Scorpina Skrevet 8. februar 2011 #3561 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Oooooooooohh...aner jeg låvv is in di eeeeeeeir??? Men si meg, du trener lite?!?!? For meg virker det som du trener utrolig mye. Trener du til maraton eller no...?? Endret 8. februar 2011 av Scorpina
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3564 Skrevet 9. februar 2011 Oooooooooohh...aner jeg låvv is in di eeeeeeeir??? Men si meg, du trener lite?!?!? For meg virker det som du trener utrolig mye. Trener du til maraton eller no...?? Er vel ikke heeeeeeeeelt løøøøøv in di eeeeir... Bare en hyggelig (og kjekk) fyr Jobbet endel sammen med han i høst, men nå er det et par måneder siden sist En liten telefonsamtale i ny og ne (stort sett meg som har noe prosjektrelatert mas ), men ellers ikke møe action gitt (og jeg har ikke fått NOEN indikasjoner på at han kunne være interessert, så det er i mitt lille hode det hele foregår ). Men siden jeg skal avsted til de trakter om ei ukes tid (skal dog ikke jobbe med han da), så tenkte jeg at jeg kunne nevne det litt tilfeldig på telefonen. Så vet han i alle fall at jeg er på huset (selv om det nok ikke betyr det spøtt ) Sånn, det var kortversjonen Trening ja... Skulle gjerne trent mer rett og slett. Hadde en periode der jeg trente nærmere 4-6 ganger i uka, og kjente det gjorde godt for skrotten. Nå blir det gjerne 2-3 ganger i uka. Bevares, er ikke dumt det heller altså, men hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt tid til mer trening (uten at det gikk ut over skolearbeid, eller ga masse dårlig samvittighet). Men maraton? Erru gææ'rn?? Jeg kan ikke jogge/løpe en 60 meter engang Frokost inntatt Da gjenstår litt mascara i fjeset før jeg skal komme meg avsted til jobb etterhvert. Måtte gjøre et lite ærend på morgenkvisten, derav såpass tidlig aktivitet. Blir nok ingen vane dette
mocci Skrevet 9. februar 2011 #3565 Skrevet 9. februar 2011 Stas med litt prosjektleder kosemose skravling.
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3566 Skrevet 9. februar 2011 Stas med litt prosjektleder kosemose skravling. Det gjør ingenting det nei Og så har han veldig behagelig stemme da... (note to self: få fyren ut av systemet!! Skilt, bor på annen kant av landet, barn og 10 år eldre - bare rot! Og for ikke å glemme at han ikke nødvendigvis er interessert )
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3567 Skrevet 9. februar 2011 Ja, bare se åssen det går om man treffer fyrer fra andre kanter av landet Brått er man på flyttefot og endrer hele livet. Hjelpes... Men det er jo lov å ha det litt gøy, så om han vil holde deg litt med selskap når du er der, så syns jeg du skal kose deg med det Og kjemi er kjemi - så føler du den føler nok han den også Søta
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2011 #3568 Skrevet 9. februar 2011 Så koselig stemning det var her da. Litt flørting er aldri gærn't vet du...
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3569 Skrevet 9. februar 2011 Ja, bare se åssen det går om man treffer fyrer fra andre kanter av landet Brått er man på flyttefot og endrer hele livet. Hjelpes... Men det er jo lov å ha det litt gøy, så om han vil holde deg litt med selskap når du er der, så syns jeg du skal kose deg med det Og kjemi er kjemi - så føler du den føler nok han den også Søta Er lov å ha det litt gøy ja, sant det! Og det går jo ikke ut over noen andre enn meg selv eventuelt (litt livlig fantasi...). Tviler vel på at han kommer til å gjøre noe ved at jeg kommer oppover, men nå har jeg i alle fall nevnt det i en bisetning Og var jo hyggelig at han spurte om det ble noe lengre enn en dagstur... Og så fikk jeg sagt at jeg syntes det var lenge siden han hadde vært her Om jeg vil kalle det kjemi - vet ikke? En hyggelig tone er det i alle fall (synes jeg), og vi skravler i vei. Jeg ringer gjerne for å spørre om noe prosjektrelatert, men vi rekker gjerne innom ymse andre temaer også (hans barn, hektisk hverdag, helgeplaner, min lille reise til sol og varme, trening ++). Og det er jo veldig hyggelig Men koser meg så godt jeg kan, og tar det med meg som litt krydder i hverdagen. Var fornøyd da jeg dro hjemover etter jobb i går i alle fall (og har sikkert kokt suppe på en spiker, og blåser ting opp til uvante dimensjoner). Så koselig stemning det var her da. Litt flørting er aldri gærn't vet du... Ække gærn't det nei Er jo fremdeles ikke noen "flørter", og er helt håpløs på det området, men tar med meg de hyggelige tingene som er... Og prøver å finne ut hva jeg skal ha på meg på jobbturen til uka (selv om det bare er dagstur, og selv om jeg sikkert ikke ser noe til fyren, og selv om jeg har kokt suppe på en spiker, og selv om.... ).
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 #3570 Skrevet 9. februar 2011 For meg fikk jeg et nytt og fantastisk liv da jeg møtte en kar som bodde i en annen del av landet. Det er absolutt ikke noe hinder! Alle de tingene du ramset opp er bare små hinder, og ikke dealbreakers!
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3571 Skrevet 9. februar 2011 For meg fikk jeg et nytt og fantastisk liv da jeg møtte en kar som bodde i en annen del av landet. Det er absolutt ikke noe hinder! Alle de tingene du ramset opp er bare små hinder, og ikke dealbreakers! Oh yeah - men viktigst av alt - er'n no god til å kline?
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3572 Skrevet 9. februar 2011 Oh yeah - men viktigst av alt - er'n no god til å kline? Åssen i hauane skal jeg vite det'a??
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3574 Skrevet 9. februar 2011 Roadrunner: Hey! Prosjektleder: Heisann! Roadrunner: Døh? Jeg lurte på en liten ting... Er du god til å kline? Sånn med meg liksom? Prosjektleder:
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3577 Skrevet 9. februar 2011 Døh! Vi har ikke kommet til sånt jokke-stadie ennå Den smiley'en er vulgær...
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #3578 Skrevet 9. februar 2011 Roadrunner: Hey! Prosjektleder: Heisann! Roadrunner: Døh? Jeg lurte på en liten ting... Er du god til å kline? Sånn med meg liksom? Prosjektleder: Døh! Du må bare søye tak i'n og prøve, vet du
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3579 Skrevet 9. februar 2011 Døh! Du må bare søye tak i'n og prøve, vet du Okei, nytt scenario: Prosjektleder ---> Roadrunner ---> Prosjektleder ---> <--- Roadrunner Roadrunner ---> Prosjektleder ---> Bedre??
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #3580 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ler meg i hjel Sånn kan det jo gå Og å treffe noen fra en annen kant av landet kan absolutt anbefales Hei, forresten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå