Skravla Skrevet 5. oktober 2010 #2181 Skrevet 5. oktober 2010 for fuggelregler. Tenk at du snart er i Londong. Og om 1 måned 4 uker og 1 dag så tar vi kanskje en kaffe?
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2182 Skrevet 5. oktober 2010 Går unna mot London ja! Tror det begynner å synke inn litt i dag, og kjenner jeg gleder meg skikkelig! Tenkte kanskje jeg så smått skulle begynne og pakke litt i dag, og sette kameraene til lading (burde gjort det i går, men glemte det ) Kan jo legge litt småtteri i kofferten når det bare er to døgn til vi er på vei mot Gardermoen? Hadde vært kjempekoselig å treffes, Skravla! Men jeg tør ikke love noe foreløpig, siden jeg reiser innover med ei venninne, og vi skal bo hos et vennepar. Ikke bare meg å ta hensyn til da Men har ikke glemt deg
Supramundane Skrevet 5. oktober 2010 #2183 Skrevet 5. oktober 2010 FEM weekendturer? Herregud... *misunnelig x5*
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2184 Skrevet 5. oktober 2010 Og da teller jeg ikke med turen til vestlandet forrige uke altså... Gjenstår: - London - Aalborg - Farris Bad - spahelg Larvik - Oslo - København Gleder meg!
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2186 Skrevet 6. oktober 2010 God morgen! Onsdag, og over halvveis i uka! Fredagen er jo fri, så da er det bare EN arbeidsdag igjen (kan jo ikke telle med dagen idag, den er jo allerede i gang... ). Fikk pakket litt i går, ladet kamerabatterier, funnet frem passet, vasket klær, ryddet og sløvet. Deilig! Ble jo endel ekstra jobbing, så ettermiddagen ble litt kort... Men jeg har med treningstøyet i dag også (gir meg ikke så lett), og satser på en liten økt etter jobb. Det trengs! Nesten ei uke til neste mulighet....
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2187 Skrevet 6. oktober 2010 Som du flyr :dåne: Ja, det har blitt en interessant høst.... Og i tillegg er jeg liksom student, og har fulltidsjobb (som for øyeblikket innebærer endel overtid). Full fart! Men veldig moro også da
Suzy Skrevet 6. oktober 2010 #2188 Skrevet 6. oktober 2010 Falksefuggeln ja Og du? Når du kanskje skal ta en kaffe med Skravla skal du ta en med meg og altså! Basta. Det er travle tider i fugleverdenen gitt, men jammen er det ganske kule ting du skal denne høste også. Og nå er det straks London. Vil tro at du kommer til å sveve på lyserosa skyer langt inn i neste måned etter denne helga Og vel fortjent er det jammen.
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2190 Skrevet 6. oktober 2010 Falksefuggeln ja Og du? Når du kanskje skal ta en kaffe med Skravla skal du ta en med meg og altså! Basta. Det er travle tider i fugleverdenen gitt, men jammen er det ganske kule ting du skal denne høste også. Og nå er det straks London. Vil tro at du kommer til å sveve på lyserosa skyer langt inn i neste måned etter denne helga Og vel fortjent er det jammen. Klart det!! Håper virkelig vi får det til! Hadde vært artig! Reisefeberen begynner å bli høyaktuell, og arbeidsmoralen tilsvarende fraværende. Kan bli et par lange dager på jobb dette... Men alt går! Leste anmeldelsen fra konserten i Oslo Konserthus, og selv om anmelderen var litt midt på treet, så gleder jeg meg bare mer og mer. Ikke bare skal de spille hele det første albumet i sin helhet, men de skal trolig spille hele det andre albumet også! :dåne: Snakk om bonus! GLEDER MEG! God tur, og kos deg masse masse masse! Tusen takk, Chica! Skal kose meg STORT!!!
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2191 Skrevet 6. oktober 2010 Ikke veldig effektiv dag på jobb i dag altså... Ikke vært styrete dag, og jeg har ikke satt i gang det helt store på egenhånd (må jeg innrømme). Tiltak! Arbeidslysten er heller fraværende. Godt det bare er en times tid igjen! Bærer rett på trening, og så hjem til videre pakking og pusling, og litt lesing. Så er det en arbeidsdag igjen i morra, og SÅ.... Ingen flom foreløpig, bare litt Men det kommer vel....
Chica Skrevet 6. oktober 2010 #2192 Skrevet 6. oktober 2010 Blir det tid til shopping og sigthseing også, eller rekker dere kun konserten?
Gjest wild bird Skrevet 6. oktober 2010 #2193 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Ville bare ønske deg en kjempefin tur, og håper du koser deg glugg i hjel! Tenker det blir en opplevelse for livet
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2194 Skrevet 6. oktober 2010 Blir det tid til shopping og sigthseing også, eller rekker dere kun konserten? Vi har noen små timer på fredagen, hele lørdagen og søndag formiddag til fri benyttelse Sikkert ikke NOK tid, men vi skal nok klare å finne noen sprell da tenker jeg! Og nevnte jeg at det er meldt og nærmere 20 grader? Hei! Ville bare ønske deg en kjempefin tur, og håper du koser deg glugg i hjel! Tenker det blir en opplevelse for livet Tusen takk, wild bird! En arbeidsdag igjen, så starter ferden! Pakking, blomstervanning, pusling og sløving i kveld
vimse Skrevet 6. oktober 2010 #2195 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, det har blitt en interessant høst.... Og i tillegg er jeg liksom student, og har fulltidsjobb (som for øyeblikket innebærer endel overtid). Full fart! Men veldig moro også da Det er jo morro å ha noe å finne på, ikke bare sitte inne i møkkaværet og kjede seg Og reising er jo ikke akkurat å forakte da Og nevnte jeg at det er meldt og nærmere 20 grader? Æsj Jaja, det er ikke meldt så allverdens dårlig vær her heller da, men IKKE 20 grader...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2196 Skrevet 7. oktober 2010 Reisefeber!! Ikke klar for å være på jobb kjenner jeg, vil bare komme meg avsted! Flyet går uansett ikke før i morra, men er noe med å være på vei.... Gleder meg!! Noe sier meg at dette ikke blir en direkte effektiv arbeidsdag...
mocci Skrevet 7. oktober 2010 #2197 Skrevet 7. oktober 2010 Ønsker deg masse GOD TUR!! Jeg er sikker på at konserten i London er en høydare, tenk at de skal spille hele første og andre albumet! Det kan jo ikke bli annet enn fantastisk!
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2198 Skrevet 7. oktober 2010 Ønsker deg masse GOD TUR!! Jeg er sikker på at konserten i London er en høydare, tenk at de skal spille hele første og andre albumet! Det kan jo ikke bli annet enn fantastisk! Sant ja? Jeg er så enig! Det blir rett og slett fantastisk! (mulig fallhøyden er litt stor med så høye forventninger? :klø: )
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #2199 Skrevet 7. oktober 2010 Tenk at det er i morgen allerede. Jeg kan bare ikke få sagt hvor grønn jeg er.....
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 #2200 Skrevet 7. oktober 2010 Åh dette blir bare SÅÅÅ kult!!! Jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen på dine vegene jeg - da kan jeg bare forestille meg åssen du har det Får du i det hele tatt gjort noe i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå