Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Spørs nok om ikke dere må vente omtrent 5 uker til før pakkinga settes igang. Får da være måte på! (se det, der dukka MÅTE opp igjen også...). Men noterer meg at Suzy har kølapp nr 1 :nigo: mens Sauen kjører mer "restplass"-opplegget (med reisegaranti selvfølgelig). :ler: Kan ikke labbe rundt kofferten i ørten uker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei blir man liggende for lenge blir det kloremerker og mye stripete røyting...

Skrevet

Nei blir man liggende for lenge blir det kloremerker og mye stripete røyting...

Var redd for det ja... Godt jeg har titan-koffert, så det forhåpentligvis tar LITT lengre tid før "noen" har klort seg gjennom. Men døh? Tigerklør skal være inntrukket i kofferten altså! :opplyser: Til nød brukes for å fjerne floker fra ulla til Sauen :fnise:

Skrevet

Var redd for det ja... Godt jeg har titan-koffert, så det forhåpentligvis tar LITT lengre tid før "noen" har klort seg gjennom. Men døh? Tigerklør skal være inntrukket i kofferten altså! :opplyser: Til nød brukes for å fjerne floker fra ulla til Sauen :fnise:

Jadda, jadda - men blir gjerne litt kjedsomhetskvessing om man blir liggende i fem uker lizzom.

Lover å være snill og trekke klørne inn :engel:

Skrevet

*noterer klorebrett på pakkelista - bør nok vurderes*

Men 12-14 timer i kofferten satser jeg på går bra. Men en helt annen ting... Det ække no ull-allergi ute og går vel? :roll:

Skrevet

Neeiida - ull går så fint så :nigo:

Skrevet

*ser for meg ulla tover skikkelig i varmere strøk* :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: Howdy :)

Men altså atte....jeg har også tinget meg et lite hjørne i koffert'n. Bare sånn for å få sagt det :sjenert: (tar dessuten ekstremt liten plass kontra en sau og en tiger...så desså :tunge1: )

:sjarmor:

Skrevet

Scorpis er med vettu! Bare hold den haletippen din under kontroll (og klørne lukket).

Må innrømme jeg fremdeles er litt småspent på denne koffertscanninga på flyplassen, men folk har vel klart det utroligste tidligere? Bare glad jeg ikke må ta denne dyreparken i håndbagasjen... :fnise:

Skrevet

:skratte:

Å joooo, komm åååååååååånn! Jeg vil i zoo!!!

*lover dog å snurpe sammen halen min* ;)

Skrevet

Fredagshumor? :klø: Eller mer galskap?

Skrevet

Jeg ser for meg at det kan bli spennende på den flyplassen ja :nigo:

Skrevet

Fredagshumor? :klø: Eller mer galskap?

Ja takk - begge deler :sjarmor:

Skrevet

Lunsj unnagjort, og sannelig ble det ikke en aldri så liten vaffel også.. :sjenert: Godt ja! Drøye to timer, så tenker jeg at jenta tar helg :nigo: Jeg er SÅ klar!

Skrevet

God helg!

Jeg har konkludert med at utfall ikke er "min" øvelse, og jeg har slått fast at lårmusklene absolutt burde gjennomgått mer utfall (såre muskler etter 4-6 repetisjoner - DET kaller jeg forbedringspotensial!). Jaujau, veiledningstime er interessant :sjenert:

Ellers ble det middag på Ikea, siden ei venninne jeg ikke har sett på lenge var på disse trakter. Kjempekoselig! Nå er det sofakroken, håndball (HEIA NORGE!! - men hvilke dustedommere...!!!) og Korslaget. Og :sjokolade::sjenert:

Det er fredag - det er HELG! :danser:

Skrevet

Utfall er en av de verste øvelsene jeg gjør, jeg bare virkelig hater det, ergo gjør jeg det ikke :fnise:

Gikk det ellers bra med veiledningen??

Alle snakker om korslaget og jeg har ikke peiling på hva det er, men det høres ikke ut som noe for meg gitt :riste::sjenert:

God helg!! :strix::klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ser at du hadde en fiiin fredagskveld, og håper helgen din fortsetter i samme spor :)

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Fin fredagskveld igår, og sløv start på dagen i dag. Deilig! Spist litt frokost og tenkte kanskje jeg skulle sette meg litt med skolebøkene nå. Et par timer i alle fall = god samvittighet :jepp:

Nyt lørdagen og helga!

Skrevet

Du får kose deg med skolebøkene, så skal jeg se om jeg finner noe strikketøy som jeg kan ta med meg på håndarbeidsmøte i dag. Blir kanskje en produktiv dag for oss begge da. :jepp:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...