Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

KG ble normal her også etterhvert :nigo:

Litt slitsomt sånn den var tidligere, og det hjalp ikke med sletting av småkaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goood mooorning!

Gå for trening i kveld. Jeg skippet i går og dauer av dårlig samvittighet og i tillegg har jeg vond hals i dag så da må jeg vel skippe treningen i dag og. Så der fikk jeg igjen for gårsdagens skipping. En vond sirkel. :ler:

Skrevet

Min KG har vært helt tulling i dag, så det er ikke bare deg nei. Utrolig irritabelt her på morran, fikk ikke åpnet noe (dvs det tok hundre år) og det var et digert hvitt felt på toppen av siden... osv osv osv :roll:

Ja, ja...

Godt du har hatt ei bra helg :)

Skrevet

Hos meg har KG vært helt grei så langt i dag. :jepp:

Skrevet

:hallo:

Jeg er her i dag, men egentlig er jeg her ikke heller... Mye å gjøre, og lite pc-bruk i dag gitt. Plutselig er klokka snart 15, og jeg har ikke vært innom andre bøker engang jo! :sjokkert:

:kaffekopp::bond:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Foreløpig nesten våken, ikke verst det på en tirsdag?

Fikk jobbet litt med pensum i går, og kjenner det gir GOD samvittighet! Må nok prøve å få lest en kveld til i løpet av uka, siden helga forsvinner til andre syslerier. Men i dag blir det spinning, og litt huslige sysler etterpå. Og sikkert litt sløvings. :nigo: Holder på med ei pocketbok jeg gjerne skulle lest ferdig (vil finne ut hvem morderen er - selv om jeg har mine mistanker etterhvert). Så kanskje det blir tid til litt kvalitetstid med boka i dag?

Men først må arbeidsdagen gjennnomføres! Og da trengs mer :kaffekopp:

Skrevet

*pøser på med :kaffekopp::kaffekopp: *

Takker, mocci! :nigo:

Trengs på morgenkvisten (virtuell sådann, men who cares? :ler: )

Skrevet

God morgen!

Her er det "the real thing" som pøses ned (og forhåpentligvis funker etterhvert). :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Jeg har med meg svømmebagen i dag, men er litt usikker på om jeg gidder. Muilig jeg utsetter til i morra, rett og slett. Litt lat og litt mye annet å tenke på.

Gir deg en til jeg :kaffekopp:

Skrevet

Zumbaen utgår her i dag, møkkaforkjølelse :sur:

Dere får :trene: litt for meg dere sprekingene! :nigo:

Ha en fin dag snuppis!

:sol:

Skrevet

Så bra at du fikk jobbet med pensum i går. Kjenner til dette med god samvittighet! Det er så fælt å ha ting hengende over seg hele tiden.. :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen. Bidrar med mer :kaffekopp:

Ha en super dag :)

Skrevet

Ingen trening her i gården i dag. Men tror jeg skal forbrenne noen kalorier likevel. :husarbeid:

Skrevet

God morgen!

Jeg må vel spante en :kaffekopp: jeg også. Tøffer meg litt og slenger på en :sjokolade: I mine øyne er det verdens beste combo! Iallefall når jeg må holde meg unna :vin:

Skrevet

Prøver å få avklart en flybillett her, trolig må den utsettes. Skulle vært på jobbreise i morra (og kanskje fått et glimt av prosjektlederen? :sjenert: ), men nå blir det visst ikke før neste uke eventuelt. Jaja, like greit kanskje? Men venter litt tilbakemelding før jeg evt ringer reiseselskapet og avlyser/utsetter. Heldigvis flexi-billett, så regner ikke med at det byr på problemer.

Burde trent mer enn jeg gjør om dagen, kjenner det på kroppen. Men døgnet har bare 24 timer, og uka har bar 7 dager... Og merker at full jobb ved siden av studier krever sitt. Noen dager får jeg ikke gjort annet enn å sitte på sofaen og tenke på alt jeg burde gjort... :sukk: Men i dag blir det i alle fall spinning! Og godt er det :jepp: Så må jeg vaske gulvet i oppgangen, samt litt smått i leiligheten. Og finne ut av hva jeg skal trene/gjøre resten av uka. :klo:

God nyhet: har hørt rykter om at konsert-dvd'en fra Oslo Spektrum i desember har lansering rundt 1.april (og at det trolig kommer både DVD, CD og Blueray). :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg synes du er veldig flink til å trene jeg :jepp: Kan ikke gå rundt og stresse med å skulle trene heller, blir lei og demotivert da...

Skrevet

Jeg synes du er veldig flink til å trene jeg :jepp: Kan ikke gå rundt og stresse med å skulle trene heller, blir lei og demotivert da...

Jepp, et viktig poeng det, vimse!

Det skal være lystbetont, og motiverende. Det samme gjelder forøvrig studiene, skal være litt lystbetont det også. :jepp: Har snakket litt med ei venninne på nett i dag, og vi har kanskje en liten treningsplan (om vi får plass på timen til torsdag):

Tirsdag: spinning

Onsdag: yoga

Torsdag: styrke

Bør bli grei variasjon det? :trene:

Dagens time er i boks, morgendagens time skal være grei, og så får vi prøve å få plass på timen til torsdag (en altfor populær time... :sukk: ) Og så får jeg se om jeg kan få lest litt innimellom :ler:

Hvis ikke så kommer det snart ny uke og nye muligheter *trøster seg selv litt*

Skrevet

Det er ikke alle perioder man klarer å få plass til like mye trening i hverdagen, rett og slett. Det skal du ikke være så streng overfor deg selv med.

Det viktige er jo at du faktisk er aktiv - og ikke bare sitter og henger.

Skrevet

:trene: Trent og fortjent! :hoppe:

Og bittelitt på småfniser'n etter en hyggelig prat med prosjektlederen på slutten av arbeidsdagen... :sjenert: Han er jo veldig hyggelig... :rodme: Og jeg fikk da nevnt at jeg trolig skal en tur til de trakter en dag i neste uke. Må jo nevne sånt :fnise: Han lurte på om jeg skulle bli til dagen etter, men dessverre er det bare en dagstur... Ikke noe større greie enn det har vært, bare litt koselig med et par skravlingser på relativt kort tid. Blir endel GPP før vi kommer til saken, og det er j hyggelig synes jeg :sjenert: Og i mangel av noe annet så.... :flau:

Laksemiddag inntatt, og nå tenkte jeg at jeg skulle få vasket oppgangen og et par gulv i leiligheten. Starte oppvaskmaskinen og skifte på senga kanskje? Og kose meg litt med boka?

:veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...