Gjest Purple Haze Skrevet 23. november 2010 #2701 Skrevet 23. november 2010 Hei Rakk ikke innom for å si hei i dag tidlig, så da tar jeg det igjen nå. Og hjelper RR med å lage litt liv i oppgangen Ha en fin tirsdagskveld
Roadrunner Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2702 Skrevet 23. november 2010 Supert med litt liv, PH! 1 time spinning unnagjort, middagen inntatt og nå skal jeg da mobilisere til litt lesing... Får vel bare hive meg rundt, så er det gjort Vaskemaskinen er allerede i gang, så må ta litt etterpå også Men godt for alt som blir gjort!
Roadrunner Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2703 Skrevet 23. november 2010 Har vært flink og lest litt, repetert temaet kjapt, og bestod tilhørende test Fornøyd ja! Stadig et lite skritt videre, det blir forhåpentligvis resultater av slikt til slutt! Men nå får jeg vel gjøre litt Så får det bli mer huslige sysler i morra
Kanei Skrevet 23. november 2010 #2704 Skrevet 23. november 2010 Hei RR! Høres ut som du har fått ladet batteriene i helga, etter en hektisk høst ? Tips om hvor du finner venninner med spa-spanderende mødre mottas med takk ! Flink du er med lesinga ! til deg
Roadrunner Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2705 Skrevet 24. november 2010 God morgen! Kanei! Så koselig å se deg innom! Går det bra med deg? Tenker på deg vettu... Fikk ladet batteriene godt i helga, var deilig! Resten av året blir også hektisk, så godt med en skikkelig pause fra hverdagen. Men prosessen med å finne venninne med spa-spanderende mor er en relativt krevende sak Men kan jeg, kan andre! Ble litt sent i går, og kjenner jeg er trøtt i dag... Men vi er i det minste halvveis!
Gjest Purple Haze Skrevet 24. november 2010 #2706 Skrevet 24. november 2010 Hei Titter innom i dag også. Rekker visst aldri morgenhilsen lenger, men bedre sent enn aldri! Ha en fin onsdag
Roadrunner Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2707 Skrevet 24. november 2010 Koselig du vimser innom uansett synes jeg Nå skal jeg bare få pakket meg sammen her, og komme meg hjemover. Har fremdeles en plan om å få gjort rent i dag! *optimist*
Supramundane Skrevet 24. november 2010 #2708 Skrevet 24. november 2010 Skulketrollet står frem på KG. Nå har jeg oppdatert meg litt, og er back in business! 1
Roadrunner Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2709 Skrevet 24. november 2010 Koooooselig å se deg her igjen, Supra! Går det bra med deg? Jeg er godt i gang med rengjøring, og nærmer meg ferdig på badet. Utrolig godt å få det gjort! Har lagt på alle fire og skurt gulvet, tømt filteret i vaskemaskinen og forsøkt å ta så mye som mulig av kaninene under varmtvannsberederen. Det kommer seg! Filteret i vaskemaskinen var forøvrig helt tomt, så der laget jeg bare ekstra jobb til meg selv (masse vannsøl). Men kjekt å få sjekket det uansett Litt "rygg-pause" nå, og så skal jeg hive meg rundt igjen... Kanskje få tatt soverommet også i dag? Ikke så mye der inne heldigvis Nevnte jeg at Spotify underholder med julemusikk mens jeg gjør rent?
Roadrunner Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2710 Skrevet 24. november 2010 Da her hoftepartiet oppbrukt for i dag... Har en isijas som ikke er helt fornøyd med utagerende rengjøringsaktiviteter, og som gjerne protesterer ganske kraftig etterhvert. Så må nok innse at det ikke blir gjort så skrekkelig mye mer i dag. Men skal småpusle litt, med litt klesvask etc. Uansett, her er ettermiddagens skryteliste: - vasket badegulvet med håndmakt - sjekket filteret på vaskemaskinen - vasket varmvannsberederen (også så mye som mulig under...) - skrubben dusjen - vasket grundig resten av badet (inkl et par vegger) - vasket gulvlister og gulv på soverommet (også dratt frem senga for å komme bedre til) - vasket nattbord, vinduskarmer etc på soverommet - vasket gulvet og gulvlister i "lillegangen" med håndmakt - dratt frem kommoden i lillegangen, vasket bak/rundt - pusset speil - pusset lysestaker på kommoden - startet vaskemaskinen med kokvask - tatt ned kurvene i dusjen (sugekopp-fester) og vasket disse - inntatt Riktig så fornøyd i grunnen! Hovedgangen, stue og kjøkken gjenstår, men det får nok bli i helga tenker jeg...
Roadrunner Skrevet 25. november 2010 Forfatter #2711 Skrevet 25. november 2010 God morgen! Litt T-dag i dag, men absolutt overkommelig. Men veldig godt at det er fredag i morgen! Satser på en aldri så liten treningsøkt i kveld (90 min intervallspinn), og ellers en ganske rolig ettermiddag. Og så vurderer jeg faktisk å avlyse maratonspinninga på lørdagen, og heller bli ferdig i heimen i helga, samt gjerne få kjøpt litt julegaver. Men får gruble litt først! Tid for møte nå kl 08, og så går vel timene unna igjen tenker jeg. Hadde ikke gjort noe med en litt rolig dag, så satser på at det ikke blir helt texas. til morgenfugler og andre koselige gjester!
mocci Skrevet 25. november 2010 #2712 Skrevet 25. november 2010 Mårnings Bippe! Så flink husmor du er!
Roadrunner Skrevet 25. november 2010 Forfatter #2713 Skrevet 25. november 2010 Mornings mocci! Ingen grunn til bekymring, humoraktivitetene er nok sterkt forbigående, og bare et akutt lite blaff Ingen fare for at det blir en permanent sak... Men når jeg først går i gang, så gjør jeg det gjerne skikkelig. Og det trengs jo... Guri - det er jo snart bare ei uke til siste a-ha konserten! Hvordan er det mulig? Er jo over et år siden jeg bestilte billetter, kan da ikke ha gått SÅ fort? :dåne: Skulle gjerne vært på de 3 konsertene forut for 4.des også, men får vel være måte på økonomisk galskap før jul Og har jo et par venninner jeg må ta hensyn til også... Mer
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2010 #2714 Skrevet 25. november 2010 Enda en a-hakonsert? Du er en ekte blodfan altså Håper du får en fin kveld
vimse Skrevet 25. november 2010 #2715 Skrevet 25. november 2010 Skal si du er flink i heimen, det er mer enn jeg kan si om meg selv, i morgen kommer jeg hjem fra jobb til rent hus :fniser: Jaja, litt luksus må man(nen) unne seg(meg) Koser deg vel på spinning du snart, gale jenta
Roadrunner Skrevet 25. november 2010 Forfatter #2716 Skrevet 25. november 2010 Da var torsdagens spinningøkt unnagjort! Vikarinstruktør i dag, og mye håpløs musikk, men jeg fikk da svettet godt allikevel. Fikk kjøpt et par nye treningsbukser i ettermiddag (en polstret sykkelbukse og en vanlig 3/4 tights), og sykkelbuksa (også 3/4 lang) er herved innviet Byttet sengetøy før jeg dro på trening, så nå skal det bli godt å legge seg! En a-ha konsert til? Klart det, PH! Men det er ettersigende den aller siste de skal holde, så det blir vel en ganske blandet opplevelse. Og aner meg at det blir ørten hysteriske blodfan Ikke meg altså.... Kan også skyte inn til slutt at jeg hadde en koselig prat med prosjektlederen i dag... Men ingen peil når han evt dukker opp igjen (om han gjør), så holder det på et rolig nivå Men en bitteliten sommerfugl gjør jo ingenting! Uansett komplisert, så ligger lavt altså... Sov godt!
Roadrunner Skrevet 26. november 2010 Forfatter #2717 Skrevet 26. november 2010 God morgen! FREDAG! Litt trøtt i dag, men sovet godt i natt (bare blitt litt sent et par dager denne uka..). Usikker på om jeg skal gjennomføre maratonspinninga i morra, eller om jeg skal bruke kreftene i heimen eller på julegaveshopping. Alle disse valgene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå