Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Veldig greit at du har fått bekreftet at det ikke er noe galt med hormonene dine. :jepp:

:ler:

Hormonene mine er vel aldri helt på stell, men får da være måte (se der, dukka Måte opp igjen :sukk: ) på galskap! Men underlig dag på jobb i dag igrunn.. Litt energitappende...

Yezz ma'am!

Og sånt er maks irritabelt.

Og du, snuppa, du er i seng regner jeg med? Sover søtt? :sove: Ingen filmer eller annen galskap i kveld, sant? *streng*

:fnise:

Nå har jeg vært på årets første 90 min intervalltime, og det var helt suverent digg å komme igang igjen! Deilig rett og slett, og skikkelig tungt! God samvittighet :nigo:

Skal bare se ferdig CM nå, og skifte på senga (bedre sent enn aldri... :sjenert: ), så er det natta!

Sov godt! :natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse: Fredag! :danse:

:kaffekopp: God morgen! :kaffekopp:

Litt vrak i dag, etter en litt sen kveld i går. Men jeg har da kommet meg avsted, og er riktig så fornøyd med det. Håper kanskje jeg kommer litt tidligere fra jobb i dag (sier det ikke høyt, bare tenker tanken sånn smått her), og skal på jentekveld hos ei venninne i kveld. Blir koselig! Og så er det jo HELG! Kanskje litt trening, studier og sløvings? Og r e n g j ø r i n g... :sjenert:

Skrevet

Og du, snuppa, du er i seng regner jeg med? Sover søtt? :sove: Ingen filmer eller annen galskap i kveld, sant? *streng*

:fnise:

Øhm... jeg var i seng klokka 23 i allefall... MYE bedre enn på mange dager det :sjenert:

Åh intervallspin... sukke... Nei til uka MÅ jeg i svømmehallen. Jeg MÅ få trent noe kondis før jeg råtner totalt opp!

O herlige helg... den er nesten aller best før man drar hjem fra jobb fredag, for da er den så lang at den nesten virker som den er evigvarende :nigo:

Skrevet

Øhm... jeg var i seng klokka 23 i allefall... MYE bedre enn på mange dager det :sjenert:

Åh intervallspin... sukke... Nei til uka MÅ jeg i svømmehallen. Jeg MÅ få trent noe kondis før jeg råtner totalt opp!

O herlige helg... den er nesten aller best før man drar hjem fra jobb fredag, for da er den så lang at den nesten virker som den er evigvarende :nigo:

Men kl 23 er da ikke tidlig? :klø: Du altså! Men så lenge det er bedring, så skal ikke jeg mase mer... Kanskje... :lur:

Intervallspinn var genialt! Skikkelig tungt, men timen gikk bedre enn fryktet, og det var skikkelig deilig etterpå. Blir fast på torsdagen den der :nigo:

Og veldig enig i at fredagen er aller best før man drar fra jobb. Da er helgen en laaaaaaang, herlig sak man har i vente. Akkurat som fredag før ferie. Ferien føles uendelig! Så tar man steget inn i ferien, og timene går unna i superfart...

Måtte det bli en finfin fredag! :bolledeig:

Skrevet

Men kl 23 er da ikke tidlig? :klø: Du altså! Men så lenge det er bedring, så skal ikke jeg mase mer... Kanskje... :lur:

Det er MYE tidligere enn 23.30 eller 23.50 - og det skal sies at jeg var i senga 22.35 og nesten sovent før, men bare var våtken til kjæresten kom fra dusjen så jeg kunne få fem nyvaskede minutt på armen :nigo:

Intervallspinn var genialt! Skikkelig tungt, men timen gikk bedre enn fryktet, og det var skikkelig deilig etterpå. Blir fast på torsdagen den der :nigo:

Og veldig enig i at fredagen er aller best før man drar fra jobb. Da er helgen en laaaaaaang, herlig sak man har i vente. Akkurat som fredag før ferie. Ferien føles uendelig! Så tar man steget inn i ferien, og timene går unna i superfart...

Måtte det bli en finfin fredag! :bolledeig:

Akkurat derfor er fredag kveld den beste kvelden i helga - da er det fremdeles mye igjen av den og følelsen av å ha fri er inderig og fin.

Skrevet

Plutselig lunsj? Hvor har de formiddagstimene forsvunnet? :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg på jentekveld! Og ha en riktig god helg :klem:

Skrevet

Tusen takk for det PH!

Skal snart farte avsted her, må bare lande litt først :ler:

Har bestilt storbyweekend med bestis-venninna fra barndommen og gleder meg stort! :duskedame: I tillegg truer jeg og min faste reisevenninne med å stikke til varmere strøk allerede om to måneder... :sjenert: Et plutselig innfall som vi må tenke litt på i helga, og evt be om ferie fra jobb på mandag... :sjokkert: Kontoen kommer til å merke det skikkelig, men herregud - jeg lever jo bare EN gang! :danser: Men sistnevnte tur er fremdeles litt usikker, blir det krøllete så tar vi det neste år i stedet. Men uansett storbyweekend! :bolledeig:

Lande nå kanskje? Kle meg? Stelle meg?

Skrevet

Åh, jeg vil også en tur til sydenland :bond:

Kos deg i kveld! :strix:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper jentekvelden var koselig! Også storbyweekend da - så herlig! Jeg er grønn av misunnelse. Det blir sikkert helt topp :) Og en sydenferie om et par måneder må jo være perfekt!

Vi snakket også om utenlandstur i går. Får se hva det kan bli til. Jeg ymtet frampå om Spania eller Frankrike. Håper mest på sistnevnte, egentlig :)

God lørdag :klem:

Skrevet

åhh, fine planer og avtaler du har fremover! :) :) :)

Skrevet

Sydenland hadde vært HELT fantastisk! Skal nok prate litt mer med venninna i helga, og se hva vi kan få til, og hvordan det evt går med ferieønsker på jobb. Vi planlegger en aldri så liten langtur igjen, så det blir ikke spesielt billig... Men går det ikke i år, så blir det neste år! Uansett noe å glede seg til :strix:

Men storbyweekend er uansett i boks, og der gleder jeg meg STORT! :bolledeig: Får kikke litt rundt i helga, og se om vi kan finne et duganes hotell :nigo:

Kvelden i går var HELT perfekt! :strix:

Vi snakket også om utenlandstur i går. Får se hva det kan bli til. Jeg ymtet frampå om Spania eller Frankrike. Håper mest på sistnevnte, egentlig

Er så godt å kunne drømme litt, ønske, og etterhvert kanskje planlegge litt. :jepp:

Var litt betenkt i går, med tanke på at kontoene vil sitte igjen med litt "vakuum-følelse" dersom begge turene blir realisert i løpet av vinteren/våren. Men på den annen side, jeg er ung, har kun meg selv å tenke på, og kan realisere litt reiseplaner NÅ! Og tror allikevel at jeg greit skal klare å spare til studier og BSU, og da er det bare å benytte muligheten. Full støtte fra de rundt meg, og det føles godt! Gjenstår bare reisefølget og fri fra jobb :nigo: *drømmer*

:kosteskaft: ----> :sol:

åhh, fine planer og avtaler du har fremover! :)

I know! :strix:

Gleder meg! Drømmer! Håper! Og gleder meg litt til...

Men "noen" snakket om en rolig vår, uten store økonomiske utskeielser, med fullt fokus på studier, kosthold, trening og økonomi... :sjenert:

Hva skjedde? :klø:

:hoho:

Og det er jo litt fasinerende... Nå, når jeg BÅDE jobber OG studerer, SÅ finner jeg ut at jeg skal farte verre enn noen gang... Alt på en gang! :ler:

Heeeelg!!!! :veslejenta:

Edit: Måtte fjerne litt overivrige smileys - too many...

Skrevet

Hvis kofferten din plutselig er litt tyngre enn da du pakket, så er det bare Sauen som har hoppet oppi som blindpassasjer... :nigo:

Skrevet

Hvis kofferten din plutselig er litt tyngre enn da du pakket, så er det bare Sauen som har hoppet oppi som blindpassasjer... :nigo:

Den er grei!

Bare å hoppe oppi det, Sauen!

Tror kanskje det kan bli litt lenge å ligge i kofferten på første turen (om vi får fri fra jobb), men storby-turen skal gå finfint! :nigo:

Skrevet

Den er grei!

Bare å hoppe oppi det, Sauen!

Tror kanskje det kan bli litt lenge å ligge i kofferten på første turen (om vi får fri fra jobb), men storby-turen skal gå finfint! :nigo:

Bare å ta med en stor hvit Toblis og en kanne kaffe det, så klarer jeg nok en langtur også. :jepp:

Skrevet

Toblis og :kaffekopp: er notert! :ler:

Skrevet

Åh jeg vil også til Sydenland... Er det plass til meg vedsiden av Sauen - hun er ikke store flisa uansett :nigo:

Du har helt rett i prioriteringene dine, syns jeg. Du har orden på økonomien, fast inntekt og er ung, så reis og lev mens du kan.

Skrevet

Åh jeg vil også til Sydenland... Er det plass til meg vedsiden av Sauen - hun er ikke store flisa uansett :nigo:

Du har helt rett i prioriteringene dine, syns jeg. Du har orden på økonomien, fast inntekt og er ung, så reis og lev mens du kan.

Stor koffert og gode venner - klart det er plass! :nigo: (hvordan det evt går i scanningen på flyplassen med en sau og en tiger i bagasjen, er en helt annen sak... :ler: )

Snakket med sydenvenninne nå, og vi legger alle kluter til for å klare turen i år! :duskedame: Det betyr at jeg må ha en liten prat med sjefen min på mandag, og hvis vi begge får fri, så bestilles det tur! :bolledeig: Og det betyr at jeg kanskje må grave frem bikinien igjen :sjokkert: På "kort" varsel (vi hadde jo over 10 måneder med nedtelling til forrige tur, nå blir det ca 7 uker...)! :danser: HÅPER virkelig vi får fri begge to *krysser fingrene*

Skrevet

Stor koffert og gode venner - klart det er plass! :nigo: (hvordan det evt går i scanningen på flyplassen med en sau og en tiger i bagasjen, er en helt annen sak... :ler: )

Den scanninga skulle jeg likt og ha på film :skratte:

Håper virkelig dere får det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...