Roadrunner Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #2761 Skrevet 2. desember 2010 *jeg og* Og så kult med a-ha konsert Jeg kommer til å være med deg i ånden: skulle veldig gjerne vært der!! Husker godt da de slo gjennom, og har vært imponert over hva de gutta har fått til! --- og den beste musikkvideoen jeg noen gang har sett, er den tegneserieanimerte greia til a-ha Gleder meg stort! Nå er treninga unnagjort, og jeg tenkte jeg skulle finne senga. Må jo være opplagt til i morra! Tar deg med i ånden, fairy! Er det ikke en dag som mangler i nedtellingen din????? Eller er det ikke kaffetreffet på søndag du teller ned til? :dåne: Skjønner at du gleder deg ja. :dåne: Har jeg bommet altså? Hvordan kunne jeg klare det? Misse helgas høydepunkt Jeg er visst ikke vel bevart...
Roadrunner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #2764 Skrevet 3. desember 2010 Skal kose meg, jeg LOVER!! Litt blandede følelser, må innrømme det. Gleder meg noe helt enormt, men har en liten klump i halsen som lurer i bakgrunnen. Som MJ lanserte: This is it! Men krysser fingrene for et verdig farvel, en STOR konsert og mange gode minner. Reisefeber...
Roadrunner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #2765 Skrevet 3. desember 2010 Har satt på Spotify laaavt i bakgrunnen her, med sangene som ble spilt på konserten på tirsdag... 1
Sauen Shaun Skrevet 3. desember 2010 #2766 Skrevet 3. desember 2010 God tur! Kos deg masse. Også er det lov til å la tårene trille litt også.
Roadrunner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #2767 Skrevet 3. desember 2010 Tårene kommer til å trille... De truer jo bare jeg tenker på det... Blir nok en følelsesmessig berg-og-dalbane i helga, rett og slett! Er ikke heeeelt tilstede på jobb i dag...
fairygirl Skrevet 3. desember 2010 #2769 Skrevet 3. desember 2010 Kooooooos deeeeeeeeeeg, RR!!! *er med RR, som usynlig fe*
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2010 #2770 Skrevet 3. desember 2010 God helg, god tur og ha en fantastisk konsertopplevelse!
Roadrunner Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #2771 Skrevet 3. desember 2010 Vel fremme og koser oss hos vennepar. Har sneket meg til litt trådløst nett og da er alt bare velstand Senga nå,en lang dag venter imorra
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2773 Skrevet 6. desember 2010 God morgen! Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg beskrive opplevelsen i helga? Hvordan sette ord på noe som fremdeles gir en følelse av antiklimaks? Jeg snakker selvfølgelig om møtet med Suzy og Skravla på søndagen. Klarer rett og slett ikke sette ord på det, ord blir fattige... Nei, altså... Konserten på lørdag. Jeg har virkelig ikke helt funnet de riktige ordene ennå. FANTASTISK er liksom ikke helt dekkende... Uansett hvor stort jeg skriver det. Men det var virkelig fantastisk/fabelaktig/ubeskrivelig/(sett-inn-det-som-passer)!!! ÅÅååååååå!!!!! Først en drøy times venting i 14 minusgrader. KALDT! Men så inderlig verdt det! Så inn foran scenen for å finne plassene (ble stående riktig så greit, ikke helt foran, men mer enn bra nok!). Nye 2 timers venting... Pratet litt med folkene rundt, kjente hvordan en lett hodepine la seg i bakhodet (definisjonen på spenningshodepine? ), og en vond klump i magen begynte å vokse seg større. Og så.... ... braket det løs med "The sun always shines on TV". Og det var bra - virkelig BRA! Tror det må være en av de beste konsertene når man ser på vokalprestasjon, lydmix og bilde/lys-show på storskjerm. ALT egentlig... Det fortsatte i en lang hitparade, jeg måtte tørke et par tårer og svelge klumpen i halsen. Jeg sang til stemmen brast, jeg hoppet, klappet og stod innimellom helt stille. Bare nøt... Men "all good things come to an end". Og plutselig var det slutt. Fyrverkeriet hadde gitt seg, konfettien lagt seg, og lyset kom på. Var helt tom jeg... Og føler meg faktisk litt tom fremdeles... Har sett flere klipp på nrk.no, lest omtale hos VG, Aftenposten og Dagbladet, samt flere blogger/omtaler andre steder. Og fremdeles ligger klumpen i halsen og truer... Det var bare helt RÅTT rett og slett. Tenk å få oppleve noe sånt da! I ettermiddag blir det gjennomgang av bilder tenker jeg... "...wave goodbye, wave goodbye...."
mocci Skrevet 6. desember 2010 #2774 Skrevet 6. desember 2010 Ååå det hørtes jo helt ubeskrivelig fantastisk ut!! :rødme: Håper virkelig denne konserten kommer på DVD.
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2775 Skrevet 6. desember 2010 Ååå det hørtes jo helt ubeskrivelig fantastisk ut!! :rødme: Håper virkelig denne konserten kommer på DVD. Det VAR ubeskrivelig fantastisk... Virkelig! Og sitat fra a-ha.com: "a-ha’s final concert on December 4 will be filmed for release on a live DVD."
Suzy Skrevet 6. desember 2010 #2776 Skrevet 6. desember 2010 Gosd morgen i sør! Jeg var helt sikker på at det var det å treffe oss du snakket om jeg altså .... ehm, not Veldig trivelig å treffes og skravles i går og tiden gikk jo så fort så fort! Jeg holdt meg våken til halv åtte og da bikket jeg i seng og sov tvers gjennom til seks i dag. Nå er jeg våken nå Kan det forresten være sånn at fuglen kanskje ønsker seg den dvd'n til jul?
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2777 Skrevet 6. desember 2010 Kjempekoselig i går! Men tida gikk jo altfor fort :dåne: Sånn er det når man er heldig fuggel og får treffe herlige KG-snupper! Drøye 14 timer med søvn høres deilig ut! Wish it was me! Jeg var ikke hjemme før nærmere 20:30 i går, og kantet til slutt i seng, helt gåen. Litt vrak i morges også, må innrømme det... Hadde det ikke vært for at jeg tviler på at DVD'en kommer FØR jul, så hadde den stått øverst på ønskelista. Definitivt! Men spørs nok om jeg ikke må smøre meg med tålmodighet til over nyåret... Så blir det en a-ha opplevelse i 2011 også Skal man gjøre noe på jobb en mandag som dette? :klø:
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2010 #2778 Skrevet 6. desember 2010 Næsj, det er vel ingen som forventer at du skal gjøre noe på jobb i dag.
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2779 Skrevet 6. desember 2010 Det var godt å høre, Sauen... Har fått gjort LITT da (blant annet hatt en hyggelig prat med prosjektlederen... ), og når nærmer det seg jo lunsj plutselig! Føler meg konsertskrullete her jeg sitter...
Roadrunner Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2780 Skrevet 6. desember 2010 Snart tid for å komme seg hjemover Tror jeg skal ta en snartur innom et par butikker og ordne siste rest på en julegave, før jeg stikker hjem til sofaen. Burde nok lest litt pensum i dag, men noe sier meg at det kanskje blir mer youtube, blogg, FB etc? Aller helst skulle jeg kanskje vært ute med kameraet i dette NYDELIGE landskapet? Bare så synd sola går ned før jeg egentlig kommer i hakk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå