Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kikket på bilder og kost meg :)

Fytte for en flott tur altså! For en opplevelse! Også må jeg si at du så utrolig fresh og blid ut der du satt. Det lyste god opplevelse av deg, søta!

God dag i sør!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo:

Smiler ennå jeg! :hoppe:

:klem:

God morgen! :kaffekopp:

Tirsdag, jeg er litt døgnvill og litt trøtt. Men ellers ved godt mot! Har en plan om klesvask, studier (lurer på om jeg ikke startet på noe studiegreier for et par måneder siden?? :klø: ) og rolig ettermiddag i dag, og så får det bli yoga i morra og intervallspinning på torsdag. Så reiser jeg igjen på fredag :ler: Hektisk!

Alt tyder på at jeg får julegaven min i posten i dag, og jeg gleder meg stort!! Litt kjipt at kameraet ikke kom før London-turen, men sånt skjer. Nå skal jeg i alle fall bruke det flittig utover høsten!

Skrevet

Jeg har også sett bilder :sjenert::ler: Jeg la to og to sammen og fikk fire, i en felles blogg vi er innom ;)

Og for å gjøre det enda mer morsomt, så har vi nok en del felles kjente :fnise:

Skrevet

Og altså, jeg skulle jo :hoppe: og :strix: for turen da, det så knallmorsomt ut!! Bortsett fra høydebildene, jeg hadde helt seriøst gjort i buksa :sjenert:

Skrevet

Jeg har også sett bilder :sjenert::ler: Jeg la to og to sammen og fikk fire, i en felles blogg vi er innom ;)

Og for å gjøre det enda mer morsomt, så har vi nok en del felles kjente :fnise:

PM sendt!

Og finnes IKKE nysgjerrig et sted... :sjenert:

*får angst av mindre her...*

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig - kjenner dere hverandre???

Skrevet

:ler:

Nei, vi gjør visst ikke det. Men det dukket opp felles kjente, og da blir jeg skrekkelig nysgjerrig vettu! :fnise: Hender man glemmer at noen kan legge sammen 2+2 og få 4.. :sjenert: Men koselig å få et lite fjes på vimse! Selv om vi ikke kjenner hverandre annet enn via KG.

Ikke veldig effektiv dag i dag... Men har puslet med litt, og gleder meg til den siste timen er unnagjort. Da skal det hentes julegave! :duskedame:

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig - kjenner dere hverandre???

Godt det ikke bare er meg som er nysgjerrig.... :sjenert:

Skrevet (endret)

Døh jeg er journalist.... jeg MÅ være nysgjerrig :ler:

Skal jammen snart stikke jeg og - svømme først og deretter slappe av!

Endret av Suzy
Skrevet

Snart stikke jeg også :duskedame:

Sendte en liten epost til kontaktpersonen hos firmaet som sponset turen i helga. Takket for en kjempefin tur, og skrev at det hadde vært en opplevelse. Nå fikk jeg svar, en koselig epost der h*n takker for koselig tilbakemelding, og ber meg om å sende postadressen min så h*n kan sende meg en liten oppmerksomhet i posten. Så moro! Nå er jeg jo superspent! :danse: Føler virkelig at positivitet avler mer positivitet om dagen altså! :bolledeig: Er sikkert ikke noe stort, men utrolig moro med en oppmerksomhet i hverdagen da! :nigo: Er ikke mer voksen enn at jeg synes sånt er superartig... :ler:

Kos deg på svømminga, Suzy! Jeg skal hjem til klesvask, støvsuging, knekkebrødbaking og leking med nytt kamera! Og kanskje litt studier? :sjenert:

Gjest wild bird
Skrevet

Så artig at du får en oppmerksomhet på toppen av den flotte turen da! Du surfer på en medgangsbølge nå for tiden, tror jeg :) Før du vet ordet av det, så kommer det en kjæreste rekende på ei fjøl også ;)

Og så fint at julegaven kommer nå. Bedre sent enn aldri :)

Skrevet (endret)

Så artig at du får en oppmerksomhet på toppen av den flotte turen da! Du surfer på en medgangsbølge nå for tiden, tror jeg :) Før du vet ordet av det, så kommer det en kjæreste rekende på ei fjøl også ;)

Og så fint at julegaven kommer nå. Bedre sent enn aldri :)

Føler det er en veldig positiv og god periode om dagen ja! :bolledeig: Men det er kanskje en synergieffekt? Koselige ting skjer, humøret mitt stiger, og enda mer positive ting skjer. Nyter det så godt jeg kan, og håper det varer leeeenge! :jepp:

"Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror!"

Kameraet er vel hjemme, og batteriet er ladet. Kjempefornøyd så langt! Gjenstår endel testing da, men det blir ikke allverdens i kveld... Knekkebrød står i ovnen, vaskemaskinen er i gang med sitt tredje prosjekt, og jeg tenkte jeg skulle få tatt over med støvsugeren her og ryddet litt. Så er planen å få lest litt i morra, før jeg skal på yoga. Like greit å bli ferdig i heimen i dag, så er det gjort. :jepp:

:husarbeid::veslejenta:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Liker ordtaket ditt om positive ord. Det er virkelig mye sannhet i det! :klem:

Hvordan går det med lesingen din, forresten? :jepp:

Skrevet

Lesingen ja...

Må vel innrømme at det har blitt en liten "høstferie" på denne kanten. Har gått i ett med vestlandstur, besøk, Londontur etc. Men nå har jeg brukt ettermiddagen bra i dag, med klesvask, støvsuging, rydding, knekkebrødbaking, kameraleking og pusling. Så da har jeg en plan om å få lest litt i morra, før yogatimen. MÅ komme igang igjen nå! Prøve å få tatt litt onsdag og torsdag, før det blir Danmarkstur i helga. Full fart!

Føler at ordtaket om positive ord/tanker/handlinger passer bra om dagen. Liker det!

Skrevet

Her stråler det virkelig av positivitet om dagen, kjenner jeg blir glad av å lese i boken din! :) Det blir jeg jo uansett da, men nå er jeg superhappy! :kose:

Skrevet

Her stråler det virkelig av positivitet om dagen, kjenner jeg blir glad av å lese i boken din! :) Det blir jeg jo uansett da, men nå er jeg superhappy! :kose:

Så koselig å starte dagen med en slik melding!

Humøret er bra om dagen, og nyter det så godt jeg bare kan. Er så deilig!

God morgen, forresten!

Halvveis i uka, og jeg farer videre. Har en tanke om litt lesing i ettermiddag, og 90 minutter yoga i kveld (litt sent, men det får gå). Så blir det 90 min spinning i morra, og forhåpentligvis enda litt mer lesing. Og vips er det helg igjen! :dåne:

Krysser fingrene for at det er litt :wow: på treningssenteret denne uka, er lenge siden sist nå... :sjenert:

:kaffekopp: og ønsker om en super onsdag!

Skrevet

God onsdagsmorgen!

Det er en skikkelig opptur å komme innom her altså - godt å kjenne at du smiler mellom hver eneste linje :nigo:

Det er i allefall skikkelig full rulle for deg om dagen og så lenge det er medvind og sol i ryggen samtidig så er det bare å surfe på gjennom alt sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...