Supramundane Skrevet 2. februar 2011 #3501 Skrevet 2. februar 2011 Jeg fant ut at den tråden virkelig ikke var noe for meg ...
Roadrunner Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3502 Skrevet 3. februar 2011 Kvelden var fin i går Høy stemning og lydnivå i barnebursdag, og deilig med yoga etterpå. Og superkoselig reaksjon fra bestisen ang pakke i posten! Da er fuggeln hæppi! Nå skal jeg snart komme meg avsted på seminar. Kommer plutselig tilbake senere
Suzy Skrevet 3. februar 2011 #3503 Skrevet 3. februar 2011 Ha en bra seminardag! Det kan være kjempebra med seminar om det er noe som virkelig engasjerer og gir påfyll
mocci Skrevet 3. februar 2011 #3504 Skrevet 3. februar 2011 Hvis du svipper innom Singel-forumet, så lyser den nok mot deg ganske høyt oppe på lista... Men vær forberedt på økt frustrasjon, forferdelse, fnis og fjas Aha, singelforumet ja, ikke et sted jeg frekventerer så ofte. Ha en givende seminardag.
Roadrunner Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3505 Skrevet 3. februar 2011 Ha en bra seminardag! Det kan være kjempebra med seminar om det er noe som virkelig engasjerer og gir påfyll Et veldig greit seminar, fått litt innblikk i nyttige ting. Ikke dumt! Bare et par timer, så ikke så veldig dyptgående, men passet meg fint. Og siden det ble sent i går (i alle fall sent for fuggelen), så var det veldig deilig å kunne sove en liten time lengre i dag! Med GOD samvittighet Aha, singelforumet ja, ikke et sted jeg frekventerer så ofte. Ha en givende seminardag. Ikke så ofte jeg er der inne heller faktisk, men burde kanskje? Men den tråden har figurert på toppen av forum-hovedsiden en stund, og nysgjerrigheten tok til slutt overhånd Lunsjpausen unnagjort, og under 3 timer igjen av arbeisdagen. Passer meg fint! Og jeg har ingen planer om nesten to timer ekstra i dag (som det ble i går)...
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2011 #3506 Skrevet 3. februar 2011 Hei Kjekt med seminar, som attpåtil ga mulighet til en time mer søvn i dag tidlig. Slik kan man like Og selv om du er singel, tror jeg ikke du går glipp av så mye på singelforumet. Hvorfor jeg driver og roter meg inn der stadig vekk, aner jeg ikke. Burde jo hvert fall bare hoppe lett over det, jeg da. Ha en fin kveld, snups
Suzy Skrevet 3. februar 2011 #3507 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er på singelforumet massevis jeg - det er så morsomt der inne
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2011 #3508 Skrevet 3. februar 2011 Ja, det er nettopp det. Noen ganger er det litt for artig. Uten at jeg har planer om å endre sivilstatus av den grunn
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2011 #3509 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er praktisk talt aldri innom singelforumet. Kanskje det er derfor jeg stadig er singel...
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2011 #3510 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er praktisk talt aldri innom singelforumet. Kanskje det er derfor jeg stadig er singel... Altså, nei, eller det kan jeg aldri tro, eller rettere sagt, aldri i livet om det er derfor!
Roadrunner Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3511 Skrevet 3. februar 2011 Etter å ha vært innom singelforumet i ny og ne, så heller jeg mer mot teorien om at man forblir singel om man frekventerer der inne. Mange gode grunner for å holde seg singel med CM på tv'en før jeg skal stupe i seng. Ooooo herlige fredag i morgen! Kveldens spinningøkt er unnagjort, og en sliten skrott gleder seg til noen timers søvn. Blir godt!
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3513 Skrevet 4. februar 2011 (endret) FREDAG!!! 3 uker!!! HELG!!! Tullerusk fuggel!!! Endret 4. februar 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #3514 Skrevet 4. februar 2011 Du verden! Høna har klikka lizzom Slenger inn en kopp med varm te og er akkurat like glad som deg for at det er fredag
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3515 Skrevet 4. februar 2011 Egentlig burde vel heller hatt navnet :fredag: ? Hadde jo passet helt glimmers! Hadde forresten en meeeeget interessant kjøretur til treningssenteret i går. Skulle ut på "hovedveien" i området (fra veien jeg bor i), og trodde det var fuktig og grei asfalt (tok det heldigvis rolig, siden det fremdeles ligger endel is i veien jeg bor). Neidu, her var det rett og slett SPEILGLATT! Sånn inn i granskauen glatt også. Ga litt gass for å ta til høyre i krysset, og bilen bare seilte sin egen sjø. Fasinerende (og heldigvis ingen andre biler i umiddelbar nærhet)! Litt lenger borte skulle jeg tatt til høyre igjen, for en svipp innom butikken. Kjørte ikke fort, og bremset forsiktig, men bare skled forbi avkjøringa gitt (knertet blinklyset igjen, og innså at butikken fikk vente). Virkelig interessant det der altså! Drøye to timer senere kjørte jeg hjem fra trening, og ventet meg enda verre tilstander. Men neida, ikke mye glatte å spore da. Rett og slett fasinerende Hmmm.... En ganske lang og riktig så hyggelig prat med prosjektleder i dag Ikke sett han på et par måneder, men hyggelig med en liten prat allikevel gitt. Behagelig stemme... anyone?
mocci Skrevet 4. februar 2011 #3516 Skrevet 4. februar 2011 Aha, ikke rart høna har klikka med prosjektleder på besøk. Makes sense!
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3517 Skrevet 4. februar 2011 Aha, ikke rart høna har klikka med prosjektleder på besøk. Makes sense! Døh! Ikke noe prosjektleder besøk (dessverre)... Men en telefonsamtale i det minste Og fuggel'n (høna - som enkelte kaller fjørkreet i dag) hadde "klikka" lenge før prosjektleder'n ringte
lilljan Skrevet 4. februar 2011 #3518 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Helgestemningen har startet. Og her var det i tillegg rett og slett litt spennene på morgenkvisten! Endret 4. februar 2011 av lilljan
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3519 Skrevet 4. februar 2011 Lunsjen unnagjort, bare 3 timer igjen (eller kanskje gå litt før i dag? Tanken kan jo være der i alle fall ) Handling etter jobb, så hjem til husarbeid og en rolig kveld tenker jeg. Har utsatt rydding og vasking noen dager (som vanlig), men i dag MÅ det tas rett og slett. Besøk fra lør til søn (foreldrebesøk), så da er det greit at det ser sånn nogenlunde ut i alle fall! Får hive meg rundt og få gjort noe her, sånn at jeg i alle fall ikke lar det stoppe meg i å gå tidlig. Oooooo herlige fredag!
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3520 Skrevet 4. februar 2011 Gå tidlig? Ingen fare, sitter på jobb fremdeles... Men nå skal jeg komme meg avsted innen få minutter, og da er det ENDELIG helg! *skriver overtid med gaffel*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå