Roadrunner Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3661 Skrevet 15. februar 2011 Fortsatt produktiv tur - og forhåpenligvis treff med noen littebittegranne da. For hyggens skyld Littebittegranne hadde ikke gjort seg altså... Men har ikke store håpet må jeg innrømme. Men shit happens! Jeg har nå vært her i det minste... Håper du har det bra på tur Ikke håp om et glimt av hunk`en altså? Har det fint på tur jeg vettu Og bare en drøy time igjen, så er det hjemreise
Roadrunner Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3662 Skrevet 15. februar 2011 Vel hjemme i , slapper av og koser meg. Vaskemaskinen jobber litt, og jeg gjør ellers ikke så mye. Fin dag, men ikke snev av noe eller Ikke så enkelt når man sitter inne på et møterom hele dagen... Men men, sånn er det! Ellers kaos på veiene her, skikkelig guffent vær, og jeg har bare lyst til å gå i hi. Jeg vil ha VÅR!
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3665 Skrevet 16. februar 2011 God morgen! Ei drøy uke igjen! Og jeg er ikke noe mindre klar etter å ha fått en ny dose med vær fra H.....E! :snø: :snø: Dette er ikke LOV!!!! Stolpet i snø til knea deler av turen til bilen i dag, og kan grine av mindre. Jeg har ALDRI vært mer klar for og varme!!! A L D R I!!! *trekker pusten dypt* Ellers bra, har nok sovet litt lite i natt (lå lenge før jeg fikk sove i går), og er litt trøtt i dag. Har vært endel styr med mine besteforeldre som er sydover, og de kommer hjemover i dag (omtrent 3,5 uke før tida... ) Men selvfølgelig ikke til Kjevik (som er nærmest), men til Gardermoen. Så mine foreldre skal kjøre dit i kveld for å hente de to gamle, og kjøre hjem i natt. Jeg er IKKE videre fornøyd med det, med tanke på det være og de kjøreforholdene som regjerer her. Men de har lovet å ta det rolig, og jeg får bare krysse alt av fingre og tær, og sende varme tanker. Skal bli godt når alle er vel hjemme i natt (evt i morgen dersom det viser seg at de må overnatte...). Ikke bare bare... Men ellers går det greit, og jeg har en plan om en yogaøkt i kveld (begynne litt rolig etter ei uke treningsfri). anyone?
vimse Skrevet 16. februar 2011 #3666 Skrevet 16. februar 2011 Uff, så leit at det ble styrete... De får værsågod kjøre forsiktig og ta seg goood tid i dag ja, fytti for et vær. Kan ikke si jeg gleder meg til å kjøre til jobb en gang Ha en fin dag og kjør pent du også!
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3667 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Takk for det, vimse! Kjørte veldig forsiktig til jobb i dag, var jo speilglatt! Endret 16. februar 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #3668 Skrevet 16. februar 2011 (endret) God morgen! Tenkte på deg i dag da jeg satt med frokostgrøten min og hørte de sa på P4 at en lastebilsjåfør rapporterte fra RR-land om at det ikke var måkt noe sted han kunne se. Huff... :snø: Virker som været er designet til å gi deg lyst til å reise gitt Forsiktig tren er bra. Jeg er så umotivert om dagen at det halve kunne holde, men det er vel en fase... Satser på yoga i dag sjøl. Endret 16. februar 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3669 Skrevet 16. februar 2011 God morgen! Tenkte på deg i dag da jeg satt med frokostgrøten min og hørte de sa på P4 at en lastebilsjåfør rapporterte fra RR-land om at det ikke var måkt noe sted han kunne se. Huff... Virker som været er designet til å gi deg lyst til å reise gitt Forsiktig tren er bra. Jeg er så umotivert om dagen at det halve kunne holde, men det er vel en fase... Satser på yoga i dag sjøl. Er visst smått galskap på veiene her ja... Småveiene i området der jeg bor var ikke brøytet i det hele tatt, og jeg var litt redd for at jeg skulle kjøre fast bilen (men det er jo bare pudder, så ikke veldig kompakt heldigvis). De litt større veiene så ut til å være brøytet, men ikke strødd eller saltet i nevneverdig grad. Og da blir det jo morsomt føre... Er litt tiltak med trening her også om dagen... Mye som skulle vært gjort i heimen, mye tanker i toppen (både ang besteforeldre, foreldre (som bekymrer seg for besteforeldre), trening, studier, huslige sysler, jobb, ferie +++). Når jeg så har vært nærmest tvunget til å holde meg unna trening ei uke, så har jeg falt heeeelt av lasset. Akkurat nå vurderer jeg sterkt å skippe yogaen i dag, og heller gi gass på husarbeidsfronten. Og så ta med badetøy i morra og stikke en tur i svømmehallen rett etter jobb... Og få til ei økt eller to i helga. Merker jeg mistet gnisten og motet av dette været jeg altså. Har kun lyst til å legge meg under dyna og ikke komme frem før neste torsdag... Synes jeg egentlig har klart meg veldig bra så langt i vinter, men nå begynner jeg å kjenne på følelsen av "vinterdepresjon" (eller vinterFRUSTRASJON om du vil...). Tiltaksløs! (burde kanskje nevne at jeg er i ferd med å bli ei vandrende hormonbombe igjen også - det hjelper jo ikke...)
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #3670 Skrevet 16. februar 2011 Hormonteppebombing pluss snøvær og dritt er helt klart lik lite tiltakslyst ja... Huff... Har vel litt av det samme syndromet - minus hormonene akkurat nå. Mye å tenke på og vurdere, mey å bekymre seg for, drømme om, i det hele tatt... og da mister jeg litt tiltaket på treninga. MEN heldigvis kommer vinterdeppa di akkurat i tide til påfyll av sol og sommer
lilljan Skrevet 16. februar 2011 #3672 Skrevet 16. februar 2011 Jeg kjenner den tickeren din som ett slag i ansiktet når jeg kommer innom deg
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3673 Skrevet 16. februar 2011 Hormonteppebombing pluss snøvær og dritt er helt klart lik lite tiltakslyst ja... Huff... Har vel litt av det samme syndromet - minus hormonene akkurat nå. Mye å tenke på og vurdere, mey å bekymre seg for, drømme om, i det hele tatt... og da mister jeg litt tiltaket på treninga. MEN heldigvis kommer vinterdeppa di akkurat i tide til påfyll av sol og sommer Her er det skikkelig hormoner på gang ja, det er det ingen tvil om. Humøret blir dårligere for hvert lille kvarter, og akkurat nå er jeg i grunn ganske muggen. Har ikke lyst til å gjøre stort (litt rutineoppgaver går greit, men IKKE gi meg noe jeg på konsentrere meg om eller forholde meg til), skulle gjerne unngått folk generelt, og har mest lyst på en STOR sjokolade og et pledd på sofaen... Fakerten altså!!! *drømmer om å gå i hi ei ukes tid* TAKK høyere makter for at det er sol og varme i sikte!!!! Heldigvis bare 9 dager igjen nå. Jeg teller mer intens enn NOEN gang, tro meg (og sånn positivt sett, så tyder vel hormonene på at det er "noe" på gang i løpet av ei lita uke, og det betyr forhåpentligvis at jeg er ferdig før vi drar...) Jeg kjenner den tickeren din som ett slag i ansiktet når jeg kommer innom deg Den tickeren og det som venter når den har kommet til 0, er det som holder meg i live akkurat nå (føles i alle fall nesten sånn...) Om ikke vinterdepresjon, så vinterdesperat... Huff, fryktelig til klaging her i dag... Unnskyld!
Scorpina Skrevet 16. februar 2011 #3674 Skrevet 16. februar 2011 (endret) RR - ikke unnskyld deg for å være i bedritent humør - det er derfor man HAR en db for å få ut guggen Pga fint vær her oppe holder jeg hodet over vannet humørmessig. Det er inni graaaanskauen kaldt og isende vind fra øst (som går gjennom marg og bein) som gjør at det føles som sikkert, minus 20 grader!! Brrr... Jeg skulle ønske jeg også hadde sol, strand og lekre paraplydrinker i en ganske så nær framtid i vente! Tro du meg, jeg hadde også gnidd det inn, med nedtelling, hver dag - MINST! Endret 16. februar 2011 av Scorpina
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3675 Skrevet 16. februar 2011 Sant det, Scorpina, det er vel derfor man har db her, for å dele både gode og mindre gode dager (omtrent som et passe gjennomsnittlig ekteskap - forskjellen er vel kanskje bare at ekteskapet ryker, mens dagboken forhåpentligvis tåler en trøkk). Blir bare litt oppgitt og lei meg, vil jo aller helst være på godt humør... Er liksom litt uvenn med meg selv her, og det er slitsomt... Men sol og varme om ei lita drøy uke, hjelper å ha liggende i bakhodet...
Gjest Purple Haze Skrevet 16. februar 2011 #3676 Skrevet 16. februar 2011 Ser det er veldig bra at du snart skal til sol og varme. Makan til vintervær dere skulle få da, nå som det egentlig burde begynne å bli vår! Og hormoner og allslags - fytti! Tenker du trenger en
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3677 Skrevet 16. februar 2011 Ser det er veldig bra at du snart skal til sol og varme. Makan til vintervær dere skulle få da, nå som det egentlig burde begynne å bli vår! Og hormoner og allslags - fytti! Tenker du trenger en Tusen takk, PH, det gjorde godt!! Her snør det fremdeles, har nå snødd mer eller mindre konstant i over to døgn... Verandaen min (som var HELT fri for snø), er nå i besittelse av en solid mengde (nærmer seg vel halvmeteren tenker jeg?), og brøytebilene kjører for harde livet her. Er det rart en stakkar kan bli småsprø? De siste årene har vi jo hatt mesteparten av snøen/vinteren i februar (egentlig januar-mars), men da har vi ikke startet vinteren for fullt i oktober.. Sånn egentlig er det jo helt dustete å klage på været, får ikke gjort noe med det uansett (man blir bare i dårlig humør). Men jeg har virkelig ikke hatt dagen i dag, og har vekslet mellom å være sur, lei, trist og frustrert. Nå har jeg funnet ut at jeg får gjøre litt nytte for meg, og har en plan om å få tatt litt rengjøring i heimen. Har kjøpt sjokolade også men får vel jobbe litt før jeg fortjener en bit (eller fem). På den annen side, det lå pakke i postkassa mi da jeg kom hjem i dag! Eller, det lå lapp om at jeg måtte avsted for å hente pakke, og da var det bare å komme seg ut i griseværet igjen. For pakka SKULLE i hus i dag! Ventet lenge og vel men nå er en årskalender i beste a-ha ånd i hus! SÅ fin!!! Er et forumteam som har laget den, og jeg har bestilt fra UK. Et rykende fersk Kamille lå også i postkassa, så nå må jeg visst bare komme igang med rengjøringa dersom det skal bli noe...
vimse Skrevet 16. februar 2011 #3678 Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror vi er sånn tilnærmet i samme syklus Jeg har bare vært skamsur i hele dag og endte opp med å kjøpe sjokoladekjeks på vei hjem i dag
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3679 Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror vi er sånn tilnærmet i samme syklus Jeg har bare vært skamsur i hele dag og endte opp med å kjøpe sjokoladekjeks på vei hjem i dag Mager trøst, men er jo godt å ikke være skamsur alene... Samfunnet sliter med flere som oss Håper bare dette betyr at magen setter i gang i helga, det hadde vært perfekt timing! Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Jeg har fått vasket litt på badet, samt tjoget over med støvsugeren. Tenkte jeg skulle legge varmeteppet under dyna i kveld også, og kanskje strikke litt?
Gjest Purple Haze Skrevet 16. februar 2011 #3680 Skrevet 16. februar 2011 Pakke i posten og Kamille ble vel et lite plaster på såret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå