mocci Skrevet 21. januar 2011 #3301 Skrevet 21. januar 2011 Spinning og CM i kveld - ergo ingen tidlig tur under dyna heller. Og så holder jeg på med en ganske spennende bok... Hvilken bok er det du leser? Jippi FREDDAN!
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3302 Skrevet 21. januar 2011 Ja, hva heter boka i grunn (har jo ikk lest forsida, bare begynt på kapittel 1 jeg... ). To sek, skal bare sjekke litt på nett og se om det er hjelp å finne. Næh, ble ikke så mye klokere her gitt. Men jeg mener forfatteren er Chris Ryan (om jeg ikke husker feil, skal sjekke i kveld). Boka handler om det millitære systemet i Storbritannia, og oppdrag i Irak/Afghanistan (mener jeg? Begynner å lure på hva jeg egentlig har fått med meg så langt...). Man følger to brødre, Sam og Joseph. Skal finne ut av hva boka heter og hva den dreier seg om... Men jeg liker litt sånne tøffe bøker, blant annet Clive Cussler etc.
Suzy Skrevet 21. januar 2011 #3303 Skrevet 21. januar 2011 Ahhhh fredag ja Hormonherjinger er noe skikkelig dritt. Problemet er at de tar tak i ørsmå frustrasjoner som ligger der alt også blåser de dem opp til dimensjoner man nesten ikke klarer å takle Håper det blåser over snart Har du forresten forsøkt nattlysolje og slikt mot plagene? Litt mer ?
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3304 Skrevet 21. januar 2011 Alltid klar for mer Har prøvd litt ymse ting tidligere mot disse hormonene, men merket ikke noe virkning etter det jeg kan huske. Får gruble litt, og evt ta det opp med legen neste gang. Hun mente at minipillen kunne være et alternativ (samme hormon som p-sprøyta), men får se... Ikke helt i rett stemning til å ta en sånn avgjørelse når hormonene herjer tror jeg Og forresten, jeg skal IKKE si det høyt, men jeg prøver å få muligheten til å gå tidlig i dag...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. januar 2011 #3305 Skrevet 21. januar 2011 God fredag og god helg til deg, RR. Å gå hjem tidlig støttes fullt ut herfra
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2011 #3306 Skrevet 21. januar 2011 Sosiale hybelkaniner ja! Absolutt... Mine fester stort sett under sofaen når jeg sitter hjemme alene. Men så fort jeg får besøk av venner og kjente, så kommer hybelkaninene også frem og skal være sosiale. Prøver å sparke de under igjen, men det er ikke lett gitt. Dessuten har mine mopp- og støvsugerangst. Da gjemmer de seg i de mørkeste og mest utilgjengelige krokene, og sitter heeeeelt stille... Vet du hva? Jeg tror de hybelkaninene dine er i slekt med mine. Det er akkurat samme oppførsel på de som bor hos meg. Håper hormonene roer seg utover dagen.
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3307 Skrevet 21. januar 2011 God fredag og god helg til deg, RR. Å gå hjem tidlig støttes fullt ut herfra Det støttes fullt ut av meg også God helg til deg også! Og god tur til hjemlige trakter Vet du hva? Jeg tror de hybelkaninene dine er i slekt med mine. Det er akkurat samme oppførsel på de som bor hos meg. Håper hormonene roer seg utover dagen. Så det du egentlig sier er at litt indirekte så er Sauen og RR i slekt? Sånn via hybelkaninene? Hormonene må jo roe seg til slutt (var forresten verre i går...), men for meg kan man avskaffe denne galskapen...
Suzy Skrevet 21. januar 2011 #3308 Skrevet 21. januar 2011 Det er kanskje ikke noen trøst, men jeg syns at hormonstormene har blitt verre med årene faktisk - enten er det faktisk sånn eller så er jeg mer oppmerksom på at det er hormonene som herjer enn jeg var før. Ikke godt å vite....
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3309 Skrevet 21. januar 2011 Det er kanskje ikke noen trøst, men jeg syns at hormonstormene har blitt verre med årene faktisk - enten er det faktisk sånn eller så er jeg mer oppmerksom på at det er hormonene som herjer enn jeg var før. Ikke godt å vite.... Det er nok ikke den store trøsten nei, men på den annen side så er jeg litt "forberedt" på at det nok vil bli sånn for meg også. Mams ble bare verre og verre med årene, og måtte tilslutt opereres. Så jeg vet at jeg har mye "moro" i vente... Satse på å jobbe en time til kanskje? :klø:
vimse Skrevet 21. januar 2011 #3310 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er ikke i tvil om at minipillen har vært redningen for meg og mine omgivelser. Mine hormoner tok helt av og forsterket andre sykdomsbilder, så å få stabilisert hormonene var rett og slett en velsignelse Håper du fikk gått tidlig Helg
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3311 Skrevet 21. januar 2011 Kom meg avsted en times tid før tida, og var absolutt fornøyd med det! Superdeilig med helg! Og nå blir det snart senga, er rett og slett stuptrøtt... Team Thom er videre i Korslaget også gitt!
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2011 #3312 Skrevet 21. januar 2011 Ja, Team Thom er videre og Team Dag er videre.
Roadrunner Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3314 Skrevet 22. januar 2011 Takk for det! Her er det sløvings og rolig lørdag. Tenkte kanskje jeg skulle få litt hårfargehjelp i dag, se sport på tv og lade opp til koselig venninnekveld. Godt med en tur i hjemtraktene igjen Ha en strålende lørdag dere også!
Roadrunner Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3315 Skrevet 22. januar 2011 Boka som leses heter forresten: Den som våger vinner
mocci Skrevet 22. januar 2011 #3316 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har brukt minipillen tidligere (før jeg ble prøver) og er veldig fornøyd med den. Eneste aberet er at jeg slet litt med blødninger/spotting i hytt og pine, det er visst en vanlig bivirkning..men menssmertene forsvant iallefall.
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2011 #3317 Skrevet 23. januar 2011 God morgen! Håper søndagen også blir fin.
Roadrunner Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3318 Skrevet 23. januar 2011 Søndagen er supersløv og fin. Ble i seneste laget i natt, og jeg er aldri så lite redusert i dag... Som vanlig... Men var superkoselig i går, så egentlig vel verdt det! Virkelig! SÅ takknemlig for gode vennner! Nå er det snart tid for søndagsmiddag i foreldreheimen, før jeg vender kursen mot leiligheten igjen. Ny uke og nye muligheter venter.
vimse Skrevet 23. januar 2011 #3319 Skrevet 23. januar 2011 Gode venner kan ikke berømmes nok Kos deg med foreldremiddag, det er ganske kjekt det også Og kjøre pent hjem igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå