Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ti minutter for sen er rimelig bra etter en så solid forsoving! :overrasket:

Deilig å føle seg litt uthvilt da, men jeg ender alltid med å føle meg stressa og herja med når jeg forsover meg. Blir så forferdelig oppgiret når jeg ikke er i rute :roll:

Serverer litt :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt med litt ekstra beauty sleep på morran. ;)

Skrevet

Ti minutter for sen er rimelig bra etter en så solid forsoving! :overrasket:

Deilig å føle seg litt uthvilt da, men jeg ender alltid med å føle meg stressa og herja med når jeg forsover meg. Blir så forferdelig oppgiret når jeg ikke er i rute :roll:

Serverer litt :kaffekopp:

Tyder nok bare på at jeg normalt egentlig burde ha ganske så god tid (føles i grunn ikke sånn, men uansett bedre tid enn i dag da :ler: ). Klarte å unngå og la meg stresse i dag, det var i grunn godt. Ellers kan jeg også fort bli stressa når jeg har forsovet meg, og kommer på jobb i et salig kaos. Men jeg lot ting ta den tida det tar, og regnet med at ingen stor skade hadde skjedd :ler: Og når bonusen er at jeg egentlig bare føler meg våken, så er det ikke dumt!

Ikke dumt med litt ekstra beauty sleep på morran. ;)

Trengs visst det ja :ler:

I morra er det jobbreise og i slutten av neste uke er det tid for :sol: og varme. Herligfred, det nærmer seg!!! :hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Nærmer seg ferie med stormskritt jo! Bare å telle ned for harde livet :)

God mandag :)

Skrevet

Jobbreise i morgen ja... :wow::fnise:

Skrevet

Hvis du kan sove 45 minutter lengre, og komme 10 minutter for sent... Hvorfor står du opp så tidlig til vanlig? :lete:

Skrevet

Hvis du kan sove 45 minutter lengre, og komme 10 minutter for sent... Hvorfor står du opp så tidlig til vanlig? :lete:

Tja, godt spørsmål i grunn... :sjenert:

Men jeg liker å ha litt god tid på morgenen. Ha tid til å slumre vekkerklokka en gang eller to (der går fort 10 minutter), ha tid til en dusj, en god frokost (ikke sluke to knekkebrød med syltetøy mens jeg kler meg og sminker meg, som jeg gjorde idag), ha tid til å se bittelitt nyheter 0630, og bare senke skuldrene litt før jeg farer ut døra. I dag ble det ikke så veldig avslappet kan du si... Så jeg KAN være effektiv og rask hvis jeg må/vil, men trives bittelitt bedre med en litt roligere start på dagen... Rett og slett!

Hatt kjempekoselig venninnebesøk i ettermiddag, og småpuslet litt i heimen etterpå. Nå blir det litt sløvings og tidlig senga, før jeg farer avsted på jobbreise i morra. Bare dagstur, så plutselig tilbake igjen i heimen i morra kveld.

:natti:

Skrevet

*led meg ikke inn i tolkningstråden, jeg kan gå selv... Og jeg vil ike inn dit!!! :sjokk: *

Skrevet

Jeg fatter ikke folk orker dusje om morran, det er jo SÅ mye bedre å slappe av de ekstra minuttene :fnise:

Kos deg på jobb i morgen :nigo::fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du ikke forsov deg i dag, og får en god start på dagen :) Og hold deg unna tolkningstråden - for guds skyld! :fnise:

Ha en fin dag :)

Skrevet

:hallo:

Ikke forsovet meg i dag, heldigvis! Men har stått opp i god tid, siden jeg satser på å jobbe litt hjemmefra før jeg skal kjøre til flyplassen. Deilig med et fly som ikke går "midt på natta"! Nå sitter jeg med frokosten og God Morgen, Norge - ingen dum start på dagen det.

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Og god tur!
Skrevet

Takk for det, Sauen!

Sterk vind og snø i lufta ute, kan ikke si jeg gleder meg tli å forlate sofaen idag... Men men, det går gjerne bra :) 10 dager igjen (repterer mantra om og om igjen...)

Skrevet

God morgen!

*led meg ikke inn i tolkningstråden, jeg kan gå selv... Og jeg vil ike inn dit!!! :sjokk: *

Jeg bare leser jeg nå - jeg klarer ikke engang svare så ille syns jeg det er... :forvirret:

:hallo:

Ikke forsovet meg i dag, heldigvis! Men har stått opp i god tid, siden jeg satser på å jobbe litt hjemmefra før jeg skal kjøre til flyplassen. Deilig med et fly som ikke går "midt på natta"! Nå sitter jeg med frokosten og God Morgen, Norge - ingen dum start på dagen det.

Så deilig start på dagen! Jeg skal tilstå at jeg tenkte: "Hvorfor tok jeg ikke med meg pc'n og satset på hjemmekontor i dag?" i dag tidlig, for her er det kjølig og snøen virvler i lufta og det var ikke spesielt fristende å skulle ut...

Men ha en bra jobbtur i dag da!

Og hils hunk'en :nigo:

Skrevet

...og turen gikk braaaaaaaaaaaaaaaaaaa?? :jepp:

Skrevet

Ikke sett snurten av "noen" :trist:

Sitter støkk på et møterom og koser meg... Men men, hyggelig å treffe gode kollegaer da!

Skrevet (endret)

Fortsatt produktiv tur - og forhåpenligvis treff med noen littebittegranne da. For hyggens skyld :nigo:

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du har det bra på tur :) Ikke håp om et glimt av hunk`en altså? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...