Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3581 Skrevet 9. februar 2011 Bedre?? Nei, nei, nei!!! Prosjektleder ---> Roadrunner ---> Prosjektleder ---> <--- Roadrunner Roadrunner ---> Prosjektleder ---> og
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 #3582 Skrevet 9. februar 2011 Altsååå...... klining må prøves ut. Ikke vær så sjenert, bare knall til! Men det kan være greit å bli litt mer kjent på privaten før du kaster deg over han .. Uansett - liker du fyren, hvorfor bremse??
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3583 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg ler meg i hjel Sånn kan det jo gå Og å treffe noen fra en annen kant av landet kan absolutt anbefales Hei, forresten Hei! Jeg sitter selv og hikster av latter her, og det er ikke bare bare i åpent kontorlandskap... Nei, nei, nei!!! Prosjektleder ---> Roadrunner ---> Prosjektleder ---> <--- Roadrunner Roadrunner ---> Prosjektleder ---> og Really? (forresten, hvordan kunne vi glemme nye Mr.HoppendeGlad i forrige oppsummering? ) Altsååå...... klining må prøves ut. Ikke vær så sjenert, bare knall til! Men det kan være greit å bli litt mer kjent på privaten før du kaster deg over han .. Uansett - liker du fyren, hvorfor bremse?? Tror du er inne på noe der, Supra (se uthevet) Edit: Måtte fjerne noen få smilefjes - grensa på 20 er ALTFOR lav... Endret 9. februar 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3584 Skrevet 9. februar 2011 (forresten, hvordan kunne vi glemme nye Mr.HoppendeGlad i forrige oppsummering? ) Oh shit! Utilgivelig! Kompenserer: + = og
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3586 Skrevet 9. februar 2011 Tror du er inne på noe der, Supra (se uthevet) Hæ - bli kjent? Why?? Pingler ass! Go RR!!
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3587 Skrevet 9. februar 2011 Oh shit! Utilgivelig! Kompenserer: + = og Hæ - bli kjent? Why?? Pingler ass! Go RR!! Kan jo få griller i hodet av mindre her At jeg ikke har sett fyren på over 2 mnd, og at det er tvilsomt at jeg ser han til uka eller med det første uansett, eller alle de andre mot-faktorene (som at han ikke er interessert og at vi i alle fall er MILEVIS unna ), har vi glemt de? Næh, er vel bare bagateller tenker jeg?
Scorpina Skrevet 9. februar 2011 #3588 Skrevet 9. februar 2011 ....og ikke for å glemme The end!! Damdideeeeeeeeeeeeeii Men altså atte (for å ikke skremme vannet av denne kjekke-überskjønne-og-klinevennlige-karen) det er jo bare å spørre om han lissom atte har tid til en kopp kaffe......? Eller blir det way too much?! "Du, jeg har ikke no særlig å gjøre etter kl XXX før flyet går. Skal vi møtes for..... (fyll inn det som passer)" See??!!
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3589 Skrevet 9. februar 2011 ....og ikke for å glemme The end!! Damdideeeeeeeeeeeeeii Jeg er så glad for at vi ikke foregriper begivenhetenes gang her! Psst: du glemte: Men altså atte (for å ikke skremme vannet av denne kjekke-überskjønne-og-klinevennlige-karen) det er jo bare å spørre om han lissom atte har tid til en kopp kaffe......? Eller blir det way too much?! "Du, jeg har ikke no særlig å gjøre etter kl XXX før flyet går. Skal vi møtes for..... (fyll inn det som passer)" See??!! Altså... "Problemet" i første omgang nå er jo at jeg trolig drar rett til kontoret med drosje fra flyplassen, og blir sittende med jobb helt til jeg må ta drosje tilbake til flyplassen. Er liksom ikke så allverdens mye "dødtid" sånne dager. Men om atte dersom og hvis han spør om når flyet går og synes det er litt kjipt at det går såpass "tidlig", så er det jo ingenting i veien for å ta et senere fly ( flexibillett serru!). Men ingen fare for at det skjer... Må også nevnes at jeg inviterte han med på treningssenteret sist han var nedover noen dager, og han var med meg på spinning (han er glad i å trene, og jeg visste han ikke fikk trent stort så lenge han var såpass mye på farta). Må også nevnes at han ble med en annen kollega av meg på trening også (et annet treningssenter), så akkurat det var vel ingen sensasjon i seg selv. Men hyggelig da Og så er jeg nok litt ekstra forsiktig med å gjøre noe som helst av fremstøt, siden vi er kollegaer (og det er litt kjipt om ting skulle bli litt "kleint"). Nå gikk det jo bra den forrige gangen jeg fikk avslag av en fyr (treningssenteret), vi er fremdeles på høflig/hyggelig hils. Men allikevel... Og sist men ikke minst: Det er jo bare litt uskyldig mysing! En liten sommerfugl som blafrer litt med vingene innimellom
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3590 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Og med alle disse spekulasjonene og gode ideene, så ender vi opp med at fuggel'n ender som et fnisete troll til uka, og ser for seg både det ene og det andre hvis prosjektleder'n dukker opp Synes jeg ser! Alt kokt i hop på nettforum... Jammen, Suzy, Purple og de andre SA at vi skulle Endret 9. februar 2011 av Roadrunner
Scorpina Skrevet 9. februar 2011 #3592 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er så glad for at vi ikke foregriper begivenhetenes gang her! Psst: du glemte: Weeeeeeeell....*starter Evinruden* jeg ville ikke virke heeelt vill-i-nikkersen *tenker frøkna strekker flexibilletten alt hva den er god for*
vimse Skrevet 9. februar 2011 #3593 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Og med alle disse spekulasjonene og gode ideene, så ender vi opp med at fuggel'n ender som et fnisete troll til uka, og ser for seg både det ene og det andre hvis prosjektleder'n dukker opp Synes jeg ser! Alt kokt i hop på nettforum... Jammen, Suzy, Purple og de andre SA at vi skulle Få ut fingern! Og tunga! JAAAAAAAAAA --- Gleder meg SÅ til referat neste uke Endret 9. februar 2011 av vimse
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3594 Skrevet 9. februar 2011 Og så blir det vel ikke noe å referere i det hele tatt... Så dere får bare innstille dere på det - det blir kjiper'n! Men nå vil jeg finne senga... Vært på yoga, og fikk et noe brutalt møte med isen da jeg skulle fjerne litt snø på bilen (ja, det snør ). Armer og bein er inntakte, men bakhodet fikk seg en smell i isen, og jeg er litt kvalm og uggen (hodepine). Så tror jeg skal finne horisontalen her... Håper det går over til i morra... Stoltheten er vel kanskje hardest skadd... Men VELDIG glad for at ikke det gikk et håndledd eller en ankel! SOL og Varme med gips?
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2011 #3595 Skrevet 9. februar 2011 Jeg liker absolutt ikke at du har slått hodet i isen, er kvalm, har hodepine og skal sove alene i natt. *bekymret*
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 #3596 Skrevet 9. februar 2011 Jeg liker absolutt ikke at du har slått hodet i isen, er kvalm, har hodepine og skal sove alene i natt. *bekymret* Kunne ikke vært mer enig med Sauen..
Skravla Skrevet 9. februar 2011 #3597 Skrevet 9. februar 2011 for morsomme scenarier for neste uke. for fall på isen. Håper det ikke er hjernerystelse.
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3598 Skrevet 10. februar 2011 Har sovet riktig så godt, bare altfor lite... Hvem våkner 0428 og ikke får sove mer? Skal snart ta meg en tur i dusjen, og sjekke litt status på hodet. Øm i bakhodet (kanskje ikke så rart...) og tror det murrer litt hodepine, men ellers greit. I verste fall er det nok "bare" en liten hjernerystelse... Prøver meg på jobb i dag, men er nok lurt å skippe trening. på senga?
vimse Skrevet 10. februar 2011 #3599 Skrevet 10. februar 2011 Du våknet nok da og ikke fikk sove mer Synes du skal ta det med rolig ja, og droppe trening. Og blir det slitsomt å være på jobben din og konsentrere seg, så synes jeg du skal ta en time out fra den også om det blir for ille, hodet ditt skal nemlig ha fred og ro God bedring!!!
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3600 Skrevet 10. februar 2011 Vel plassert på stolen på jobb, og fungerer! Skikkelig øm i bakhodet, og litt lett murring i hodet innimellom (note to self: sørg for at hodet ALLTID er høyeste punkt på skrotten i dag... Hode nedover er ikke veldig godt...), men ellers bra! Ikke kvalm, fått i meg frokost og ved riktig så godt mot (den harde isen tatt i betraktning). Lover å ta det rolig i dag, og lover å gå hjem dersom det blir verre (evt til legen om jeg føler det er behov). Men foreløpig greit i alle fall! Som nevnt har jeg sovet godt i natt (lå litt før jeg fikk sove, men var godt å finne senga og slappe av!), og våknet altså rett før halv fem. Lys våken... Lå en halvtimes tid der jeg forsøkte å finne søvnen igjen, før jeg fant mobilen og surfet litt på nett fra sengekanten. Plutselig ringte klokka, og det var på tide å teste dusjen. Så spørs hvor våken denne jenta blir utover dagen da (foreløpig skremmende våken )... Ser altså ut til at alt har gått greit, heldigvis! Men veldig koselig med meldinger fra noen som bryr seg! Mer ? Synes det er få som har forsynt seg av kanna som var klar rett over kl 05...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå