Roadrunner Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2881 Skrevet 17. desember 2010 Men nå er det tid for senga En lang og fin dag venter i morra! Sov godt!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #2882 Skrevet 18. desember 2010 God morgen Du er vel ute av døra og på vei til frisøren allerede! Tenker det blir godt å få fikset litt på sveisen. Jeg syns alltid det er så deilig å fornye meg litt, om det så bare er en liten stuss Håper du får en fiiiin lørdag
Roadrunner Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #2883 Skrevet 18. desember 2010 Innom en kjapp tur før jeg skal i dusjen. Nyklippet, nyfarget og riktig så fornøyd! Spent på hvordan det ser ut etter en dusj, når jeg får puslet det til på egenhånd. Fargen som var i håret var ikke spesielt jevn, så nå har jeg både farget etterveksten, samt hatt en minicolor i lengdene = Blodpris... Men men, det føles godt å få ryddet opp litt i pjusket! Litt spent på kvelden, siden det blåser kuling og snør periodevis tett... Ei venninne vurderer sterkt om hun i det hele tatt skal ta turen, og jeg skjønner henne. Selv om det er kjipt... Blir ikke den helt store pyntinga i kveld heller, siden man må kle seg GODT. Jaja, vi SKAL kose oss!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #2884 Skrevet 18. desember 2010 Bilde på FB? Kjedelig at været skal legge en demper på kvelden da, men dere får gjøre det beste ut av det. Når en bor i et land med mye vær, er det ikke alltid man kan pynte seg så mye man skulle ønske. God fornøyelse
Roadrunner Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #2885 Skrevet 18. desember 2010 Skal se hva jeg får til med FB, men tviler på at dere vil se stor forandring egentlig, Håret er fremdeles langt og mørkt, så er nok mer hvordan jeg føler det... Rett og slett! Tok vel 10-15 cm av lenda, men det er jo vanskelig å få frem på bilde når håret er langt i utgangspunktet. Og resten er omtrent som før Ei venninne har meldt avbud, ei er på vei og ei skal vi møte i byen. Har forsøkt å gi bort billetten som blir til overs til et par andre venninner, men de hadde planer. Jaja, har fremdeles troen på at dette blir koselig!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2010 #2886 Skrevet 19. desember 2010 God morgen Håper du hadde en fin lørdagskveld med konsert og jentekveld Ligger an til kosesøndag i dag, håper jeg? Lade opp til siste innspurt før jul God søndag
Roadrunner Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2887 Skrevet 19. desember 2010 :dåne: Hva skal man si? Etter en kveld som i går? Konserten var rett og slett kjempebra! Annerledes, men fantastisk på sin måte. Kosa meg stort! (mer beskrivelse i bloggen...) I dag blir det sløvesøndag ja! Skal vaske litt klær, pusle i heimen og kanskje skuffe litt snø fra verandaen, ellers bare kose meg med sport på tv og pledd i sofaen. 4 arbeidsdager igjen! (egentlig bare 3,5 for lillejulaften går det bort enden av dagen til julelunsj og kos). Herlig!
vimse Skrevet 19. desember 2010 #2888 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har bare to Bare sånn for å erte litt liksom Og så skal jeg bare jobbe én dag i mellomdagene Ha en fortreffelig søndag og kos deg med tv og pledd-det har du fortjent!!
Roadrunner Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2889 Skrevet 19. desember 2010 *ser ikke de få setningene til Vimse innimellom alle linjeskiftene* Prøvde du å si noe, vimse? Tralalalalalala....
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2010 #2892 Skrevet 19. desember 2010 Snart EM-finale nå! Finn fram flagget
Roadrunner Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2894 Skrevet 19. desember 2010 Spennende dette!! Men krysser fingrene for at det har løsnet skikkelig nå, vil ha SEIER!
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2898 Skrevet 20. desember 2010 God morgen! Mandag morgen, kort uke og snart jul! Ingen dum kombinasjon i grunn. er klar til tørste gjester. Ønsker en fin 4.mandag i advent!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2010 #2899 Skrevet 20. desember 2010 God morgen Bare 4 dager nå, ja God mandag til deg, Roadrunner!
Suzy Skrevet 20. desember 2010 #2900 Skrevet 20. desember 2010 God mandag morgen - og fjerde mandag i advent faktisk Kort uke er fint, om man faktisk greier å gjøre dagen så effektiv som man har planer om... Skulle egentlig hatt ei hel arbeidsuke å gjøre sakene på nå, syns jeg, men det ordner seg vel og jula kommer om man er klar eller ei. Ha en fin en!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå