Suzy Skrevet 29. januar 2011 #3442 Skrevet 29. januar 2011 Vaskemaskinen jobber med ladning nr 2, jeg har ryddet og puslet, og nå skal jeg snart hive meg i bilen og hente venninne. Blir koselig dettane! Fin du er som støtter venninna di
Supramundane Skrevet 29. januar 2011 #3443 Skrevet 29. januar 2011 Så hyggelig med jentekveld da! Ekstra hyggelig når hun har en tøff periode, da er det deilig å få koblet ut litt innimellom!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2011 #3444 Skrevet 30. januar 2011 Regner med du sover lenge i dag, etter en sen venninnekveld i går Deilig med helgemorgener hvor man kan sove lenge og bare ta det med ro
Roadrunner Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3445 Skrevet 30. januar 2011 Kos dere! Takk, Sauen! Vi koste oss skikkelig! Fin du er som støtter venninna di Hun trenger virkelig litt støtte og oppmuntring om dagen, og det var bare godt å kunne stille opp. Jeg er redd alternativet i går hadde vært at hun satt alene med tunge tanker og tårer, og da er det godt å kunne være god venn og stille opp. Så hyggelig med jentekveld da! Ekstra hyggelig når hun har en tøff periode, da er det deilig å få koblet ut litt innimellom! Supra jo! Vi fikk skravlet lenge og vel, gjorde godt! Regner med du sover lenge i dag, etter en sen venninnekveld i går Deilig med helgemorgener hvor man kan sove lenge og bare ta det med ro Ble visst litt sent i natt ja... Krøp i seng rett før kl 02, og merker jeg er litt redusert i dag. Men sitter og ruger på tanken om å komme meg på trening før jeg skal lese litt pensum. Tror begge deler trengs gitt
Suzy Skrevet 30. januar 2011 #3446 Skrevet 30. januar 2011 God morgen på deg! Trening høres ut som noe jeg burde gjort i dag også. Hadde planer om å reise hjem i helga og skulle dermed vært på søndagsyoga nå, men det ble det ikke noe av gitt... Får komme meg ut og gå en tur etterpå, tenker jeg. Fint du tar vare på venninna - det er godt å ha noen å lene seg på når det er svart. Viktig.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2011 #3447 Skrevet 30. januar 2011 Flinka! Pensum og trening på en søndag - imponert, som vanlig
Roadrunner Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3448 Skrevet 30. januar 2011 En ganske bra treningsøkt i dag, fikk kjørt litt styrke og mørnet litt muskler. Deilig! Resten av ettermiddagen har ikke vært supereffektiv, har slappet av, lest litt og sett litt sport. Men jeg har fått lest gjennom siste emnet, tatt testen, og har herved bestått ALLE testene i faget. Så da blir det repetisjon og oppgavejobbing frem mot eksamen i mai! En liten milepæl dette synes jeg Prøver å sette opp en liten ukeplan for å få litt struktur på sakene, og foreløpig ser det omtrent sånn ut: - mandag: primært lesing, legge en plan mot eksamen. Samt kjøpe bursdagsgave til 1.åring. - tirsdag: spinning, husarbeid - onsdag: besøke vennepar, mulig å rekke yoga? - torsdag: spinning, evt styrketime - fredag: trening rett etter jobb? - lørdag/søndag: besøk, mulig rusletur En liten plan i det minste. Så spørs det hvordan det blir til slutt da... Nå blir det resten av kvelden tror jeg, og tidlig senga. Trengs det også!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2011 #3449 Skrevet 30. januar 2011 Så herlig å ha kommet gjennom alle testene til pensum! Da ligger du veldig godt an fram mot eksamen Oi, er du alltid så strukturert? Ukeplan lissom
Roadrunner Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3450 Skrevet 30. januar 2011 Øhhhh.... Det har vel ikke vært skrekkelig mange ukeplaner her i boka? Men fant ut at jeg måtte tenke litt gjennom uka, dersom jeg skulle få litt treningsøkter som jeg kjenner skrotten trenger. Ellers er det fort gjort at det sklir ut i sanden, og så sitter jeg her og trøkker... Om det blir slik, er en helt annen historie Nå har jeg strikket litt, slappet av og hatt et halvt sløvt øye på tv'n. Og irritert meg grønn over ei lita kvise som er i ferd med å vokse seg større midt i øyenbrynet. Det presser!
Supramundane Skrevet 30. januar 2011 #3451 Skrevet 30. januar 2011 Så bra at du har klart alle testene, det er jo en god indikator på hvordan du ligger an!
Roadrunner Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3453 Skrevet 31. januar 2011 God morgen! Mandag, ny uke, nye muligheter, støl skrott og småtrøtt. Siste dagen i januar har det også blitt, i morra starter februar! Årets korteste måned, og måneden da fuggel'n vender nesa mot varmere strøk. Herlig!
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2011 #3454 Skrevet 31. januar 2011 Opp og hopp. Det er en deilig mandag morgen.
Roadrunner Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3455 Skrevet 31. januar 2011 som bare det her Men støøøøøl...
Suzy Skrevet 31. januar 2011 #3456 Skrevet 31. januar 2011 som bare det her Men støøøøøl... Jeg har hørt det hjelper veldig å røre på seg når man er støl altså *hjelpsom* God morgen fuglen
lilljan Skrevet 31. januar 2011 #3457 Skrevet 31. januar 2011 Jaggu kan dere kg damer skravle på en helg, rene arbeidsdagen og oppdatere seg rundtom Høres ut som du har hatt den perfekte helgen!? Leser du bare pensum eller leser du annet også? Bare lurte litt på om du tok med deg pensumbøkene i sengen på en fredagskveld. Jeg er avhengig av å ha en bok jeg holder på med, men når jeg leste til pensum synes jeg det var pyton! Superduper dag til deg!
Roadrunner Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3458 Skrevet 31. januar 2011 Her leses det både pensum og skjønnlitteratur. Pensum leses litt på ettermiddagene eller i helgen når det passer, mens skjønnlitteratur leses på senga (som fredagskvelden feks). Blir gjerne bare noen få sider hver kveld, men koser meg med bok på senga! Men blir mindre lesing av skjønnlitteratur når jeg leser pensum i tillegg... Veldig bra helg ja, klager ikke! Neste helg får jeg besøk fra lørdag til søndag, blir koselig. Og så går det jo fort mot tur nå!
Roadrunner Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3459 Skrevet 31. januar 2011 Okei, nå begynner jeg faktisk å bli grådig lei av overskriften: "Flere fikser på leppene". Den artikkelen har da lagt der en evighet? Eller er det bare meg som har lagt spesielt merke til den, siden jeg får ei truse midt i synet når jeg går inn på KG? Og dersom noen skulle være i tvil om hva det dreier seg om (overskriften pluss bildet burde vel si mer enn 1000 ord?), så poengterer de det altså i første linje i artikkelen: Og det er kjønnsleppene det er snakk om. Jepp, det har jeg faktisk skjønt På samme måte har artikkelen "Slik skal du klippe deg nå" et ganske tydelig bilde av hva/hvor det er snakk om, og nei, jeg tror ikke at det er snakk om klipp nedentil. Men der ser de ikke behovet for å poengeret at det er hodehåret det er snakk om. Hvorfor ikke? De tantete skjørtene (kan aldri huske at mi tante hadde spesielt mange skjørt, og ikke noe spesielt med den lengden?) er kanskje kjekke å bruke etter at leppene er operert? Eller før man klipper lugg?
Suzy Skrevet 31. januar 2011 #3460 Skrevet 31. januar 2011 Tja - fiks leppene og gå bakveien (ref en annen artikkel fra det fantastiske utvalget på KG helt nylig). Kjenner jeg sliter skikkelig med å ignorere de dustete artikkelene innimellom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå