Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med tur og så langt avsted! :dåne:

Syden du liksom... :fnise:

:sjenert:

Ja.... er jo sydover...?

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du slår lissom skikkelig på stortromma når du først skal på tur du frøken fugl :ler:

Men så utrolig kult da gitt og helt rette tidspunktet å komme seg vekk på. Vekk fra is og sno og sludd og slaps.

Hvor lenge blir dere? To uker?

Skrevet

Skal man så skal man... :sjenert:

Og pææng går det jo uansett! :ler:

Vi har tatt en midtmellomtur denne gangen - 10 dager. Tror det blir helt perfekt! Ikke så lenge at vi må organisere flere utflukter for å få dagene til å gå, og ikke ei uke som fort kan føles litt snaut. Satser på at 10 dager er optimalt :nigo:

Skrevet

Jaggu ble det ikke tur på deg :bolledeig: Hvis tigeren eller sauen skulle vise seg å ikke rekke å pakke eg ned i kofferten i tide stiller jeg meg disponibel.

*littnysgjerrighvorreisengår*

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Den turen høres bare fantastisk ut! Og hvorfor ikke heller velge et slik feriemål framfor vanlig sydenferie, sier jeg bare :)

Ha en fin dag :)

Skrevet
:kaffekopp: Vekk fra snø, is, kulde og vinter... Håper jeg rekker å bli frisk nok til å bli med i kofferten...
Skrevet

Jaggu ble det ikke tur på deg :bolledeig: Hvis tigeren eller sauen skulle vise seg å ikke rekke å pakke eg ned i kofferten i tide stiller jeg meg disponibel.

PM sendt :nigo:

Og noterer lilljan inn på koffertgjestelista :)

God morgen :kaffekopp:

Den turen høres bare fantastisk ut! Og hvorfor ikke heller velge et slik feriemål framfor vanlig sydenferie, sier jeg bare :)

Ha en fin dag :)

Ikke sant!

Var det vi også tenkte, la oss heller farte litt ekstra når vi kan, og så kan vi ta de "vanlige" sydenturene innimellom eller når det ikke passer så godt med lengre turer. Skal man kun ei ukes tid er det jo veldig greit med mer nærliggende reisemål, med kortere flytur etc. Men når man først kan reise noen dager ekstra, så er det kjekt å kunne unne seg noen nye reisemål også.

:kaffekopp: Vekk fra snø, is, kulde og vinter... Håper jeg rekker å bli frisk nok til å bli med i kofferten...

Du har god tid, Sauen!

Og nå krysser jeg alt jeg har for at ingen av oss blir syke når turen nærmer seg. Skal jeg først ha litt basiller i vinter, så får de heller komme nå.. Men aller helst vil jeg slippe totalt!

Må kanskje sjekke når "magen" er ventet igjen også, og evt ta en telefon til legen for å få litt "stoppere"... Savner sprøyta... :sukk:

Skrevet (endret)

Herreli så mye å :hoppe::strix::hoppe: for her! :strix:

Jeg så feriemålet og er så misunnelig :strix: Jeg ønsket meg en tur dit med mannen, men så må vi bruke pengene på å fikse opp huset i stedet :sur::fnise:

Så utrolig flink du har vært med første uke, drit nå i om det er væske, det er vekttap uansett :flekke: Jeg var så veldig flink trodde jeg de første dagene, men jeg er rett og slett helt avhengig av å eliminere alle sjokoladekilder og spise hjemmelagde knekkebrød, for å knekke koden for vekttapet :lol:

Endret av vimse
Skrevet

Døh tigre rekker det de vil asså *viser litt klør*

Skrevet

Herreli så mye å :hoppe::strix::hoppe: for her! :strix:

Jeg så feriemålet og er så misunnelig :strix: Jeg ønsket meg en tur dit med mannen, men så må vi bruke pengene på å fikse opp huset i stedet :sur::fnise:

Så utrolig flink du har vært med første uke, drit nå i om det er væske, det er vekttap uansett :flekke: Jeg var så veldig flink trodde jeg de første dagene, men jeg er rett og slett helt avhengig av å eliminere alle sjokoladekilder og spise hjemmelagde knekkebrød, for å knekke koden for vekttapet :lol:

Jeg har ikke vært überflink jeg heller, må innrømme det. Litt :sjokolade: har det faktisk blitt, ikke bare i helgen engang. Men prøver nå å ha litt kontroll, og ikke ta helt av. Tenkte jeg skulle unngå vekta daglig nå, og heller sjekke igjen til mandag. Komme inn i en skikkelig rutine der også rett og slett. Men plutselig bikinisesong hjelper litt på motivasjonen ja, det må sies! :jepp:

Døh tigre rekker det de vil asså *viser litt klør*

:ler:

Tviler ikke på at det ligger en tiger godt sammenkveilet i kofferten når avreise nærmer seg...

Skrevet

Tviler ikke på at det ligger en tiger godt sammenkveilet i kofferten når avreise nærmer seg...

:lur:

Skrevet

:lur:

Når villdyret våkner...

Skrevet

Når villdyret våkner...

Så går hun ut for å sole seg :nigo:

Skrevet

Så går hun ut for å sole seg :nigo:

Bare så synd hun foreløpig befinner seg i vinterkalde Norge...

Skrevet

Har jaggu tinga meg et lite hjørnet i koffert'n :lur::sjarmor: Og JEG tar liten plass!! Mmmmm.... skorpion som jeg er :lol:

Her oppi steinrøysa har det gått fra ti brrrr'ende minusgrader til knapt èn minusgrad og snø. Snø i massevis!!!

:rope: til værgudene: Det holder nå altså!!!!!!!!!!!

Skrevet

Bare så synd hun foreløpig befinner seg i vinterkalde Norge...

Shhhhh! :kjefte: Jeg later som

Skrevet

Har jaggu tinga meg et lite hjørnet i koffert'n :lur::sjarmor: Og JEG tar liten plass!! Mmmmm.... skorpion som jeg er :lol:

Her oppi steinrøysa har det gått fra ti brrrr'ende minusgrader til knapt èn minusgrad og snø. Snø i massevis!!!

Her er det to varme, og ideelt skøyteføre. Snøen som ikke er hardpakka (og blitt is) smelter unna, mens værgudene lover mer. Så jeg joiner:

Shhhhh! :kjefte: Jeg later som

:sjenert:

Er heeeeelt stille...

Skrevet

For en gangs skyld skal ikke jeg kjefte på værgudene. Det er egentlig helt greit med sju blå og oppholdsvær. :jepp:

Skrevet

For en gangs skyld skal ikke jeg kjefte på værgudene. Det er egentlig helt greit med sju blå og oppholdsvær. :jepp:

Shhhh! :sukk: Vi later som

:hoho:

Skrevet

*tusler stille ut igjen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...