mocci Skrevet 10. februar 2011 #3601 Skrevet 10. februar 2011 *tar en kaffekopp for syns skyld* Håper hodet ikke plager deg for mye, hørtes ikke mye godt ut å denge hodet i isen. Ser du øver deg på pick up lines og flørting, jajamennsann det kan jo komme godt med. Always prepared!
Suzy Skrevet 10. februar 2011 #3602 Skrevet 10. februar 2011 Uffa! Et røft møte mellom bakhode og is er ikke no særlig altså... Men det gårt nok helst bra så lenge du tar det med ro og unner deg mye hvile. Ikke noe trening er nok veldig smart. Men for å se det fra den positive siden så kan du nå ha et godt kort overfor prosjektlederen og forklare at du kan legge deg innmari fort ned Håper hodet roer seg og at dagen blir lite travel og bra!
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2011 #3603 Skrevet 10. februar 2011 Nå trenger du ikke være bekymret for at du har laget for mye kaffe. Tar resten av kanna jeg. Godt å lese at det går bra med deg. Men du får være forsiktig.
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3604 Skrevet 10. februar 2011 *tar en kaffekopp for syns skyld* Håper hodet ikke plager deg for mye, hørtes ikke mye godt ut å denge hodet i isen. Ser du øver deg på pick up lines og flørting, jajamennsann det kan jo komme godt med. Always prepared! Og som du ser, så får jeg VELDIG god hjelp til øvingen, og masse gode råd og inspirasjon Hodet er litt opp og ned, men stort sett går det greit her. Avlyst treninga idag, og regner med det blir en sløv kveld på sofaen Uffa! Et røft møte mellom bakhode og is er ikke no særlig altså... Men det gårt nok helst bra så lenge du tar det med ro og unner deg mye hvile. Ikke noe trening er nok veldig smart. Men for å se det fra den positive siden så kan du nå ha et godt kort overfor prosjektlederen og forklare at du kan legge deg innmari fort ned Håper hodet roer seg og at dagen blir lite travel og bra! Du sier noe, jeg kunne jo prøvd å utnytte det til min fordel? Sånn passe beleilig rett foran han, sånn at han må hjelpe en kvinne i nød? Og kanskje hinte om at er den aller beste medisin? En kort prat med han i morges, var ikke dumt det gitt Ikke noe utenomsnakk i dag da, bare jobb. Men alt er jo bedre enn ingenting! (og EGENTLIG prøver jeg å dysse ned det hele da, det kommer bare ikke så veldig tydelig frem...) Huff, en skikkelig slækk jobbdag dette.. Surrer mest rundt (orker ikke sitte fokusert på oppgaver for lenge, da forverres hodet). (eller vann om du vil...)
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3605 Skrevet 10. februar 2011 Nå trenger du ikke være bekymret for at du har laget for mye kaffe. Tar resten av kanna jeg. Godt å lese at det går bra med deg. Men du får være forsiktig. Den kanna fra femtida i morges har kanskje blitt kald? Men nyt ! Er forsiktig her, tar det veldig rolig (les: gjør nesten ingenting på jobb... ).
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2011 #3606 Skrevet 10. februar 2011 Neida, kaffen fra i morges var ikke kald. Veldig bra termokanne du har.
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3607 Skrevet 10. februar 2011 Fornuften tok overhånd til slutt. Ringte legekontoret for å sjekke, og ble anbefalt å ta turen hjem til sofaen. Alt tyder visst på en aldri så liten hjernerystelse, og avslapning var det beste... Så nå er jenta plassert på og skal visst helst ikke se for mye tv, bruke for mye pc eller lese. Herlig... Hva gjør man da? Blir nok litt innimellom
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3608 Skrevet 10. februar 2011 Har egentlig vært VELDIG flink synes jeg, nesten ikke brukt pc'en så langt i dag (etter at jeg kom hjem). La meg på sofaen med ullpleddet, og har slumret i nærmere to timer til og fra. Deilig (og supersløvt!). Var nok litt trøtt etter en særdeles kort natt... Nå blir det middag og videre sløvings. Kan love at jeg slapper av med GOD samvittighet (kan jo ikke annet), så det er kanskje ikke så galt at det ikke er godt for noe? Mange ting jeg sikkert burde tenkt at jeg burde gjort, men de tankene ofrer jeg ikke mange sekundene her jeg ligger
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2011 #3609 Skrevet 10. februar 2011 Uff a meg. Hjernerystelse er ikke å spøke med! Ta det med ro, og masse god bedring
vimse Skrevet 10. februar 2011 #3610 Skrevet 10. februar 2011 Så fint at du reiste hjem, tror nok det var lurt ja Søs gjorde det samme her for en måneds tid siden og hun var heller ikke særlig jobbete dagen etterpå, det er visst ganske tungt for hodet de smellene der God bedring og nyt sløvings
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3611 Skrevet 10. februar 2011 Benyttet sjansen til å sende prosjektleder'n en sms i formiddag jeg... At en kollega hadde overtatt oppfølgingen av en sak jeg skulle gjort for prosjeklederen, siden jeg hadde gått hjem til sofaen med hjernerystelse.. Og nå i ettermiddag fikk jeg sannelig et lite svar "God bedring og vær forsiktig..." Ikke noe å analysere (så det har jeg vært flink og ikke gjort), men synes jo det var koselig uansett da
Supramundane Skrevet 10. februar 2011 #3612 Skrevet 10. februar 2011 Meldinger Godt at du gikk hjem, hjernerystelse skal man ikke tulle med. Så det så. Sofaen er din beste venn akkurat nå!
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3613 Skrevet 10. februar 2011 Meldinger Godt at du gikk hjem, hjernerystelse skal man ikke tulle med. Så det så. Sofaen er din beste venn akkurat nå! Jepp, blitt sofaen i dag gitt... Må en tur på jobb i morra, men om formen ikke er særlig bedre, så tar jeg nok "hjemmekontor" eller avslutter dagen litt tidlig. Rett og slett.
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2011 #3614 Skrevet 10. februar 2011 Jammen godt du tok til fornuft til slutt. God bedring.
Scorpina Skrevet 11. februar 2011 #3615 Skrevet 11. februar 2011 Jeg må si som jenta mi på 13 år har fått en vane å si... Naaaaaaaaaaawww til meldinga fra dud'n Koselig melding! Hvordan går det med topplokket ditt nå da? Bedre håper jeg!
Roadrunner Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3616 Skrevet 11. februar 2011 Topplokket er bedre, heldigvis! Kan til og med bøye meg i dag, med hodet ned! Ikke dårlig... Vel plassert på jobb, og satser på en litt rolig, men ellers grei, arbeidsdag. Leiligheten er et kaos etter en lang ettermiddag og kveld på sofaen (hvor jeg skulle ryddet, vasket klær og så smått pakket for helga), men tar en kjapp tur hjemom i ettermiddag og pakker litt. Hjem til mine foreldre i helga, skal hjelpe de med litt dill og dall. Og så skal jeg til frisøren Gleder meg!
Suzy Skrevet 11. februar 2011 #3617 Skrevet 11. februar 2011 Flink jente som gikk hjem i går - det er like greit å ta det med en gang og bli frisk enn å pine seg gjennom en dag og kanskje bli enda verre. Bra du kjenner at det hjalp også! Jeg er helt på felgen i dag. Sjukt trøtt. Mye
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2011 #3618 Skrevet 11. februar 2011 Du får sørge for å hvile litt mens du er hos foreldrene dine også da. Litt pleie fra mamma kan gjøre godt for et forslått hode.
Roadrunner Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3619 Skrevet 11. februar 2011 Snart lunsj, heldigvis! Merker at ting går litt saktere i toppen enn vanlig i dag (eller kanskje det bare er fredagstempo? ), men ellers ikke så mye å klage på Eller jo: det SNØR ute Bare så det er sagt, nå er jeg så inn i granskauen lei av denne vinteren! Den har vært lang og kald, og nå er det bare rotevær her. Plussgrader, regn, slaps, snø, is, minusgrader, hagl, sørpe - you name it. Im done! Dagens utbrudd...
lilljan Skrevet 11. februar 2011 #3620 Skrevet 11. februar 2011 Altså her er jeg noen dager borte også har det skjedd så masse her. Ble en del sider å oppsummere, men prosjektleder, flørting og hjernerystelse. Jeg må vel legge igjen både Lucky you og god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå