Skravla Skrevet 29. desember 2010 #2981 Skrevet 29. desember 2010 I morgen er det 3 timers arbeidsdag for meg. Kanskje 3.5 timer.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2982 Skrevet 30. desember 2010 God morgen, Eller? Formen er ikke noe tess, men allikevel ikke så dårlig at jeg foreløpig går hjem. I går endte det med en ekstrem hodepine, som medførte at fuggel'n til slutt lå småklynkende på sofaen. Paracet/Ibux fungerte ikke, men dyttet innpå en migrenetablett på toppen, og da tok det "bare" en drøy halvtime (den var jaggu lang nok...) før det verste slapp taket. Har sovet greit i natt, men merker at det henger noe rusk igjen. Magen trøbler, er kvalm, småfryser, og litt murring i hodet. Herlig... Tenkte jeg skulle prøve å få unna så mye som mulig nå fra morgenen av, og så håper jeg at bilen er ferdig i høvelig tid. Sånn at jeg KAN gå hjem dersom formen ikke bedrer seg nevneverdig. Men har et par ting jeg må få ferdig på jobb i dag, og så vil jeg jo gjerne ha med bilen hjem... Og verkstedet har jo stengt i morra, så årets siste mulighet er i dag. Så får bare holde ut så lenge. Kanskje det hjelper med ? Og forresten: 150 sider
vimse Skrevet 30. desember 2010 #2983 Skrevet 30. desember 2010 Uff, får håpe at formen blir bedre, kjipt å bruke ekstra fridager på å ligge hjemme og være syk Og for 150 sider
Suzy Skrevet 30. desember 2010 #2984 Skrevet 30. desember 2010 Uffa - dårlig form er da virkelig ikke noe stas! Merkelig hvordan det nesten alltid blir sjukdom av et eller annet slag i romjula faktisk. Jeg syns det stadig er noe som går rundt juletider, eller kanskje det bare er noe jeg innbiller meg? Uansett - håpr du føler deg bedre utover dagen. Også får vi tro bilen blir friskmeldt i dag også. Det er noe dritt å måtte greie seg uten!
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2985 Skrevet 30. desember 2010 Formen er ikke det helt store nei... Noe herk! Men som du sier, Suzy, det kommer gjerne noe i romjula. Man har gjerne fri, slapper av, immunforsvaret tar ferie, og så er det gjerne høysesong for noro, ymse virus, forkjølelse og influensa. NOE må man jo da gjerne få... Det viktigste i dag er uansett å få friskmeldt bilen, DET skal bli godt! Venter på telefon... Håper bare alt går greit, og at det ikke dukker opp noe dyrt, tidkrevende vas. Vil ha gliset mitt tilbake! Og så krysser jeg fingrene for at formen blir bedre det neste døgnet. Er jo liksom nyttårsaften i morra...
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2988 Skrevet 30. desember 2010 Bil friskmeldt og klar for henting! Og regninga kom på under 4 lapper, da skal jeg være fornøyd tror jeg Holder meg gående, og tar en liten time av gangen. Litt spent på lunsj i dag, men tror det skal gå greit. Ikke sånn kjempedårlig, bare uggen...
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2010 #2989 Skrevet 30. desember 2010 Skynd deg å skru på radioen nrk p1. De spiller favorittbandet ditt akkurat nå.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2990 Skrevet 30. desember 2010 Skynd deg å skru på radioen nrk p1. De spiller favorittbandet ditt akkurat nå. Meg? Hev meg rundt, men rakk ikke... Godt jeg har alle CD'ene hjemme da, og venter tålmodig på DVD'en fra konserten! Lunsj snart?
Suzy Skrevet 30. desember 2010 #2991 Skrevet 30. desember 2010 Hurra for frisk bil! Jeg skal ut og lete etter ingerfærte jeg nå - trenger noe som kan gjøre magen litt gladere igjen
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2010 #2992 Skrevet 30. desember 2010 Meg? Hev meg rundt, men rakk ikke... Godt jeg har alle CD'ene hjemme da, og venter tålmodig på DVD'en fra konserten! Lunsj snart? Jepp, du ja. De spilte http://www.youtube.com/watch?v=Nm-tQ1DqjwU. Og da tenkte jeg med en gang på deg.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2993 Skrevet 30. desember 2010 Jepp, du ja. De spilte http://www.youtube.com/watch?v=Nm-tQ1DqjwU. Og da tenkte jeg med en gang på deg. Åååå!!! Fiiiine sangen (som har feil navn på Youtube, men det får gå )! The Sun Always Shines On TV er absolutt en av mine favoritter. Spesielt en versjon du finner på Extended Version av Hunting High And Low albumet.. Har en bit av den sangen som ringetone... Og koselig å bli tenkt på da!
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2994 Skrevet 30. desember 2010 Nå er denne på P4 Ikke dumt!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2010 #2995 Skrevet 30. desember 2010 Hei! Så flott at bilen er friskmeldt, og at det ikke ble riktig så dyrt som fryktet! Kjedelig at formen er dårlig da. Du får pleie deg selv godt resten av dagen, så kanskje du er bedre i morgen. God bedring- sendes. Og grattis med 150 sider!!
Roadrunner Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2996 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Da var sofaen inntatt! Ble en bitteliten butikksleng etter jobb i dag, og så hentet jeg ei venninne før vi dro til byen og spiste middag. Skikkelig koselig! Skravlet masse, spist god mat og bare tatt det rolig. Og der skal jeg fortsette Sofasløving videre, CM på tv senere, og så stupe i seng. Og satse på at formen er litt bedre i morra (i alle fall ikke verre), da blir det bra! Bilen er vel hjemme igjen, og jeg får bare spare litt til neste runde (er service og eu-kontroll på vårparten...). Endret 30. desember 2010 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #2998 Skrevet 31. desember 2010 Takk for det gamle! Et riktig godt nytt år ønskes mine kjære KG-venner! Måtte vi få et SUPERT år i 2011! 1
mocci Skrevet 31. desember 2010 #2999 Skrevet 31. desember 2010 Mange takk for det gamle Bippe, kjempekjekt å få en ny KG-venn. Gleder meg til å følge deg videre i tjueelleve!
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2010 #3000 Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTTÅR til deg Måtte 2011 bli like spennende og innholdsrikt som 2010 har vært for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå