Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God fredagsmorgen!

Du har dekkplaner du også ja?

Jeg vurderer sterkt å bruke litt ettermiddag på å skifte dekk og ta bilen innover for å komme meg litt lettere frem dit jeg skal. Grubler... men skal ikke fylle boka di opp med det!

God fredag - og helg om jeg ikke rekker innom :)

Her er det dekkplaner ja. Ingen grunn til å vente nå synes jeg, spesielt siden jeg kjører piggfritt. Så aner meg at det blir dekkbytte på 3 biler i helga (hjelpe til med mams og paps sine også). Godt for det som blir gjort!

Her er det bare å gruble i vei!

God helg ja! Kos deg, tross jobbing :klem:

God tur til dekkhotellet :)

:ler:

Takk takk!

Lilljan har kanskje ikke bok? *fant ikke*

Men koselig å få besøk her altså!

Skrevet

Håper turen hjem gikk bra i går! God helg og kos deg masse!

:klemmer:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper formen din er bedre, og at du får en fin lørdag :)

Skrevet

Da var vinterdekkene på!

Godt for alt som er gjort, og godt å være forberedt til vinteren.

Formen er ikke allverdens, og det går unna på Kleenex'en i dag. Er det mulig? :forkjola: Nå er det sofasløving, og så skal jeg ut og spise med ei venninne senere. Blir en veldig rolig dag! Er skikkelig lei av basiller nå, vil bare bli frisk...

Ha en finfin helg videre! :klem:

Skrevet
:klem: Som sagt på facebook, kos deg i kveld, og takk for DEG.. :ler: :ler:
Skrevet

Kosa meg i går jeg, tok det rolig og bare slappet av. Spiste god mat, skravlet masse, og kom oss tidlig hjem. I dag skulle jeg truffet noen venninner fra studiedagene, men har meldt avbud. Har fremdeles stort forbruk av Kleenex, og er ikke veldig pigg. Så blir en rolig dag i sofaen i stedet, før jeg vender nesa mot leiligheten igjen. Rolig søndag med andre ord. Vil bli FRISK! :forkjola:

Ellers hatt det veldig fint i helga! Er rene vintertilstander her jeg befinner meg, med snø og frost. Ikke helt klar for det kjenner jeg, men men. Leiligheten ligger i mer høstlige omgivelser, så satser på at vinteren holder seg borte derfra en stund til.

:veslejenta:

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke og nye muligheter. Var veldig klar for en frisk og rask start på uka, men ser ut til at basillene trives godt gitt. Jaja, formen er i det minste litt bedre, så håper det bare går en vei nå. Savner ei skikkelig treningsøkt! :kjefte:

I dag blir det uansett ikke trening, er nødt til å komme skikkelig igang med studiene igjen. Så ettermiddagen er satt av til studier. Har hatt litt vel lang høstferie nå... :ler:

Nei, får hive meg rundt her, få unna litt ymse.

:kaffekopp: er servert!

:forkjola:

Skrevet

God morrån Bippe! Håper formen er stigende. :klemmer:

Virkelig noen gjenstridige bassilusker som er på besøk. ;)

Skrevet (endret)

Basillene trives visst veldig godt ja, og klorer seg fast. :sukk: Men er bedre enn jeg var forrige uke, så det rusler rette veien :nigo: Kunne bare gått litt fortere...

Hey! Jeg har endret status! Fast Inventar på KG.... :fnise:

Endret av Roadrunner
Skrevet

God morgen!

Det var da fælt så gjenstridige basiller det var på deg da :tristbla: Jeg håper virkelig det ikke er noe KG-virus på gang. Det passer liksom ikke inn i opplegget å bli sjuk nå :ler:

Unner deg forresten en skikkelig treningsøkt som føles god også!

Skrevet

Unner meg en goood treningsøkt jeg også. Må bare bli kvitt disse spetakkelmakerne først, så jeg får litt lungekapasitet (uten hostekule). Prøver virkelig å unngå KG-smitting :ler: Kanskje jeg burde gitt pc'en litt solhatt? :sjenert:

Småfryser i dag, tror jeg skal kle meg litt bedre i morra. Ikke helt i vintermodus ennå... :sjenert: Men bare 1 grad ute, så er vel tid for litt mer klær på morgenkvisten. :jepp:

Har en plan om å få skjerpet inn lavkarboen skikkelig denne uka, etter noen uker med litt "så som så"-kosthold. Vekta har stått stille, men nå er det på tide å få kroppen igang igjen. SKAL klare litt til før nyttår! :opplyser:

Pøser på med :kaffekopp:

Skrevet

Prøver å se for meg pc'n reaksjon på solhatt.... :klø: Nei, ikke gjør det!

Skrevet

Ikke en liten stikkpille engang? :sjenert:

Nei, pc'en får vel klare seg så godt den kan. Den har jo tross alt antivirus installert (kanskje jeg burde kjøpe en lisens til meg selv også?). Brannmur tror jeg at jeg står over, blir noe himla drass...

Skrevet

Antivirus ville kanskje vært lurt ja :ler:

Skrevet

:fryser: i dag jeg... Blir liksom ikke skikkelig varm her. Jaja, kanskje det hjelper til med å holde forbrenningen på et duganes nivå? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...