Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knapt halv åtte og jeg gjeeeeeeeeeeezzper! Gahhh!! Hver bidige mandag! :roll:

"Neei, hadde jeg vært hjemme, ville jeg tatt meg en kopp kaffe til". :lur::kaffekopp:

Forresten fått ekspedert hybelkaninene eller er det nachspiel under soffa'n? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp: <--- trengs!

Jeg fikk tatt de kaninene som herjet midt på gulvet, men det aner meg at det er full fest under sofaen fremdeles :ler: Fikk tatt over litt på badet i går, vasket 2 maskiner klær, bakt knekkebrød og sett litt håndball. Fornøyd med det i grunnen!

I dag startet dagen med smertestillende, så det kan jo i grunn bare gå en vei. Satser på at formen holder seg såpass at det blir spinning i ettermiddag, og ellers ingen veldig store planer tror jeg.

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen fugledame!

Du har jo vært skikkelig husmoremne i går - flinka :ler:

Høres ut som du prioriterte rett i går, syns jeg og spinn blir sikkert deilig i dag.

Skrevet

Puuh, tok noen dager å komme seg gjennom dagboka di etter å vært borte ei uke...

Bakte knekkebrød rett før ferien jeg, smakte fantastisk første kvelden, men merket dagen etter at de kanskje ikke var stekt nok. Pakket i et glass, og tenkte ikke mer på det før vi kom hjem på lørdag og så at de hadde fått gult "spindelvev" mellom seg alle sammen.... Så neste gang skal de få steke litt lenger :ler:

Skrevet

:sjokkert:

Snart lunsj jo! Ikke dårlig, plutselig har det gått nesten 4 timer her! Prøver å få gjort litt av hvert, og noen oppgaver begynner jeg å se enden på. Deilig! Merker også at det ble litt sent i går... :sjenert:

Skrevet

Puuh, tok noen dager å komme seg gjennom dagboka di etter å vært borte ei uke...

Bakte knekkebrød rett før ferien jeg, smakte fantastisk første kvelden, men merket dagen etter at de kanskje ikke var stekt nok. Pakket i et glass, og tenkte ikke mer på det før vi kom hjem på lørdag og så at de hadde fått gult "spindelvev" mellom seg alle sammen.... Så neste gang skal de få steke litt lenger :ler:

:ler:

Da bør de nok steke bittelitt lenger ja.. De kan godt bli litt gylne, bare godt det (sist ble mine litt vel godt stekt, men helt greit. De i går ble mer "normale").

Koselig å se deg innom her igjen, Chica! Har du virkelig lest deg opp altså? *imponert* Blir jo fort noen sider... :sjenert:

Alt bra hos deg?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag. Litt :kaffekopp: til lunsjen, kanskje?

Å starte dagen med smertestillende er ikke noe særlig. Håper du er på oppadgående :)

Skrevet

God formiddag. Litt :kaffekopp: til lunsjen, kanskje?

Å starte dagen med smertestillende er ikke noe særlig. Håper du er på oppadgående :)

:kaffekopp: er sjelden feil (har visst blitt en racer på virtuell :kaffekopp::fnise: )

Smertestillende virker, så da går det jo greit :nigo:

Så her pøser vi bare på, og satser på å holde flyten :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Virtuell :kaffekopp: er jeg best på, etter som jeg ikke drikker særlig kaffe ellers :fnise: Drakk forøvrig en veldig god kaffe på Egon på lørdag. Den likte til og med jeg!

Godt at formen er stigende! Da går resten av dagen av seg selv...;)

Skrevet

Jeg er også best på virtuell :kaffekopp: , drikker nemlig verken te eller kaffe in real :sjenert: Men en slurk kakao i ny og ne da, det funker jo det også :ler: Burde kanskje bli voksen en gang? :klø:

Smertene holdes i sjakk med piller, men trøttheten kommer sigende mer og mer her... Ble visst litt sent i går :sukk: Svir i øynene, og myser som en tulling. :ler: Får gjort litt her da, og surrer litt innimellom (blant annet fått fikset et bloggproblem som jeg rotet til i går kveld - kanskje ikke akkurat jobbrelatert, men...)

1 måned til avreise! :danser:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Kanskje noen har en vinsj også? :klø:

Mårnings!

Hvis man tar en skikkelig t-dag på tirsdag, legger til en sen kveld (ikke veldig sen, men FOR sen), ganger med 2 (antall ganger opp på do i løpet av natten) og til slutt ganger det hele med 100 (maksimal vrakfølelse da klokka ringte), så skulle man få tilstanden til fuggel'n en onsdag morgen. FY flate! :natti::sove: :søvn: :Gjesp::sprettoy:

:kaffekopp:

Skrevet

Du er ikke alene, har en ut av deg sjæl vrak morgen idag.... :sprettoy::sprettoy::sprettoy: Fytti, nå MÅ jeg bare komme meg i seng til kl 11!

Skrevet

Du er ikke alene, har en ut av deg sjæl vrak morgen idag.... :sprettoy::sprettoy::sprettoy: Fytti, nå MÅ jeg bare komme meg i seng til kl 11!

Mager trøst, men en liten trøst i det minste. Her er det rett og slett fysisk vondt å være i dag :sukk: Med magen på tur og en begynnende hodepine ser jeg for meg at dette kan bli en meget interessant dag... Har knaska smertestillende, og håper de klarer å ta hodepinen også. Hvis ikke blir jeg vel den heldige vinner av en migrene :sukk: Men får ta sorgene når de kommer, foreløpig skal jeg holde fokus på å ikke sovne stående... Tror det var en klok avgjørelse å skippe mascara i dag, for jeg gnir meg i øyet som en trøtt to-åring :fnise:

Men ellers ved godt mot - tror jeg? :klø:

Skrevet

Det går nok bra skal du se, dagen vil kanskje føles litt lang, men den går over den også ;)

Skrevet

Det går nok bra skal du se, dagen vil kanskje føles litt lang, men den går over den også ;)

:ler:

Jepp, den gjør det!

Gjorde bare litt godt å sette ord på det, og klage sin nød. Men jeg fungerer jo (nesten)! :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bøtter på med :kaffekopp: Vet ikke om det er så heldig for en begynnende migrene, men tanken er god ;)

Håper arbeidsdagen går veldig fort, så du kan komme deg hjem og slappe av! :klem:

Skrevet

Aj, ja... dette hørtes da ikke ut som noen maksdag akkurat, men trøst deg med at nå er du halvvegs i arbeidsuka og da er du på rake veien mot helg :nigo:

Mer? :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Skrevet

Heldigvis er ikke virtuell :kaffekopp: så galt for migrenetendenser/hodepine, så her er det bare å kjøre på. :jepp:

Får ikke bestemt meg angående treninga i morra (i dag hadde jeg tenkt å lese litt pensum igjen...), så foreløpig har jeg reservert plass på tre ulike timer :ler: Ubestemmelig? Åo jess! Hadde vært deilig med LITT forandring fra den faste timen, og aller viktigst, en treningsøkt litt tidligere på kvelden. Så det ikke blir så sent... Men får se i morra!

:natti::kaffekopp::sprettoy:

Skrevet

Det er noe slit med disse sene treningene - jeg blir så lei av at hele kvelden brukes opp og forsvinner. Vurderer å kutte treninga sjøl i dag - har med treningstøyet, men bestemmer meg i løpet av dagen. Vet ikke om jeg orker å ikke komme hjem før ni i kveld også.

Skrevet
:kaffekopp::kaffekopp: Du får bøtte innpå litt av min virtuelle kaffe også da. Min er garantert den sterkeste i dag (tror ikke jeg trenger mange kopper irl i dag altså...). :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...