vimse Skrevet 20. oktober 2010 #2321 Skrevet 20. oktober 2010 Skjønner du er på jobb jeg, det er IKKE mye morsomt å være hjemme og bare ligge der og glo Fortsatt god bedring!
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2322 Skrevet 20. oktober 2010 Håper også basillene stikker av snart! De er IKKE velkommen... Men jeg pleier vel å være ganske god til å pleie de når de først kommer, sånn at jeg har de ekstra lenge Jaja, så lenge jeg slipper feber, så er jeg faktisk ganske oppegående. Og litt morsomt å høre reaksjonen på kolleager når de ringer til meg da... En brøt ut i latter da jeg svarte på telefonen i stad, jeg hørtes visst ikke helt "tess" ut (oooo sexy stemme! ). Mulig venninnebesøk i ettermiddag (om hun tør), og ellers ingen store planer. Yogaen utgår, så da blir det sofaen og hjemmetid istedet. Jobber HARDT for å bli frisk nok til spinning imorra (har SÅ lyst, men kommer ikke til å gå om ikke formen er formidabelt bedre), og ellers er jeg klar for helg igjen gitt...
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2323 Skrevet 20. oktober 2010 Skjønner du er på jobb jeg, det er IKKE mye morsomt å være hjemme og bare ligge der og glo Fortsatt god bedring! Nettopp! Hadde jeg vært slått ut av feber hadde saken vært grei, da har jeg det best hjemme. Men nå hadde jeg bare blitt rastløs... Og er jeg hjemme på grunn av sykdom, så føler jeg ikke at jeg kan gå ut eller gjøre stort "offentlig" så da blir man sittende der da... Næh, litt tett i toppen fungerer greit på jobb (i alle fall når det er såpass rolige dager som det har vært denne uka. Lite mas og lite stress, passer meg fint! Skal i møte snart da, så prøver å pusse for harde livet her, for å være kvitt det verste før møtet...
vimse Skrevet 20. oktober 2010 #2324 Skrevet 20. oktober 2010 Problemet er at selv om det blir tomt rett før møtet, så kommer det bare mer underveis
Suzy Skrevet 20. oktober 2010 #2325 Skrevet 20. oktober 2010 God morgen.. eller ikke så god, skjønner jeg, menikke dårlig nok Jeg skjønner at du ikek gidder ligge hjemme og glane også. Det er utrolig kjedelig å være hjemme altså. En skal være temmelig sjuk for at ikke tiden skal stå så godt som stille. Og apropos jebus (om noen lurte på hvor jeg hadde det fra, mener jeg) : http://www.youtube.com/watch?v=PVwCYJj4THQ Godt møte!
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2326 Skrevet 20. oktober 2010 Møtet unnagjort! Kom fra det med litt snufsing og hosting, og litt "lyset på men ingen hjemme"-blikk Halvannen time mellom to nesepussinger må sies å være bra Øhhh... Er dette egentlig interessant for noen? Kommet i gang med et par andre oppgaver også, og håper jeg får unna så mye som mulig i dag, så jeg kan ta det rolig igjen i morra... Snart lunsj!
Suzy Skrevet 20. oktober 2010 #2327 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Tar du faktisk tiden mellom snyt? Har du ikke nok utfordringer på jobben, pip-pipen? Endret 20. oktober 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2328 Skrevet 20. oktober 2010 Kan ikke si at jeg tar tida nei :gjeiper: Men har snytt i ett i dag, så da føltes halvannen time (møtetid...) veldig lenge Utfordring? Er det ikke utfordring i seg selv at jeg er på jobb og får gjort noe?
Gjest wild bird Skrevet 20. oktober 2010 #2329 Skrevet 20. oktober 2010 Usj, høres ikke ut som du er helt på topp, nei. Serverer varm drikke og ønsker god bedring!
Supramundane Skrevet 20. oktober 2010 #2330 Skrevet 20. oktober 2010 Timing på snyting! Hihi Håper formen blir bedre fort, ikke noe kjekt å gå rundt sånn!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2331 Skrevet 21. oktober 2010 God morgen! Tåka har begynt å lette! Føler meg faktisk ganske mye lettere i toppen i dag, selv om jeg snørrer og snyter (og hoster litt) ennå. Men jeg klarer ikke helt legge fra meg tanken på en rolig spinningøkt i dag, så avlyser ikke bookingen riktig ennå Fortsetter det med litt bedring i dag, så skal jeg være fornøyd altså! Hadde kjempekoselig venninnebesøk i går ettermiddag, og fikk skravlet masse. Og var totalt kaputt da besøket gikk... Fikk ryddet litt, og stupte i seng ganske tidlig. SÅ godt å finne dyna! Har faktisk sovet veldig godt de siste par nettene, og motvillig forlatt dyna på morgenkvisten. Men godt å ikke være vraktrøtt i alle fall (tross t-dag!). 5 kalde her i dag men heldigvis ikke noe nedbør. Vinterdekk kommer på til helga, så det har bare å holde seg tørt noen dager til... serveres en tidlig torsdag!
mocci Skrevet 21. oktober 2010 #2332 Skrevet 21. oktober 2010 Godt å høre at tåka har begynt å lette. Måtte smile når jeg leste om snyte timing.
fairygirl Skrevet 21. oktober 2010 #2333 Skrevet 21. oktober 2010 God Morgen Godt å høre at godformen er på vei Ha en fin dag, Fuggel'n!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2334 Skrevet 21. oktober 2010 Godt å høre at tåka har begynt å lette. Måtte smile når jeg leste om snyte timing. Ikke bare bare skal jeg si deg! Men veldig godt at formen føles bedre, NYTER fremgangen Og har veeeeldig lyst på en tur på treningssenteret i kveld altså... God Morgen Godt å høre at godformen er på vei Ha en fin dag, Fuggel'n! God morgen! Godformen er på vei, selv om det er et godt stykke igjen. Nyter at toppen sviver litt igjen! Håper feen har det fint i dag?
Suzy Skrevet 21. oktober 2010 #2335 Skrevet 21. oktober 2010 Fem kalde her i dag også - grøss... På vei ned til banen slo det meg at det er litt ironisk at kjæresten har kjøpt seg dunjakke, han som kjører bil hver dag og knapt er utenfor huset Nuvel.. jeg vet å kle meg jeg, så det er ikke synd på meg altså. Godt tåka letter og formen stiger. Dra på spinn og kos deg i dag - det er bare to ting som kan skje. Enten blir du frisk eller så blir du dausjuk og ingen av delene er verre enn å hangle Fin dag!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2336 Skrevet 21. oktober 2010 - det er bare to ting som kan skje. Enten blir du frisk eller så blir du dausjuk og ingen av delene er verre enn å hangle Denne er herved adoptert! Noteres på kontoen for: Suzys gode gullkorn Instiller meg på spinning, og så får jeg heller se utover dagen/ettermiddagen hvordan status er. Går evt glipp av en radiokonsert jeg GJERNE skulle hørt da... (BBC Radio 2 sender a-ha konserten fra Royal Albert Hall kl 20 i kveld... ) Men man kan vel ikke få med seg alt her i verden? Og jeg var tross alt i Royal Albert Hall... Og nettopp derfor er det ekstra stas å høre da...
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2338 Skrevet 21. oktober 2010 4 kalde her nå, men klarvær og fiiiint ute! Høstfarger, helt vindstille og sola er på vei opp. Ikke dumt! Me like
Suzy Skrevet 21. oktober 2010 #2339 Skrevet 21. oktober 2010 Denne er herved adoptert! Noteres på kontoen for: Suzys gode gullkorn Instiller meg på spinning, og så får jeg heller se utover dagen/ettermiddagen hvordan status er. Går evt glipp av en radiokonsert jeg GJERNE skulle hørt da... (BBC Radio 2 sender a-ha konserten fra Royal Albert Hall kl 20 i kveld... ) Men man kan vel ikke få med seg alt her i verden? Og jeg var tross alt i Royal Albert Hall... Og nettopp derfor er det ekstra stas å høre da... Stolt over gullkornstatus Jeg slår til innimellom Kan du ikke ta opp konserten da? Eller høre den på podcast senere - eller på nettet??
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2340 Skrevet 21. oktober 2010 Stolt over gullkornstatus Jeg slår til innimellom Kan du ikke ta opp konserten da? Eller høre den på podcast senere - eller på nettet?? Kikket på gårsdagens sendeskjema til BBC Radio 2, og der står det under nesten alle programmene: 6 days left to listen Så da satser jeg på at jeg kan høre en "reprise" på radioen i løpet av helga! Tror uansett ikke det er hele konserten som spilles, men høydepunkter. Er SÅ innstilt på spinning i dag altså! Må bare få unna den verste snytinga først.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå