Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det merkelige er at nå er jeg på en måte våken, men litt sånn på siden av meg selv liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke våken.... :natti:

Fått i meg litt mat (og en vaffel...) men er ikke det spor mer våken nå enn tidligere :ler: Godt det bare er et par timer igjen! :jepp:

Skrevet

Fremdeles ikke?

Huff da! Jeg er våken og skrekkelig ukonsentrert og klarer ikke skrive mer enn et par setninger av gangen før jeg faller ut. Fanken altså.

Skrevet

:ler:

Jeg svir i øynene... Og det uten mascara på i dag til og med (orka i tanken da jeg knapt holdt øynene åpne i morges). Men nå skal det være litt kake og greier på jobb, og så blir det hjemover etterhvert. Må bare få unna siste rest av det jeg påbegynte i går, så blir det bra!

Har visst glemt å drikke vann i dag også... *sløv*

:veslejenta:

Skrevet

God helg, når den kommer!

Nå rømmer jeg :nigo:

Skrevet

Nå tar jeg også helg!

Sliten, varm og lei! Og ikke minst trøtt... :ler:

Tror det blir :veslejenta::dusje::veslejenta: før sosialt i kveld. Og så :natti:

Skrevet

Håper du koser deg med venninnekveld, og ikke minst at du klarer å holde deg våken :fnise:

Skrevet

Vel hjemme, hatt det kjempekoselig, og holdt meg ganske våken :ler:

Men NUH er det :natti:

Gleder meg stort til dyna!!!

:sove:

Skrevet

3 timer spinning here I come! :natti:

Ok, ikke heeeeelt klar kanskje, men får bare hive meg i det. Ser ut til at magen er i gang igjen (synes disse syklusene mine er grådig korte nå, tanta kommer 5 dager før tida...), men jeg later som om jeg ikke har oppdaget det (yeah right!), og stikker på spinning. Ingenting er som bind i tillegg til polstret sykkelbukse :ler: Vel, nok om det!

Plutselig tilbake! :hoppe:

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg er imponert over hvor sprek og motivert du er med den spinninga altså! Hadde jeg vært i dine sko nå, hadde unnskyldningen for å la være, vært temmelig enkel. Men det er vel derfor du er sprek og jeg er en pudding :ler:

Ha en fin lørdag :)

Skrevet

Kan vel være kjekt med dobbel polstring på tre timers spinning :fnise:

?kos? deg ;)

Skrevet

:veslejenta:

Gooood samvittighet og ingen andre planer enn en supersløv lørdagskveld. Vaske litt klær, spise mat og slappe av. Gleder meg!

Kjempegod samvittighet etter spinningøkta, fikk svidd av drøyt 2200 kcal, og svetta minst 4 liter (det var VARMT der inne i dag..). Litt tungt mot slutten, men det skulle vel egentlig bare mangle? :klø:

Og ja, vimse, jeg har faktisk kosa meg :duskedame:

Gjest wild bird
Skrevet

Sikkert godt med en skikkelig økt - hvert fall etterpå ;)

Håper søndagen din blir fin! :)

Skrevet

Søndagen har startet rolig og deilig, og jeg koser meg. Skal snart komme igang med lesinga, og har ingen andre planer for dagen. Magen er ikke særlig tess, så blir nok en rolig dag i dag. Burde vel egentlig gått en liten tur i dag, siden det er opphold og tegn til :sol: , men bør nok prioritere lesinga... Er jo liksom student :fnise:

Ha en finfin søndag! :veslejenta:

Skrevet

Her blir det også studier etterhvert.... må få lest gjennom pensum og i tilleg lest litt på det som gjennomgås på neste samling..... Og det er ikke mange ledige dager igjen til samlingen.

Skrevet

Tusler ut igjen med dårlig samvittighet, skulle jo skrive på et dokument jeg skal sende til veileder idag, ikke lese dagbøker :sjenert:

Skrevet

Har kommet igang med lesinga, og må innrømme at jeg lengter litt ut i :sol: Men tror rett og slett at jeg skal få pusset over vinduene ute litt senere (det er ikke store jobben), så får jeg i alle fall noen minutter frisk luft :nigo: Og magen tillater uansett ikke de store fysiske utfordringene.

Og så håper jeg at jeg kan komme gjennom 2 kapitler i dag, DET hadde gjort seg! Kanskje få tatt en ny test også? Må jobbe litt sent i morra, så da ryker litt av lesedagen min...

Nei, tilbake til bøkene! *leker flink student...*

Og hvis det er noen trøst, Chica, så har jeg hatt "høstferie" store deler av oktober... :sjenert:

Skrevet

Første kapittel er gjennomlest, og vinduene er pusset (utvendig). Nå er det litt mat, og så skal jeg fortsette lesinga. Ser muligheten for å komme gjennom kapittel 2 også! Selv om det ikke går allverdens fort unna her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...