig søndag da gitt - det blir det jammen meg her også. Småsjuk gubbe (altså på dødens rand :ler:) og Vikersund på TV gir veldig lite spenstige søndager gitt.

Kos deg resten av dagen :kaffekopp:

Skrevet

Lesing er vel ikke akkurat optimalt med hodevondter det heller? Da må du i såfall bare skumme! :ler:

Skrevet

:veslejenta:

Formen er visst ikke helt optimal idag, er tung i hodet og mistenker at det lurer noe feber i bakgrunnen (føler jeg småbrenner litt i ansiktet...). Så fortsetter i samme driven, med slækk søndag :veslejenta:

Nesten ikke øm i bakhodet lengre heller, så antar at onsdagens "skade" er nærmest borte. Men tar det ganske rolig i morra (kanskje bare pusle med et par oppgaver? ), og så blir det jobb-reise på tirsdag. Så kanskje trene litt på onsdag? Litt yoga uten "opp-ned-øvelser"? *gruble*

Skrevet

Sjaber form er ikke bra - skal høre på kroppen sin og slappe av da gitt.

En kopp te? :kaffekopp:

Skrevet

Sjaber form er ikke bra - skal høre på kroppen sin og slappe av da gitt.

En kopp te? :kaffekopp:

Jatakk!

Slapper av og tar det rolig her. Snart litt middag, og så farter jeg tilbake til leiligheten i ettermiddag. Godt å ikke være hjemme så sent, få slækket litt før senga.

Skrevet

Virker som det er mange i Noregs land som er litt under pari form nå for tiden. Jeg begynner så smått å komme meg (- litt slækk matlyst)

God bedring til deg òg! :tommelopp:

Skrevet

Ufff... tidlig kveld i kveld kanskje? Søvn er god medisin! :klem:

Skrevet

Tilbake i leiligheten, og bagen er pakket ut. Nå blir det sofaen og avslapning frem til sengetid tenker jeg (og kanskje litt tidlig senga i dag?). Føler meg egentlig ikke syk, bare litt småredusert. Så kan godt være at det bare er litt lite søvn i natt, eller litt sliten rett og slett. :veslejenta:

Skrevet

Høres ut som tidlig i seng er en god idè for Fuggel'n ja. :klemmer:

Skrevet

Og..... Tusen takk for pakke i posten, Skravla! :klemmer:

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke! Klarte det kunststykket å sovne fra vekkerklokka igjen i dag, og våknet 45 min senere... :sjenert: Heldigvis har jeg normalt ganske god tid på morgenen, så det gikk ikke helt galt. Kom på jobb 10 min over tida, og det må vel sies å være akseptabelt? :klo: Fordelen med å sove litt lengre, er at jeg egentlig føler meg riktig så våken idag da :nigo: Ikke dum start på uka det!

:kaffekopp: er servert, og kulingen herjer utenfor... 11 dager!!! :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...