Roadrunner Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2161 Skrevet 3. oktober 2010 Fiiiin helg! Men den har gått skrekkelig fort! Søndag alt jo! :dåne: Fredag ble det en lynkjapp tur i svømmehallen, men jeg vil nok karakterisere det mer som bading enn svømming... Ikke helt i treningsmodus gitt Fikk telefon fra ei venninne utpå kvelden, om jeg hadde lyst på besøk. Så ble en koselig og sløv sofakveld med skravlings og strikketøy. I går var jeg en kjapp tur i byen, fikk vekslet litt utenlandsk valuta (trenger jo litt pund ), og fikk sannelig kjøpt meg to bukser på veien også. Har funnet et merke og en modell som passer veldig bra (og nå hadde de fått enda et hakk lengre beinlengde, sånt liker vi!), så da ble det to stykker... Må bare rydde litt i skapet nå, så skal det bli bra Mine foreldre kom bortover utpå ettermiddagen, og vi hadde en rolig ettermiddag og god middag. Og så bar det avsted på konsert. Kjempebra konsert, det må sies! Kooooste oss stort! Gjestene har reist, og jeg sitter her med litt småting som må gjøres, reprise på sykkel-vm på tv og en tanke om at jeg burde lese litt i dag også... Og så blir det spinning i ettermiddag tenker jeg. Blir godt! Ny uke i morra, og bare 4 arbeidsdager. Herlig! Nyt søndagen!
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #2166 Skrevet 4. oktober 2010 Næmen, sitter dere her fremdeles? Kjempekoselig med selskap i sofaen! Mandag, uke 40, og det betyr..... *trommevirvel*..... London! Gleder meg!! Selv om jeg ikke er helt sikker på om det helt har gått opp for meg ennå... God morgen forresten!
fairygirl Skrevet 4. oktober 2010 #2167 Skrevet 4. oktober 2010 LONDON Ha en fortreffelig mandag, Fuggel'n og det var kjekt å henge i sofaen igår Takk for
mocci Skrevet 4. oktober 2010 #2168 Skrevet 4. oktober 2010 Wow, London allerede?! Så spennende da, når reiser du? Har Bippe reisefeber? Greit med oppklaring angående , nå kan du jo gå fullt og helt inn for den ene.
Suzy Skrevet 4. oktober 2010 #2169 Skrevet 4. oktober 2010 Yo birdy! Har ikke vært på KG på hele helga og dagen i dag har jammen meg vært litt til og fra den også, så jeg har kommet meg innom først nå. MEN... så gøy at det straks er London Du må glede deg vanvittig!! Forestiller meg en syngende fugl om dagen
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #2170 Skrevet 4. oktober 2010 LONDON Ha en fortreffelig mandag, Fuggel'n og det var kjekt å henge i sofaen igår Takk for LONDON! Wow, London allerede?! Så spennende da, når reiser du? Har Bippe reisefeber? Greit med oppklaring angående , nå kan du jo gå fullt og helt inn for den ene. Reiser østover på torsdag, etter jobb. Så flyr vi avsted fredag formiddag Gleder meg STORT (selv om det egentlig ikke har gått opp for meg ennå tror jeg...) Egentlig veldig avbalansert og rolig, og ikke skremmende mye reisfeber. Men det kommer seg! Yo birdy! Har ikke vært på KG på hele helga og dagen i dag har jammen meg vært litt til og fra den også, så jeg har kommet meg innom først nå. MEN... så gøy at det straks er London Du må glede deg vanvittig!! Forestiller meg en syngende fugl om dagen Nynner litt her ja... Og i dag har jeg fått kjøpt meg weekend-koffert! Har bare masse bag'er, og en stor koffert (typisk sånn Bali-koffert liksom ), men nå har jeg altså fått meg en grei weekendkoffert også. Den KAN gå som håndbagasje, men jeg kommer nok til å sjekke inn når vi skal på tur. Kjekt med tanke på toalettartikler etc... Og med 5 weekendturer på gang i høst, så er det like greit med skikkelig koffert! I tillegg fikk jeg kjøpt støvsugerposer, spylervæske og bomullspinner (typisk kjip handel med andre ord... ). Nå får jeg vel kanskje få i gang oppvaskmaskinen, før jeg hiver meg rundt og leser litt. Så blir det litt overtidsjobbing senere i kveld... God plass til flere i forresten!
Gjest wild bird Skrevet 4. oktober 2010 #2173 Skrevet 4. oktober 2010 for London og så pladask ned i Så mye futt var det i meg i dag Ha en fin kveld, søte frøken
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #2174 Skrevet 4. oktober 2010 Søte frøken! Får visst ikke lest så fryktelig mye i dag... Skal snart logge på jobb og gjøre litt hjemmefra, og pusler rundt i leiligheten innimellom (les: skrive på navnetag på nye kofferten, finne frem toalettveske, pass, kameraer etc... ) Og så ser jeg på nyhetene at de i flere land (blant annet Sverige) fraråder å reise til store turistattraksjoner i Europa (blant annet London...) på grunn av terrorfare... Plager ikke meg igrunn, men håper ikke mams ser reportasjen.. Blir visst her også... Trene litt i morra kanskje?
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2175 Skrevet 5. oktober 2010 God morgen! Tirsdag, litt-trøtt-dag, en-plan-om-trening-dag, vaske-tøy-dag... I det hele tatt en ganske vanlig tirsdag. Men litt endringer på jobb gjør at denne uka ikke blir like hektisk som den så ut til, så skuldrene er relativt lave. Neste uke blir vel verre tenker jeg... og ganske mørkt ute. Skikkelig høst! serveres i store mengder
Suzy Skrevet 5. oktober 2010 #2176 Skrevet 5. oktober 2010 Veldig høstfeeling i dag ja. Mørkt og gruffent, men i det minste regner det ikke og det er varmt (faktisk så varmt at jeg hadde på meg for mye klær i dag og nå er jeg svett). Lurt med weekendbag - jeg kjøpte på IKEA og den var genial faktisk, men samme hvor er det veldig kjekt å ha. Særlig for sånne trekkfugler som deg Ha en fin dag utover!
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2177 Skrevet 5. oktober 2010 Skikkelig trekkfugl i høst ja! Men er ikke sikker på om jeg har instinktet helt i orden, for trekker litt i alle retninger Burde vel strengt talt hatt en tur sørover for å være skikkelig trekkfugl, men London får være sør nok Kan jo ikke reise sydover hele tida... Trekkfuglens 1. regel: Det er ikke så viktig HVOR man trekker, bare man trekker Trekkfuglens 2. regel: Kjøp nødvendig utstyr i GOD tid (minimum 2 dager før avreise) Trekkfuglens 3. regel: Lukk ørene for generell terrorprat Trekkfuglens 4. regel: Fly forsiktig Trekkfuglens 5. regel: Meld fra hvor du drar, og land i tide... :klø: Kanskje best å gi seg før det utarter seg mer...
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2180 Skrevet 5. oktober 2010 Her er fuggel'n fremdeles på jobb.. Men NUH gidder jeg altså ikke mer! Nok får være nok. Innser at treninga ikke helt blir gjennomført i dag, jeg er trøtt, sliten og lei, og må få vasket litt tøy etc før helga. Så da blir det hjemmepusling i dag, og kanskje trening i morra. Kaosdag! Alt var ganske oversiktlig frem til kl 14... Trekker hjemover!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå