Skravla Skrevet 11. november 2010 #2601 Skrevet 11. november 2010 Herlige fuggel'n. Ikke greit med på jobben. Noen ganger savner jeg det da....
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2603 Skrevet 11. november 2010 Trent, og sliten. Måtte faktisk kaste inn håndkleet før timen var over i dag, var helt gåen. Aner meg at det er lange arbeidsdager som begynner å sette sitt preg på skrotten, så nå skal det bli inderlig godt med helg! Snart finne senga tror jeg...
Skravla Skrevet 11. november 2010 #2604 Skrevet 11. november 2010 Og for en helg....... *mørkegrønn* Men jeg skal på to konserter, så jeg klager ikke. Sov godt, fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2605 Skrevet 11. november 2010 Og for en helg....... *mørkegrønn* Men jeg skal på to konserter, så jeg klager ikke. Sov godt, fuggel'n. Er nok litt tidlig for grønnfargen, det er ennå ei uke igjen Men da! *ler* Har ikke fått snakka med venninna på ei stund da, så litt usikke på hvordan vi ligger ann med behandlingene... Hmmm... Kanskje ringe henne i morra? :klø: Nei, tannpuss og senga! Sove godt!
Skravla Skrevet 11. november 2010 #2606 Skrevet 11. november 2010 Aha... men neste helg er jeg i Bergen og koser meg.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2010 #2607 Skrevet 12. november 2010 God morgen Håper du kommer deg greit gjennom dagen, og får en avslappende helg. Husk å ta vare på deg selv oppi alt stresset
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2608 Skrevet 12. november 2010 God morgen birdy Jeg holder med Purple og håper du slapper av litt i helga, så du får tatt deg inn igjen. Det er ikke bra å stresse så fælt... Og litt virtuell i tilfelle du er npoe i nærheten av like trøtt som meg i dag
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2609 Skrevet 12. november 2010 God morgen! *slurp* trengs i dag! Overdriver ikke når jeg sier at det gjorde fysisk vondt da klokka ringte i morges. Ville bare bli i senga, sove mer, høre på regnet utenfor (det bøtter ned ) og ikke stå opp i det hele tatt. Men jeg klarte til slutt å forlate dyna (ekstremt motvillig), og har kommet meg på jobb. Håper vi skal få litt gjennombrudd i jobbprosjektet i dag, sånn at alt er klart til mandagen. Vi har en liten backupplan sånn i tilfellet ting går litt skeis i dag, og det blir uansett IKKE jobbing i helga. Prosjektet er jo i gang, men en modul jeg er involvert i, skal igang til mandag (litt delprosjekt). Helga håper jeg blir passe rolig. Skal som nevnt en tur til mine foreldre, og vet de har besøk av et vennepar i helga (som jeg også kjenner relativt godt). Så heeeelt rolig blir det ikke, men jeg skal nok få mine timer på sofaen... I morra skal jeg besøke en kamerat, og søndagen skal jeg bare slappe av. Det er i alle fall planen... Det rare er i grunn at jeg ikke føler jeg har stresset enormt det siste, det har bare gått i ett. Men kan jo være kroppen stresser mer enn jeg føler... Mer og ønske om en fiiin FREDAG!!
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2610 Skrevet 12. november 2010 Det kan være nok at det går i ett, vet du. Når du ikke rekker å slappe skikkelig av mellom slagene så er det nok til å gjøre deg sliten.
mocci Skrevet 12. november 2010 #2611 Skrevet 12. november 2010 I tillegg har jeg da blitt skikkelig mobbet her i dag Det har seg nemlig slik at prosjektlederen for dette prosjektet egentlig er ganske kjekk (jepp, han som var med meg på spinning for et par dager siden...). Og det har jo et par stykker på jobb fått med seg, og funnet ut at det må være perfekt å spleise oss to! Han er 10 år eldre enn meg, skilt, 2 barn og bor på andre sida av landet Hvorfor gjøre ting enkelt når man kan gjøre det komplisert? Uansett, etter at han hadde gått for dagen, så begynte et par av mine (hyggelige?) kollegaer med riktig så festlig mobbing. Joda, jeg ser at han er kjekk jeg også, men jeg har ikke heeelt tenkt DE tankene om fyren Men så klarer jeg jo selvfølgelig å rødme etterhvert da, og da tar det jo helt av. Fader altså! Men morsomt da, og jeg var helt med på spøken. Men skal jo se fyren i øynene til mandag igjen da, kan jo bli interessant (med 4 fnisende kollegaer rundt.. :dåne: ). Herregud! Endelig litt action her! Kjekt å ha noe deilig å hvile øynene på. Skulle bare ønske det kunne føre til noe mer enn bare se men ikke røre.
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2612 Skrevet 12. november 2010 Det kan være nok at det går i ett, vet du. Når du ikke rekker å slappe skikkelig av mellom slagene så er det nok til å gjøre deg sliten. Jepp, kjenner litt på det ja... Merket det spesielt godt på spinninga i går, plutselig var det tomt. Fungerte ganske bra første timen, men 10 min senere kunne jeg bare pakke sammen. Jaja, fikk da trent litt i det minste! Men jeg har ingen planer om å trene etter jobb i dag før jeg drar avsted, er redd det bare ville blitt en ekstra stress-faktor. Så nå drar jeg heller hjem etter jobb, pakker og surrer litt og kommer meg avsted. Tror det er fornuftig Dere er nå omtenksomme da.. Endelig litt action her! Kjekt å ha noe deilig å hvile øynene på. Skulle bare ønske det kunne føre til noe mer enn bare se men ikke røre. Nei, mocci, det er IKKE action her Det er ingenting, og det skal ikke bli noenting. Så enkelt er det! Og sånne som meg må bare få hele greiene ut av systemet før det kommer inn (mobbingen i går gjorde jo sitt til at det ble satt igang en liten tankeprosess som ikke skulle dukket opp. Men det ER ingenting, og det BLIR ingenting. Bare litt sjarm i hverdagen ). Men er lov å snoke litt på FB-profil? <--- tar seg sammen
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2613 Skrevet 12. november 2010 Snok! Flørt! Smil og nyt! (og klin gjerne litt også - det har du bare godt av )
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2614 Skrevet 12. november 2010 Snok - CHECK Flørt - Er skrekkelig dårlig på sånt... Klin - :dåne: Erru gæ'ærn?
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2615 Skrevet 12. november 2010 Trust me - klin er suuupert for slitne fugler
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2616 Skrevet 12. november 2010 Trust me - klin er suuupert for slitne fugler Skulle gjerne testet "hypotesen" din... Men ikke mye muligheter i disse trakter på en fredag Så da får vel sliten fuggel bare synes synd på seg selv, og ta det som det kommer....
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2617 Skrevet 12. november 2010 Tror ikke på at du syns mye synd på deg sjøl altså Men litt klin skulle du definitivt hatt
Skravla Skrevet 12. november 2010 #2618 Skrevet 12. november 2010 Veldig enig med Suzy altså - litt i krokene er bare deilig....
Roadrunner Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2619 Skrevet 12. november 2010 Prosjektlederen er vel hjemme i sin egen by, så krokene her er HELT uskyldige Og tempoet har vært høyt så langt i dag, og jeg sliter litt med å lande. Løpt hit og dit, og føler meg nesten som en liten virvelvind Nå har jeg funnet stolen min et øyeblikk igjen, og prøver å få unna litt saker som har kommet inn på e-post. I dag er det virkelig dagen hvor Fuggel'n gjør ting hun ikke kan Humøret er heldigvis stort sett bra.. Måtte beklage meg overfor en kollega da, er redd jeg ble litt brysk der et øyeblikk. Men han tok det fint, og hadde stor forståelse for at det gikk ei kule varmt innimellom. Så da er jeg fornøyd, og kan senke samvittighetsskuldrene. Noen som sa ? Jeg er klar!
Suzy Skrevet 12. november 2010 #2620 Skrevet 12. november 2010 Jeg skal i veffal i dag! Det er såå sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå