Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:fryser:

4 kalde her nå, men klarvær og fiiiint ute! Høstfarger, helt vindstille og sola er på vei opp. Ikke dumt! Me like :jepp:

Det hørtes igrunnen deilig ut :jepp:

Kos deg med :sol: ute! :jepp:

Endret av fairygirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nå har vi vært så mye i de samme dagbøkene at det er vel på tide at jeg kommer meg inn i din :ler:

Jeg har absolutt ikke lest de 118 sidene dine, men får jeg en søndag med fri skal du ikke se bort fra at jeg gjør akkurat det :)

Skrevet

Det hørtes igrunnen deilig ut :jepp:

Kos deg med :sol: ute! :jepp:

Will do!

Bare litt synd å sitte inne :ler:

Nei nå har vi vært så mye i de samme dagbøkene at det er vel på tide at jeg kommer meg inn i din :ler:

Jeg har absolutt ikke lest de 118 sidene dine, men får jeg en søndag med fri skal du ikke se bort fra at jeg gjør akkurat det :)

Har du ikke lest de foregående sidene? :sjokkert:

:fnise:

:velkommen: Koselig å se deg her inne lilljan!

Skal se om jeg ikke kommer på gjenvisitt også :jepp:

:kaffekopp:

Skrevet

Ny rekke "interessante" artikler på KG (NB: les dette med tanken på at jeg er sylte forkjøla..):

- Søvnløse netter (kanskje ikke så rart :forkjola: )

- Visualiser deg i form (jobber med saken! Visuelt sett har jeg trent hardt de siste dagene!)

- Kampen mot forkjølelsen (ja? Kjemper for livet her jo! :kjefte: )

- Fresh på toppen (Så langt der i fra! Eller, kanskje ikke så gal PÅ toppen, er verre I toppen... :sjenert: )

Og nei, jeg har ikke lest en eneste artikkel... Følte bare det ble veldig mye fokus på form og forkjølelse, og dermed emner som direkte gikk min vei.. På den annen side, det var mye morsommere inni mitt hode, enn det ble på papiret (skjermen). Men det skal vel mye til for å toppe Foundation-saken :ler:

Lei? Jeg? :sjenert:

Skrevet

Hmm...

Har kanskje sammenheng med at det har gått litt i ett i formiddag, og at jeg har fått unna endel større oppgaver. God samvittighet, og veldig klar for å komme meg hjem til middag og sløvings før trening.

Skrevet

Jeg er skrekkelig ufokusert sjøl og vet virkelig ikke hvorfor - dessuten må jeg egentlig jobbe litt nå. Får ta ei økt i kveld, tror jeg, hvis ikke kommer jeg aldri i mål.

Skrevet

Ufokusert er ordet ja... Og fått ei skikkelig hostekule :sukk: Det spøker litt for spinninga, men jeg tviholder på tanken foreløpig! Tror kanskje jeg må ha en liten is etterpå, det kan sikkert hjelpe for kløe i halsen og hoste :sjenert:

Men får du gjort noe i kveld da, Suzy? Med farting til hjemtraktene og greier? :troest:

Skrevet (endret)

:hoho:

Der var du igang ja! :popcorn:

Meget interessant humor som flyter opp til overflaten når du er litt :forkjola:

:fnise:

Og uten sammenheng forøvrig, er det godt du stadig blir friskere :kose:

Endret av fairygirl
Skrevet

Men får du gjort noe i kveld da, Suzy? Med farting til hjemtraktene og greier? :troest:

Tja, jeg kan alltids ta med pc'n og da får jeg gjort litt både i kveld og i morgen formiddag. Med litt hell (og et trådløst nettverk innen rekkevidde) får jeg jobbet litt i helga også.

Får se...

Har nesten gitt opp å holde hodet samlet jeg nå :roll:

Skrevet

Snau time igjen! :hoppe:

Og jeg tror jeg skal løpe ned og finne meg en is... Vil ha!

VIL på trening, og har dyttet hosten LANGT bort. Kjenner ikke etter, så merker ikke at jeg er segen i øynene, litt tyngre i hodet, og fremdeles snufsen. Kjenner ikke! :ler: Formen er så fin atte :jepp:

Skrevet

Da var isen spist :) Føler meg MYE bedre :sjenert (yeah right!)

Hva skal man spise til middag en torsdag? Ikke allverdens lyst til å lage noe stort kjenner jeg... Hmm... Får se litt hva som finnes i skuffer og skap hjemme. Skal bort i helga, så gidder liksom ikke handle det helt store heller.

Nå er vi da inne i svadainnleggenes mekka - hvordan få tida til å gå når man ikke har lyst til å gjøre noe som helst? Hvordan passere 2500 innlegg på KG og endre status? Hvordan lade opp til spinning når man er sylte forkjøla? Hvordan fokusere på at :sol: har blitt til :regn: (og litt sludd) utenfor?

:kaffekopp:

Skrevet

Ingen andre som skal slå ihjel tid her? :klø: Føler meg liksom litt skrudd når jeg bare prater/skriver med meg selv... :ler:

Holder på spinningtanken, men ser at været til slutt kan felle meg. Om ikke basillene gjør det først. Gradestokken kryper nedover, og det er meldt nedbør i hele kveld. Jeg risikerer ikke livet i bil på glatta (sommerdekk) for å spinne i forkjøla tilstand... Jeg vil spinne på sykkel, ikke i bil.. :ler: Får gi det en time eller to til, før jeg tar avgjørelsen. Kan være jeg bare må innse at det beste er å bli hjemme, både for forkjølelsen og været. Men det sitter langt inne altså!

Skrevet

Næh, kan vel begynne avslutningsprosedyren her? Kan jo gjøre det litt omfattende, så jeg bruker omtrent 8 minutter? :sjenert:

Dustevær! Dustebasiller! *ser spinninga henge i en litt vel tynn tråd*

Skrevet

jeg vil slå ihjel tid :bond:

Men nå har vel du gått ... :sjenert:

Gjest wild bird
Skrevet

Ingen vits i å satse livet for spinning når du attpå til er i dårlig form, vel? Kroppen din trenger kanskje litt hvile, også får du heller komme sterkere tilbake når du er blitt bedre :)

Fortsatt god bedring :klemmer:

Skrevet

jeg vil slå ihjel tid :bond:

Men nå har vel du gått ... :sjenert:

I'm back! :ler:

Skrevet

Ingen vits i å satse livet for spinning når du attpå til er i dårlig form, vel? Kroppen din trenger kanskje litt hvile, også får du heller komme sterkere tilbake når du er blitt bedre :)

Fortsatt god bedring :klemmer:

Du er helt enig med fornuften min, wild bird! :ler:

Nå gjenstår det bare at jeg lytter til fornuften :nigo:

Har rigget meg til i sofaen, med joggebukse, tøfler, stearinlys og pc. Og litt middag etterhvert kanskje?

:veslejenta:

Skrevet

Jeg er SÅ glad mannen satt på vinterdekk, men med den kjøreveien jeg har til jobb så skulle jeg ønske jeg hadde pigger :grine:

Kos deg i sofaen du, og om du skulle få tanken over på å bevege deg på noe vis, så velg noe innendørs...

Skrevet

Spinning er jo innendørs da... :ler:

Fremdeles i tenkeboksen, og trenger strengt talt ikke bestemme meg før om en times tid. Så kan tenke og tenke og gruble og fundere. Vi får se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...