Roadrunner Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2561 Skrevet 8. november 2010 God morgen! I'm back at work! Sovet godt i natt, føler meg foreløpig våken og klar for ny dag. Er THE day i dag, så aner meg at det blir litt armer og bein. Men sånt kan jo være litt artig også da, kan det ikke? Høyt tempo, ting som fungerer, nye utfordringer ++ Vi tar det som det kommer! Håper det roer seg mot helga, sånn at jeg får en skikkelig fri-helg, men før den tid regner jeg med at det blir litt texas. Våken i alle fall! :kaffekopp:
mocci Skrevet 8. november 2010 #2562 Skrevet 8. november 2010 Godt å høre at jobbehelga ikke har tatt helt luven fra deg. Håper det ikke blir altfor hektisk idag da.
Suzy Skrevet 8. november 2010 #2563 Skrevet 8. november 2010 Håper dagen blir veldig bra og oppstart går som det skal. Høres veldig slitsomt ut å jobbe på en søndag. Da blir igrunnen uka veldig lang... Du har ikke mulighet til å ta en hjemmekontordag fredag eller noe da? Forresten veldig givende og godt å være sammen med familien. Etterhvert som man blir eldre så setter man mer og mer pris på de som kjenner en best og som alltid er der - i allefall gjør jeg det.
Roadrunner Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2564 Skrevet 8. november 2010 Godt å høre at jobbehelga ikke har tatt helt luven fra deg. Håper det ikke blir altfor hektisk idag da. Foreløpig går det bra Og timene har gått unna synes jeg! Plutselig var det lunsj jo! :dåne: Håper dagen blir veldig bra og oppstart går som det skal. Høres veldig slitsomt ut å jobbe på en søndag. Da blir igrunnen uka veldig lang... Du har ikke mulighet til å ta en hjemmekontordag fredag eller noe da? Forresten veldig givende og godt å være sammen med familien. Etterhvert som man blir eldre så setter man mer og mer pris på de som kjenner en best og som alltid er der - i allefall gjør jeg det. Oppstart ser ut til å ha gått riktig så bra (egentlig over all forventning), men vi tar fremdeles en time av gangen. Tør ikke juble villt og hemningsløst riktig ennå Hjemmekontor er nok en mulighet etterhvert, men er ofte mest hensiktsmessig at jeg er på huset for å få tatt unna litt, spesielt nå som det er litt "armer og bein". Men helt greit det i grunn... Får heller se om jeg ikke kan få gått tidlig fra jobb på fredagen eller ta en halv dag hjemmekontor etterhvert. Skal i grunn være glad bare det blir normale arbeidsdager og litt forutsigbarhet her igjen. Sånn at jeg kan planlegge litt trening og slikt Men håper jeg får til litt spinning i morra! I dag får det bli knekkebrødbaking og klesvask...
Gjest wild bird Skrevet 8. november 2010 #2565 Skrevet 8. november 2010 Oi, ser det er travle tider på jobb! Håper du husker på å ta pustepauser i blant og tar vare på deg selv. Også hadde det vel vært godt med litt fritid til andre ting også
Roadrunner Skrevet 9. november 2010 Forfatter #2566 Skrevet 9. november 2010 God morgen! Se der var PH tilbake! Nice! Fikk en rolig ettermiddag i går, uten jobb. Deilig! Fikk handlet litt, bakt knekkebrød, vasket klær, puslet litt i leiligheten og slappet av på sofaen. Gjorde godt! Men det var visst ikke til å unngå at jeg er vrak i dag... Måtte ha tre forsøk før jeg klarte å forlate dyna, med det resultat at jeg fikk litt dårligere tid enn vanlig i morges. Lærer visst aldri? Men jeg har da kommet meg på jobb, og er så smått i gang med dagens gjøremål. Og treningstøyet ligger klar i bilen! Så nå krysser jeg fingrene for at det blir en rolig ettermiddag jobbmessig, og at jeg får en skikkelig treningsøkt igjen. Det trengs! Burde egentlig kommet igang med litt styrketrening igjen også, er lenge siden sist.. :kaffekopp: kaffekopp: :kaffekopp:
vimse Skrevet 9. november 2010 #2567 Skrevet 9. november 2010 Uff, ikke snakk om trening Altså, jeg er VELDIG flink til å ut og gå turer med bikkjene, men styrke og sånt Jeg har kjøpt meg ball da, så jeg skal i gang, jeg må bare få noen til å ordne luft i den for meg først
Suzy Skrevet 9. november 2010 #2568 Skrevet 9. november 2010 God morgen RR! Tenkte på deg en dag her - lurer på om det var i A-magasinet jeg leste at myten om blåmandagen er helt feil - det er nemlig tirsdag som folk føler seg mest nede på. Du har med andre ord rett i ditt t-dagshat Men flinka som kommer seg på trening - og ja, styrke er veldig lurt - det er jo mer muskler man vil ha vettu Serverer:
Roadrunner Skrevet 9. november 2010 Forfatter #2569 Skrevet 9. november 2010 Uff, ikke snakk om trening Altså, jeg er VELDIG flink til å ut og gå turer med bikkjene, men styrke og sånt Jeg har kjøpt meg ball da, så jeg skal i gang, jeg må bare få noen til å ordne luft i den for meg først Er det fitnessball du har kjøpt? Den er genial med tanke på core-trening (mage-rygg). Har en hjemme jeg også, og burde absolutt bli flinkere til å bruke den. Har ikke hatt særlig motivasjon for styrketrening i høst, men vet jo at jeg burde... Til neste år kanskje? *kremt* God morgen RR! Tenkte på deg en dag her - lurer på om det var i A-magasinet jeg leste at myten om blåmandagen er helt feil - det er nemlig tirsdag som folk føler seg mest nede på. Du har med andre ord rett i ditt t-dagshat Men flinka som kommer seg på trening - og ja, styrke er veldig lurt - det er jo mer muskler man vil ha vettu Serverer: "T-dags hatet" mitt er et resultat av flere års erfaring og forskning... At resten av samfunnet etterhvert innser det samme, skulle vel bare mangle? Satser virkelig på trening i dag (utholdenhets-spinning), det trengs! Men styrke... *kremt* Får komme tilbake til den biten...
vimse Skrevet 9. november 2010 #2570 Skrevet 9. november 2010 Ja det er sånn en ball. Jeg må gjøre noe med mage/rygg, men så har jeg en del begrensninger ifht. ryggen da, så jeg får prøve meg litt frem. Har litt opplegg fra rett etter ryggstyret, så jeg kan sikkert avansere det litt nå Du får bare sette i gang du også, så får vi bli noen superballbrukere
Roadrunner Skrevet 9. november 2010 Forfatter #2571 Skrevet 9. november 2010 Ja det er sånn en ball. Jeg må gjøre noe med mage/rygg, men så har jeg en del begrensninger ifht. ryggen da, så jeg får prøve meg litt frem. Har litt opplegg fra rett etter ryggstyret, så jeg kan sikkert avansere det litt nå Du får bare sette i gang du også, så får vi bli noen superballbrukere Min er i det minste ferdig pumpet og full av luft Var forresten en treningsøkt i seg selv å skulle få luft i den (med en liten "badering-pumpe" som fulgte med). Og hele leiligheten luktet badeleke-gummi Men det går over! Nå ligger den og tar plass i leiligheten, og jeg må bare være flinkere til å sitte litt på den. Er jo så enkelt.... Egentlig...
vimse Skrevet 9. november 2010 #2572 Skrevet 9. november 2010 (endret) Hvordan ser tutten på pumpa ut? Jeg kjøpte min ball brukt og det fulgte ikke med pumpe. Det er min unnskyldning Endret 9. november 2010 av vimse
Roadrunner Skrevet 9. november 2010 Forfatter #2573 Skrevet 9. november 2010 Hvordan ser tutten på pumpa ut? Jeg kjøpte min ball brukt og det fulgte ikke med pumpe. Det er min unnskyldning HER ser du bilde av tilsvarende pumpe som den som fulgte med min ball "Pump-deg-ihjel"-pumpe Men den fungerte den altså Er sånn vanlig badeleke-tutt (ergo får du sikkert en billig pumpe hos nærmeste leketøysforretning )
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2010 #2574 Skrevet 9. november 2010 Jepp, i`m back i gammel drakt. Nå er vi ikke helt artsfrender lenger, men vi kan vel være KG-frender for det? Håper t-dagen ikke har vært så aller verst
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2010 #2575 Skrevet 9. november 2010 Har sånn ball jeg også. Den blir brukt til å sitte på når jeg ser tv. Det har redusert ryggsmertene mine ganske mye. Og ellers blir ballen brukt som fotskammel når jeg sitter i godstolen (som egentlig ikke er så veldig god).
Supramundane Skrevet 9. november 2010 #2576 Skrevet 9. november 2010 Så travelt du har det for tiden! Må passe på så du får ladet batteriene litt mellom disse knallharde arbeidsøktene også altså! Må lade for å bruke!!
Roadrunner Skrevet 9. november 2010 Forfatter #2577 Skrevet 9. november 2010 Jepp, i`m back i gammel drakt. Nå er vi ikke helt artsfrender lenger, men vi kan vel være KG-frender for det? Håper t-dagen ikke har vært så aller verst Nå skrev jeg et langt svar i stad, men det forsvant.. Ble spist av et datamonster tror jeg. Men skal få ned et lite svar igjen, og så håper jeg at datamonsteret holder seg unna T-dagen har vært grei, tross litt tung start. Hjelper med hyggelige kollegaer, arbeidstimer som går fort, god laksemiddag og en god treningsøkt! FB-frender, KG-frender og nett-frender. Da skal vi nok klare oss selv om vi ikke er artsfrender lengre! Har sånn ball jeg også. Den blir brukt til å sitte på når jeg ser tv. Det har redusert ryggsmertene mine ganske mye. Og ellers blir ballen brukt som fotskammel når jeg sitter i godstolen (som egentlig ikke er så veldig god). Flink du er! Men er enig, det gjør godt for ryggen med litt "ballsitting"! Må bli flinkere til å bruke min altså (den ligger forøvrig på kjøkkenet nå, eneste rommet jeg får den inn og hvor den ikke ligger i veien... ). Så travelt du har det for tiden! Må passe på så du får ladet batteriene litt mellom disse knallharde arbeidsøktene også altså! Må lade for å bruke!! Lader så godt jeg kan innimellom, Supra. Takk for omtanken! Har fått slappet av litt i ettermiddag, og kom meg til slutt på spinning. Den opprinnelige timen avlyste jeg, og så fikk jeg selskap på en annen spinningtime i stedet. Klarte nemlig å få med meg prosjektlederen for det store prosjektet på jobb (han er fra en annen kant av landet, og bor på hotell her i byen nå). Spurte om han ikke trengte en skikkelig utblåsning i forbindelse med prosjektet, og om han ville være med på spinnning (vet han trener endel). Og det ville han jo! Så nå har jeg kjørt han tilbake til hotellet, go jeg skal øyeblikkelig stupe i dusjen og videre i seng.. Trøtt og sliten! Synes egentlig det burde være torsdag i morgen, siden jeg har jobbet tre dager denne uka nå... Men men, uansett bare tre dager igjen da!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2010 #2578 Skrevet 9. november 2010 Skikkelig frender vi altså Ha en fin kveld, søta
Roadrunner Skrevet 10. november 2010 Forfatter #2579 Skrevet 10. november 2010 God morgen! Ny dag, nye muligheter og halvveis i uka. Gleder meg stort til helg nå (selv om jeg ikke skal være hjemme). Trøtt som en sokk i dag også... Jaja, I'm hanging in there! Treningstøyet står i bilen, sånn just-in-case, og håper kanskje jeg kan få en kjapp treningsøkt etter jobb i dag. Så må jeg hjem til støvsugeren og rydding... Liker ikke disse kaotiske tilstandene som herjer hjemme for tida! Nei, her trengs :kaffekopp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå