Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3121 Skrevet 11. januar 2011 Grattis med tur og så langt avsted! :dåne: Syden du liksom... Ja.... er jo sydover...?
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3122 Skrevet 11. januar 2011 Ja, du slår lissom skikkelig på stortromma når du først skal på tur du frøken fugl Men så utrolig kult da gitt og helt rette tidspunktet å komme seg vekk på. Vekk fra is og sno og sludd og slaps. Hvor lenge blir dere? To uker?
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3123 Skrevet 11. januar 2011 Skal man så skal man... Og pææng går det jo uansett! Vi har tatt en midtmellomtur denne gangen - 10 dager. Tror det blir helt perfekt! Ikke så lenge at vi må organisere flere utflukter for å få dagene til å gå, og ikke ei uke som fort kan føles litt snaut. Satser på at 10 dager er optimalt
lilljan Skrevet 11. januar 2011 #3124 Skrevet 11. januar 2011 Jaggu ble det ikke tur på deg Hvis tigeren eller sauen skulle vise seg å ikke rekke å pakke eg ned i kofferten i tide stiller jeg meg disponibel. *littnysgjerrighvorreisengår*
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2011 #3125 Skrevet 11. januar 2011 God morgen Den turen høres bare fantastisk ut! Og hvorfor ikke heller velge et slik feriemål framfor vanlig sydenferie, sier jeg bare Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2011 #3126 Skrevet 11. januar 2011 Vekk fra snø, is, kulde og vinter... Håper jeg rekker å bli frisk nok til å bli med i kofferten...
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3127 Skrevet 11. januar 2011 Jaggu ble det ikke tur på deg Hvis tigeren eller sauen skulle vise seg å ikke rekke å pakke eg ned i kofferten i tide stiller jeg meg disponibel. *littnysgjerrighvorreisengår* PM sendt Og noterer lilljan inn på koffertgjestelista God morgen Den turen høres bare fantastisk ut! Og hvorfor ikke heller velge et slik feriemål framfor vanlig sydenferie, sier jeg bare Ha en fin dag Ikke sant! Var det vi også tenkte, la oss heller farte litt ekstra når vi kan, og så kan vi ta de "vanlige" sydenturene innimellom eller når det ikke passer så godt med lengre turer. Skal man kun ei ukes tid er det jo veldig greit med mer nærliggende reisemål, med kortere flytur etc. Men når man først kan reise noen dager ekstra, så er det kjekt å kunne unne seg noen nye reisemål også. Vekk fra snø, is, kulde og vinter... Håper jeg rekker å bli frisk nok til å bli med i kofferten... Du har god tid, Sauen! Og nå krysser jeg alt jeg har for at ingen av oss blir syke når turen nærmer seg. Skal jeg først ha litt basiller i vinter, så får de heller komme nå.. Men aller helst vil jeg slippe totalt! Må kanskje sjekke når "magen" er ventet igjen også, og evt ta en telefon til legen for å få litt "stoppere"... Savner sprøyta...
vimse Skrevet 11. januar 2011 #3128 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Herreli så mye å for her! Jeg så feriemålet og er så misunnelig Jeg ønsket meg en tur dit med mannen, men så må vi bruke pengene på å fikse opp huset i stedet Så utrolig flink du har vært med første uke, drit nå i om det er væske, det er vekttap uansett Jeg var så veldig flink trodde jeg de første dagene, men jeg er rett og slett helt avhengig av å eliminere alle sjokoladekilder og spise hjemmelagde knekkebrød, for å knekke koden for vekttapet Endret 11. januar 2011 av vimse
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3129 Skrevet 11. januar 2011 Jaggu ble det ikke tur på deg Hvis tigeren eller sauen skulle vise seg å ikke rekke å pakke eg ned i kofferten i tide stiller jeg meg disponibel. *littnysgjerrighvorreisengår* Døh tigre rekker det de vil asså *viser litt klør*
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3130 Skrevet 11. januar 2011 Herreli så mye å for her! Jeg så feriemålet og er så misunnelig Jeg ønsket meg en tur dit med mannen, men så må vi bruke pengene på å fikse opp huset i stedet Så utrolig flink du har vært med første uke, drit nå i om det er væske, det er vekttap uansett Jeg var så veldig flink trodde jeg de første dagene, men jeg er rett og slett helt avhengig av å eliminere alle sjokoladekilder og spise hjemmelagde knekkebrød, for å knekke koden for vekttapet Jeg har ikke vært überflink jeg heller, må innrømme det. Litt har det faktisk blitt, ikke bare i helgen engang. Men prøver nå å ha litt kontroll, og ikke ta helt av. Tenkte jeg skulle unngå vekta daglig nå, og heller sjekke igjen til mandag. Komme inn i en skikkelig rutine der også rett og slett. Men plutselig bikinisesong hjelper litt på motivasjonen ja, det må sies! Døh tigre rekker det de vil asså *viser litt klør* Tviler ikke på at det ligger en tiger godt sammenkveilet i kofferten når avreise nærmer seg...
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3131 Skrevet 11. januar 2011 Tviler ikke på at det ligger en tiger godt sammenkveilet i kofferten når avreise nærmer seg...
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3133 Skrevet 11. januar 2011 Når villdyret våkner... Så går hun ut for å sole seg
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3134 Skrevet 11. januar 2011 Så går hun ut for å sole seg Bare så synd hun foreløpig befinner seg i vinterkalde Norge...
Scorpina Skrevet 11. januar 2011 #3135 Skrevet 11. januar 2011 Har jaggu tinga meg et lite hjørnet i koffert'n Og JEG tar liten plass!! Mmmmm.... skorpion som jeg er Her oppi steinrøysa har det gått fra ti brrrr'ende minusgrader til knapt èn minusgrad og snø. Snø i massevis!!! til værgudene: Det holder nå altså!!!!!!!!!!!
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3136 Skrevet 11. januar 2011 Bare så synd hun foreløpig befinner seg i vinterkalde Norge... Shhhhh! Jeg later som
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3137 Skrevet 11. januar 2011 Har jaggu tinga meg et lite hjørnet i koffert'n Og JEG tar liten plass!! Mmmmm.... skorpion som jeg er Her oppi steinrøysa har det gått fra ti brrrr'ende minusgrader til knapt èn minusgrad og snø. Snø i massevis!!! til værgudene: Det holder nå altså!!!!!!!!!!! Her er det to varme, og ideelt skøyteføre. Snøen som ikke er hardpakka (og blitt is) smelter unna, mens værgudene lover mer. Så jeg joiner: til værgudene: Det holder nå altså!!!!!!!!!!! Shhhhh! Jeg later som Er heeeeelt stille...
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2011 #3138 Skrevet 11. januar 2011 For en gangs skyld skal ikke jeg kjefte på værgudene. Det er egentlig helt greit med sju blå og oppholdsvær.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3139 Skrevet 11. januar 2011 For en gangs skyld skal ikke jeg kjefte på værgudene. Det er egentlig helt greit med sju blå og oppholdsvær. Shhhh! Vi later som
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå