Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #2801 Skrevet 9. desember 2010 Turbofuggel Meeep meeeeep *i beste Bippe-stil* danser litt for fine høstopplevelser Ha en fortsatt fin dag videre, Fuggel'n! Tusen takk, fairy! Mangler i grunn bare litt for at høsten hadde vært HELT perfekt (egentlig har jeg vel ikke hatt tid, så kanskje like greit? Men 2011 kan godt by på og synes jeg...)
fairygirl Skrevet 9. desember 2010 #2802 Skrevet 9. desember 2010 Meeep meeeeep *i beste Bippe-stil* Tusen takk, fairy! Mangler i grunn bare litt for at høsten hadde vært HELT perfekt (egentlig har jeg vel ikke hatt tid, så kanskje like greit? Men 2011 kan godt by på og synes jeg...) Vel, vi feer har jo bekjentskaper her og der og ikke minst har snasne triks på lur Sååå... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//heks.gif' alt=':heks:'> ZAAAAP 2011 Herved er oversendt meeep meeep Fuggel'n i 2011 Så får vi tro det er masse julen 2011!! p.s. så fremt fuggel'n ikke fortsetter i samme virvelvind-stil resten av dette året :dåne: og fikser det helt fint sjøl før julen 2010 er omme
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2010 #2803 Skrevet 10. desember 2010 Goood morning Titter innom for å ønske deg en god tur til København! Håper du koser deg masse, masse
Roadrunner Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #2804 Skrevet 10. desember 2010 (endret) ZAAAAP 2011 Herlig, da krysser jeg fingrene for at ZAAAAP 2011 fungerer! Spørs vel hva jeg selv rekker de siste ukene av året, er jo ikke så mange dagene igjen... Meeeeen hvem vet? :klø: Utrolig praktisk når man kjenner en god fe! Goood morning Titter innom for å ønske deg en god tur til København! Håper du koser deg masse, masse God morgen! Tusen takk for det, Purple! Jeg skal kose meg masse, vær sikker! Litt trøtt her jeg sitter, men nærmest ferdig pakket, og klar for helg! Satser på å dra hjem rundt kl 1330, og få unna siste innspurt før jeg blir hentet kl 15. I'm ready! Endret 10. desember 2010 av Roadrunner
Suzy Skrevet 10. desember 2010 #2805 Skrevet 10. desember 2010 Så spennende med tur!! Håper været blir fint og at det virkelig blir en kosetur av dimensjoner på deg KOOOOOS deg!
mocci Skrevet 10. desember 2010 #2806 Skrevet 10. desember 2010 Kos deg i massevis i Køben! Kanskje du kan la vingene hvile en stund der også.
Roadrunner Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #2807 Skrevet 10. desember 2010 Så spennende med tur!! Håper været blir fint og at det virkelig blir en kosetur av dimensjoner på deg KOOOOOS deg! I will! Været ser litt grumsete ut for morgendagen, mens søndagen skal bli fiiiiin Satser på masse trasking (note to self: printe ut et lite kart...), enorme mengder julestemning og kjempekoselige dager! Snaut 3 timer igjen på jobb (inkl lunsj..). Kos deg i massevis i Køben! Kanskje du kan la vingene hvile en stund der også. Satser på å la vingene få hvile litt ja. SAS får stå for flyingen Og godt å vite at vi skal være til mandag, så det ikke blir styr hjem allerede på søndag
Roadrunner Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #2808 Skrevet 10. desember 2010 Da nærmer det seg skikkelig! Får begynne avlogging og pusling her, så jeg kommer meg ut i høvelig tid. GOD HELG! *får hjem og finne frem mp3-spilleren med a-ha, tror den må være med på tur...*
Suzy Skrevet 13. desember 2010 #2809 Skrevet 13. desember 2010 Håper du har noen supre dager i Køben. Tenker det er skikkelig stemningsfullt og fint der nå. Jeg kunne absolutt tenkt meg ei førjulshelg der en eller annen gang, eller i London kanskje. Håper du shopper til du nesten ramler sammen
fairygirl Skrevet 13. desember 2010 #2810 Skrevet 13. desember 2010 Fuggel + Køben = en eller flere av følgende: Håper du har kooost deg masse og er fornøyd og glad ved hjemkomst!!
Roadrunner Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #2811 Skrevet 13. desember 2010 (endret) I'm home! Litt trøtt og sliten, og veldig fornøyd! Ikke så mye , eller ,men ellers er du nok ikke så langt unna sannheten, fairy! Hatt det helt suverent! Kjempekoselig i Tivoli, koselige julegater, ganske så fint vær (bare litt regn lørdag kveld, ellers finfint!), god mat, koselig selskap og MASSE trasking! Anbefales virkelig! Får man ikke julestemning i den byen der, så får man det aldri! Men shopping? Det er jeg fremdeles ekstremt dårlig til... Sløv kveld nå (etter litt utpakking), og får vel bare stålsette meg til en ny arbeidsuke... Endret 13. desember 2010 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 13. desember 2010 #2812 Skrevet 13. desember 2010 Hei og velkommen hjem Så fint at du hadde en flott tur! Høres ut som du har fått mye ut av helgen, og julestemning i bøtter og spann er ikke feil Kos deg i kveld, og samle krefter til resten av uka
Roadrunner Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #2814 Skrevet 13. desember 2010 Litt har du vel shoppet?? Øhhh.... Tja... En liten ting til nevøen, en liten ting til meg selv (les: tøfler) og en magnet til kjøleskapet. Og kvota til paps Og det var vel det?
mocci Skrevet 14. desember 2010 #2815 Skrevet 14. desember 2010 Øhhh.... Tja... En liten ting til nevøen, en liten ting til meg selv (les: tøfler) og en magnet til kjøleskapet. Og kvota til paps Og det var vel det? Forstår at du ikke har svart belte i shopping.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. desember 2010 #2816 Skrevet 14. desember 2010 God morgen Håper det ikke er helt drepen med tirsdag og jobb igjen, etter en deilig langhelg! Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #2818 Skrevet 14. desember 2010 Litt kaos som møtte meg i morges, men det roet seg heldigvis etter et par timer. Usj, hvorfor skal det alltid være NOE når jeg tar litt velfortjent fri? Ellers er jeg vel enig i at jeg ikke er noen storshopper... Er mye jeg KUNNE kjøpt da, men fornuften (og tregheten?) seiret til slutt. Og ikke stort jeg angrer på at jeg ikke kjøpte heller, så da er det vel ganske fornuftig tenker jeg. Skal få unna siste julegaven her i dag eller i morra tenkte jeg, og så er det bare kos for resten! Digg! Mageknip i dag... Fikk skikkelig vondt i magen på flyet hjem i går, og slet med mageknip i hele går kveld. Henger igjen en del ennå kjennes det ut til, og det kommer noen skikkelige tak innimellom. Auuuu.... Vil ikke ha noe rusk nå! Snart jul jo... Tror treninga dermed utgår i dag (ikke hatt særlig matlyst, ikke overdrevet tiltakslyst), og så får jeg heller prøve å få vasket tøy, ryddet og støvsuget. Det TRENGS! Og kanskje en kjapp tur innom en butikk eller to for å få ordnet denne julegaven til mine besteforeldre. Godt å komme i boks!
Gjest Purple Haze Skrevet 14. desember 2010 #2819 Skrevet 14. desember 2010 Håper ikke du blir syk. De magegreiene som går nå, er hardnakket, virker det som. I hvert fall så er det mye av det på jobb, og jeg hadde sneven av det på fredag. Vil ikke ha noe mer nå altså! Kjedelig med kaos når du kom tilbake på jobb da. Håper alt går seg til ut over i uka Og ellers.....Heia Norge!
Roadrunner Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #2820 Skrevet 14. desember 2010 Heia Norge! Foreløpig er det julesanger på full guffe her og jeg synger med av full hals. Vaskemaskinen er i gang, fellesgangen i blokka er vasket, og nå er det tid for støvsuging og pusling hos meg selv. Får litt besøk til helga, så greit at det er sånn nogenlunde på stell innen da. Magen er ikke helt i vater, men jeg klarer å holde det sånn nogenlunde i sjakk. Ikke noe magesjuk, bare vondt. Hadde som nevnt skikkelig mageknip i går, og i dag føles det mer som om jeg er støl. Nærmest støl i blæra... Underlig. Litt nedenfor navlen... Ei på jobb nevnte at det kanskje var eggløsning, men jeg synes jo det var smått voldsomt (har ikke kjent det slik tidligere... og er ikke kun på ene sida, føles mer på midten, samt ømt å trykke nederst på magen). Jaja! Bedring fra i går, så da er jeg fornøyd! Krysser fingrene for at det ikke er noe basiller (har også hørt at noroviruset herjer, og at det er kraftige saker i år. Flere på jobb går ned for telling, og kommer tilbake og forteller at det er det verste de har vært med på...). Nei, får fortsette her! O Helga natt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå