Gjest Purple Haze Skrevet 4. februar 2011 #3521 Skrevet 4. februar 2011 Håper du får en riktig god helg, Roadrunner
vimse Skrevet 4. februar 2011 #3522 Skrevet 4. februar 2011 Og nå regner jeg med du er kommet deg vel hjem og har tatt helg
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3523 Skrevet 4. februar 2011 Jepp, vel hjemme og vel plassert i (jeg kan ikke annet enn å la meg fasinere av navnet på denne "smiley'en" altså... Vel plassert i veslejenta... Øhhhh... ) Ikke altfor mye , men vaskemaskinen jobber litt i det minste. Får se om jeg kan få gjort litt mer i kveld, hvis ikke blir det i morra ettermiddag. Ingen krise Kom fra jobb i firetida i dag, og var hjemme litt over fem (innom butikken, hentet pakke på posten ++). Så ble det mat og litt sløvings, før jeg prøvde å komme igang med de huslige syslene (men lykkes ikke helt )
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #3524 Skrevet 4. februar 2011 O herlige fredagskveld i fred og ro Kos deg i sofakroken du (og den smilyen har navn etter en moderator siden du lurer....)
Roadrunner Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3525 Skrevet 4. februar 2011 O herlige fredagskveld i fred og ro Kos deg i sofakroken du (og den smilyen har navn etter en moderator siden du lurer....) Jepp, er klar over årsaken til navnet Blir bare litt "interessant" å skrive at jeg har plassert meg godt i "veslejenta", selv om det jo ser mye bedre ut når ikonet kommer på plass
Gjest Purple Haze Skrevet 5. februar 2011 #3526 Skrevet 5. februar 2011 God morgen Håper du har en lat og deilig lørdagsmorgen og nyter helg
Scorpina Skrevet 5. februar 2011 #3527 Skrevet 5. februar 2011 O herlige fredagskveld i fred og ro Kos deg i sofakroken du (og den smilyen har navn etter en moderator siden du lurer....) Helt riktig! Når jeg var i moddeteamet fikk vi velge ut en smiley som fikk navnet etter oss... Jau du. Jeg valgte....*trommevirvel* Damdideiii... Ha en megasuperduperflott helg
Roadrunner Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3528 Skrevet 5. februar 2011 Har blitt en lat lørdagsmorgen ja. Egentlig burde jeg trent eller gått en lang tur, men i stedet har jeg tatt det rolig og bare slappet av. Skal ta over litt kjapt på badet her nå, så det er klart til gjenstene kommer om en times tid. Blir koselig med besøk! HELG!!!
Roadrunner Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3529 Skrevet 5. februar 2011 Helt riktig! Når jeg var i moddeteamet fikk vi velge ut en smiley som fikk navnet etter oss... Jau du. Jeg valgte....*trommevirvel* Damdideiii... Ha en megasuperduperflott helg Intet dumt valg spør du meg!
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2011 #3530 Skrevet 5. februar 2011 Foreldrebesøk ja... derfor Fuggel'n er så stille i dag ja... Regner med at du koser deg.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #3533 Skrevet 6. februar 2011 God morgen Håper du har en kjempekoselig helg med foreldrebesøk
Supramundane Skrevet 6. februar 2011 #3534 Skrevet 6. februar 2011 Åhh fysj for en irriterende ticker Hahah! Enig!! *misunnelig*
Roadrunner Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3537 Skrevet 7. februar 2011 Foreldrebesøk ja... derfor Fuggel'n er så stille i dag ja... Regner med at du koser deg. Veldig koselig helg! H e l g! Ikke nå lengre... Åhh fysj for en irriterende ticker God morgen Håper du har en kjempekoselig helg med foreldrebesøk Hatt en veldig bra helg! Stille og rolig, god mat og en vims på Ikea. Ikke dumt! Hahah! Enig!! *misunnelig* Du er våken kan jeg se Ha en fin dag Kan du se det? (trodde jeg var heeeelt usynlig og anonym i dette syberspæis...
Roadrunner Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3538 Skrevet 7. februar 2011 God morgen! Ikke helt blåmandag i dag, heldigvis. Men har endel jeg må få gjort på jobb, og regner med at dagen kommer til å gå relativt fort. Så er det evige spørsmålet da: trening eller lesing i kveld. Heller mot lesing, siden det ble dårlig med sånt forrige uke... Men får gruble litt. I morra blir det i alle fall spinning! En veldig koselig helg, med foreldrebesøk og avslapning. Skravlet, spist god mat, vimset på Ikea og sett sport på tv. Ikke dumt! I går ringte overraskende nok min bror, og jeg fikk en liten prat med min kjære nevø også. Kjempekoselig! Si meg, er det bare min KG som er helt på bærtur i dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 7. februar 2011 #3539 Skrevet 7. februar 2011 God morgen Min KG er normal nå, i hvert fall. Ha en fin mandag, RR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå