Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God mandagmorgen :kaffekopp:

Håper dagen blir bra, og at du klarer deg uten smertestillende :) Litt uvanlig med så mye snø på din kant av landet, men litt koselig er det vel?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig koselig med litt snø og minusgrader :)

Har jo hatt ganske store snømengder de siste årene, men da har snøen gjerne ventet til over nyttår før den har lagt seg. Er uvant tidlig med såpass med snø og minusgrader. Blir dette liggende, så er det en lang vinter i vente! :sukk:

Foreløpig smertestillende-fri, men det ligger litt i grenseland kjenner jeg. Men so far - so good! Gleder meg til spinning i ettermiddag :nigo:

:kaffekopp:

Skrevet

*oppdatert* Håper spinningen var bra? Jeg kommer akkurat fra en steptime. Deilig!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper T-dagen blir fin, og at du ikke er sånn fryktelig T-dagstrøtt :klem:

Skrevet

God morgen!

Spinninga var veldig bra i går, moro å prøve nytt treningssenter, ny instruktør og ny sykkel. Forandring fryder! :hoppe: Så satser jeg på at det er godt å komme "hjem" igjen til "riktig" treningssenter i ettermiddag. :nigo:

Litt vrak da klokka ringte i morges, men etter noen minutter hadde jeg ressonert meg frem til riktig ukedag og var sånn nogenlunde klar for å forlate dyna (iiiiiskaldt soverom og varmt under dyna - da sitter det LANGT inne å stikke skrotten utenfor dynekanten!). Treningsbag'en ligger klar i bilen, og jeg har kommet i gang med arbeidsdagen.

Nærmer seg helg igjen, og kjenner jeg både gleder meg og gruer meg. Det er tid for den aller siste konserten... :trist: Er veldig glad for at jeg får være der og oppleve det, men liker ikke helt tanken på at det er den aller siste... Hva skal jeg nå gjøre? :sukk: Heldigvis lever musikken videre, men det er noe spesielt med live-opplevelser altså...

:romeo::kaffekopp::romeo:

Skrevet

Regner med konserten blir en vemodig vakker opplevelse. Skjønner godt at det er trist å tenke på at det er siste konserten. :kose:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Skjønner de blandede følelsene i forbindelse med den siste konserten. Flott å få det med seg, men vemodig at det er den siste. Godt du kan høre på de så mye du orker i din egen stue, selv om det ikke blir det samme :)

Ha en fortsatt fin tirsdag :)

Skrevet

Vemodig med siste konsert ja, men du får hente frem alle de gode minnene fra tidligere konserter når savnet melder seg. :klemmer:

Skrevet

God formiddag! :kaffekopp:

Bare tre dager igjen nå. :klemmer:

Skrevet

Tjobing!

Litt sent ute med KG i dag gitt...

Morgenen har vært småtravel, men ikke for hektisk. Bare jevnt og trutt!

Fra det blide sør kan det nevnes at det for øyeblikket noteres 12 blå, strålende sol, 5-10 cm hvitt på bakkenivå og skikkelig vinterstemning! Litt i kaldeste laget kanskje, men jeg har både merinoull og fleece, så fryser ikke foreløpig (okei, så sitter jeg inne også...).

Ellers begynner konsertfeberen virkelig å melde seg, merker det river og sliter litt i konsert-tankene om dagen. Den første ekstrakonserten var i går, i dag er det boksignering hos Tanum i Oslo :trist: og torsdag, fredag og lørdag er det konserter. Jeg bor for langt unna!!! :sukk: Skulle gjerne hatt signert bok, vært på alle konsertene, og truffet masse fans! Men... Ååååååååhhhh!!!! *måtte bare få det ut*

:kaffekopp: i bøtter og spann...

Skrevet

God formiddag! :kaffekopp:

Bare tre dager igjen nå. :klemmer:

Jepp! :hoppe:

Og kanskje på tide å snu trenden her, ikke tenke på alt man går glipp av, men istedet tenke på alt man får oppleve! Gleder meg til lørdag! :hoppe: Og de har lovet konserten på DVD, det er en STOR trøst!

:klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nedtelling på gang, skjønner jeg. Tenker det blir en knall konsert om bare 3 små dager! Og dvd med konserter må jo være høyt på ønskelista di :)

Skrevet

Her er det skikkelig nedtelling på gang!

Begynner for alvor å gå opp for meg nå, og det er en solid mix av sommerfugler i magen og klump i halsen... Har brukt litt tid på nettet i kveld, lest et par anmeldelser av konserten i går, sett på bilder og ladet opp. NRK hadde et innslag fra boksigneringen i dag (og etter å ha sett det innslaget, så er det HELT greit at jeg ikke var der... Himmel for et kaos! :dåne: )og jeg har slappet av med a-ha på Spotify. Kort sagt: Jeg GLEDER meg!

Blir et par vakum-dager her nå tror jeg...

Skrevet

God morgen!

Torsdag, 2 dager igjen, jeg holdt på å forsove meg i dag, og jeg har ENDELIG funnet sånne skinnarbånd som jeg kunne tenke meg. Tror jeg... Snappet opp et tips om denne nettbutikken, og det spørs om det ikke blir lagt inn en liten ordre her gitt (mannfolk-side? I don't care...). Litt sent da... Men jeg kan jo gå med skinnarmbånd etter helga også? Wish I found this earlier! :sjenert:

Ellers klar for spinning i dag, og pakking. :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tenk, bare 2 dager. Tror det blir litt av en opplevelse! Og jeg tenkte på deg da jeg så innslaget på nyhetene i går med boksignering og utstilling :)

Fine armbånd forresten, og klart du kan bruke de etter helga også :)

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Armbånd er bestilt :sjenert: Og de er sendt, så jeg må nok en kjapp tur innom leiligheten i morra før jeg reiser, for å se om det ligger noe i postkassa. Bare sånn for sikkerhets skyld.. :ler:

Billetter er funnet frem (ligger allerede i veska), kamera (det nye kompaktkameraet :nigo: ) ligger til lading, og min kjære a-ha t-skjorte ligger i bag'en. I'm ready! :ler:

Ellers alt bra med jenta, litt trøtt og litt småfrossen. Skal bli godt med en treningsøkt snart, få varmen og få svettet litt.

Magen har slått til med en skikkelig kort mensen-økt igjen, drøye 3 døgn. Klager ikke jeg altså! Og klarte meg uten smertestillende denne gangen også, kryss i taket! Måtte det bare fortsette i samme sporet om drøye 3 uker...

:kaffekopp:

:veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp::veslejenta:

*holder fuggel'n med selskap*

Skrevet

Koselig med selskap i :veslejenta: , Sauen! :hoppe:

Fått på meg treningstøyet, og nå skal jeg snart legge ivei. :trene:

Skrevet

*jeg og* :kaffekopp::veslejenta:

Og så kult med a-ha konsert :hoppe: Jeg kommer til å være med deg i ånden: skulle veldig gjerne vært der!! Husker godt da de slo gjennom, og har vært imponert over hva de gutta har fått til! --- og den beste musikkvideoen jeg noen gang har sett, er den tegneserieanimerte greia til a-ha :danser:

Skrevet

Er det ikke en dag som mangler i nedtellingen din????? Eller er det ikke kaffetreffet på søndag du teller ned til? :dåne:

Skjønner at du gleder deg ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...